Lanparty?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jantine_

Re: Lanparty?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:05

Mijn broer gaat er 4x per jaar ongeveer heen, maar dan 3 x naar hele grote en 1 x hier in het dorp. Ben 1x meegeweest en ook meegespeeld, vond het wel leuk voor 1 x maar ga niet vaker meespelen. Tong uitsteken Ben veel ste slecht Haha!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:05

Mijn broer doet het wel vaker. Hélaas mag ik nog niet van mijn ouders. Wél met drie vier vriendinnen maar groter mag niet. Maar wie weet!
Ik vind het iig héérlijk!
Laatst bijgewerkt door Ogrop op 04-08-07 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:07

haha game is neit echt mijn ding maar lijkt me wel lollig om gewoon een keer te gaan Tong uitsteken

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 13:52

Lepeltje21 schreef:
Ja, het is ook nog een eetfestijn! Wij zetten vaak ook nog midden in de nacht de frituur aan Haha!

AoEII is inderdaad ook een leuk spel, hebben we de afgelopen lan ook nog gedaan. Binnenkort gaan we er zelf thuis eentje organiseren, want we hebben net een huis en voordat alles erin komt gaan we een lan organiseren Haha!

Wij doen inderdaad thuis ook wel, 3 computers en 3 laptops Lachen En dan met z'n 6'en tegen elkaar. Lange zit, maar érg leuk!

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 15:57

Jantine_ schreef:
Mijn broer gaat er 4x per jaar ongeveer heen, maar dan 3 x naar hele grote en 1 x hier in het dorp. Ben 1x meegeweest en ook meegespeeld, vond het wel leuk voor 1 x maar ga niet vaker meespelen. Tong uitsteken Ben veel ste slecht Haha!

Goed oefenen! En het gaat mij niet om het winnen, maar om de gezelligheid en omdat ik gamen gewoon erg leuk vind Haha!

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:17

Lepeltje21 schreef:
Jantine_ schreef:

Goed oefenen! En het gaat mij niet om het winnen, maar om de gezelligheid en omdat ik gamen gewoon erg leuk vind Haha!

Ik had wel een prijs omdat ik als enigste meisje was Tong uitsteken

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 17:21

Het zou helemaal iets voor mij zijn!
Ik doe het nooit, maar klinkt me als muziek in de oren. Vroeger game-de ik nog wel. Lachen

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:20

Ik heb het ooit overwogen om met mijn oude Cs:S Clan te doen en gewoon eens mee te gaan, maar gamen op een LAN is niets voor mij. Op de een of andere manier trekt het me gewoon niet om daar met 100 man achter een bierkratten/red bull muur te gaan zitten en maar 24u lang spelletjes te spelen. Ik speel graag, en redelijk veel, maar zoiets.. neuh.. Clown

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 23:06

Mijn broer hield die hier laatst thuis, en inderdaad het is gamen tot de volgende ochtend Clown Dan kwamen er 8 mensen allemaal met hun pc, en daar zaten ze dan in de huiskamer, met een stuk of 10 computers, 3 xboxen 2 wii's een playstation enz. Het stond echt bomvol, maar het was wel gezellig Ja Ik had ook voor een keer meegedaan, maar daarna moest ik ophoepelen. Volgensmij is het wel leuk, iedereen heeft wel iets te doen dus er heerst nooit verveling.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 12:34

Ja hoor, ik LAN heeeel veel Tong uitsteken
Ik ben zelf ook bestuurslid van een stichting die het organiseert Haha!
Super leuk! Het is echt een levenstijl, maar sommige opmerkingen die ik krijg.... pff...
Als je t dan over vooroordelen hebt...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 17:51

Woehahaha ik zie die titel en ik ????
Ik heb iedere dag een Lan-party. Of Lan heeft iedere dag een party met mij, afhankelijk van je perspectief.

Maar het gaat over games... En die doe ik alleen online. Dan kijkt er niemand over mijn schouder om zich af te vragen hoe het kan dat een relatief oud wijf relatief goed is Haha!

En laten we eerlijk zijn, de Lan-parties die jij bedoelt, zijn voor mannen/jongens bedoeld.

Mijn PC zit gewoon dichtgeschroefd.. hun hobby is om zoveel mogelijk draden aan zoveel mogelijk kaarten te koppelen en dan met de slaapzak half dronken voor hun pc te gaan liggen terwijl er wat giegs worden gedownload.. Niet helemaal mijn ding.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:28

Anya schreef:
Mijn PC zit gewoon dichtgeschroefd.. hun hobby is om zoveel mogelijk draden aan zoveel mogelijk kaarten te koppelen en dan met de slaapzak half dronken voor hun pc te gaan liggen terwijl er wat giegs worden gedownload.. Niet helemaal mijn ding.

ROFL Ohhh helemaal mee eens! En die Gigs zijn voornamelijk pr0n of iets anders waar schaars geklede pixeldames in voorkomen, aldus de LAN ervaringen van vrienden Lips are sealed

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 10:30

Dioxide schreef:
Anya schreef:

ROFL Ohhh helemaal mee eens! En die Gigs zijn voornamelijk pr0n of iets anders waar schaars geklede pixeldames in voorkomen, aldus de LAN ervaringen van vrienden Lips are sealed

Inderdaad Huilen van het lachen Ik heb een keer gehoord dat ze op een lanparty hier in de buurt een wedstrijd hadden wie de meeste pr0n kon downloaden Huilen van het lachen De winnaar had meende ik voor 70gig aan video's ofzo Huilen van het lachen

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:13

In oktober worden mijn man en ik een weekendje verbannen......zoon en dochter hosten dan een WOW lan in ons huis.
Er komen verschillende nationaliteiten, o.a. britten, duitsers en zweden.
Mijn kids zijn zelf al een keer naar een lan in zweden geweest en naar een lan in Londen.

Ouwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 22:54

woofie schreef:
In oktober worden mijn man en ik een weekendje verbannen......zoon en dochter hosten dan een WOW lan in ons huis.
Er komen verschillende nationaliteiten, o.a. britten, duitsers en zweden.
Mijn kids zijn zelf al een keer naar een lan in zweden geweest en naar een lan in Londen.

Zo, dat is ook wel gaaf zeg!

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:19

Ik ben gisteren nog bij een Lan party geweest. Van mijn misschien wel bijna vriendje Tong uitsteken Ik vind het opzich wel leuk even te kijken daar, maar om nou echt hele dagen te gamen? Nee, voor mij niet! Ik heb gisteren nog wel even meegedaan, maar van die schietspellen kan ik sowieso al niks van. Ik zat daar echt aan 1 stuk zo door te kwaken en dan zo af en toe kreeg je is een antwoord terug, ik dacht echt naaaa, gezellig zeg Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:28

das idd saai Tong uitsteken
Op X-Life loopt iedereen de hele dag te kletsen Haha!
Bijna niemand van de crew gamet bij ons echt veel. Dus het is altijd ouwehoeren bij ons Haha! kei gezellig

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 11:38

Opzich willen ze wel wat terug zeggen, maar soms dan zijn ze zo in hun spel verdiept dat ze je niet eens horen, of je krijgt je antwoord, nadat ze de schoten hebben ontweken ofzo Tong uitsteken

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 13:49

Lanparty's, gaaf maar zelf nog nooit aan meegedaan! Volgens mij is dat een hele hapening voor mij! Ik denk zoiezo al dat mijn ouders geen toestemming zouden geven om mee te doen!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:24

ik vn het geen zak aan. je wordt zowat verplicht om een snelle computer te kopen. Mijn laptop kon het simpelste spel nog niet aan Tong uitsteken

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 11:33

Jaren terug ben ik eens met mijn vriend, broer en schoonzus naar een x-box LANparty geweest. Het was hartstikke leuk, we speelden Halo en laten mijn schoonzus en ik daar nou helemaal niets van kunnen Haha! S'nachts kregen we regelmatig blikjes redbull van het redbull-team. Uiteindelijk zijn we 4e geworden van de 6 teams, toch knap met 2 vrouwen in je team die echt bagger slecht zijn! Omdat het schijnbaar nogal ongebruikelijk was dat er vrouwen mee deden kwamen we ook nog eens met een foto in krant!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:26

Als je als meisje meedoet aan een lan wordt je vaak ook nog eens nagekeken alsof je daar in je bikini rondloopt ofzo. "Ohh een meisje wat gamed, dat hoor je niet vaak!" Nou, ken er zat Clown Hoewel het wel altijd vet lachen was met Counterstrike:Source, was het enige meisje uit de clan en had ook een female spray. Kreeg je allemaal van die opposing reacties van "If you are a girl, prove it on cam" etc. Rolleyes

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:29

maarten hier van bokt organiseerd ook weleens een sleep over lan party. ik ben er nog nooit geweest maar het schijn errug gezellig te zijn daar.moet je boktmeetings in de gaten houden

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:30

Mijn neef doet dat volgens mij wel vaker. Huilen van het lachen

12345HA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 13:31

Mijn broer organiseert ze wel eens bij ons thuis :p
Dan komen er allemaal vrienden enzo.
Ik heb voor de grap wel eens eventjes meegedaan, kan het met hen wel goed vinden
Voor eventjes vind ik het wel leuk, maar ik hoef niet de hele nacht door te gamen :p al zou ik er best een hele nacht gewoon bij kunnen zitten, het is best gezellig Haha!