Mijn vriendin stond voor haar huis, toen ze ruzie kreeg met een ander meisje, dat andere meisje kreeg een rode waas voor haar ogen en begon op die vriendin van mij in te slaan, daar ben ik toen half tussen gesprongen, door dat meisje van mijn vriendin af te trekken. Ik kreeg toen ook een veeg ja, maar door de 'schok' van "er springt iemand tussen" stopte dat meisje toen wel met slaan. En is toen kwaad weggegaan met haar groepje vriendinnen dat ze bij zich had, onder het roepen van vele dreigementen
En ik denk dat áls er een iemand tussen springt, dat meer mensen dat doen en dat het dan niet zo zou zijn afgelopen.
Ik weet dat er geen hoop meer is eigenlijk, maar ik ben dan even heel struisvogel-politiekerig en vind dat er nog wel hoop is.
Ik krijg net te horen van een vriend van me, dat ik die jongen ook ken blijkbaar, heb er wel eens mee staan praten in de stad met uitgaan

Maar ik wist niet dat hij het was, doordat zijn naam nergens wordt genoemd. Godver de godver! Nu vind ik het nog 80000 keer zo erg