Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje21 schreef:Ja, het is ook nog een eetfestijn! Wij zetten vaak ook nog midden in de nacht de frituur aan
AoEII is inderdaad ook een leuk spel, hebben we de afgelopen lan ook nog gedaan. Binnenkort gaan we er zelf thuis eentje organiseren, want we hebben net een huis en voordat alles erin komt gaan we een lan organiseren
Jantine_ schreef:Mijn broer gaat er 4x per jaar ongeveer heen, maar dan 3 x naar hele grote en 1 x hier in het dorp. Ben 1x meegeweest en ook meegespeeld, vond het wel leuk voor 1 x maar ga niet vaker meespelen.Ben veel ste slecht
Lepeltje21 schreef:Jantine_ schreef:Mijn broer gaat er 4x per jaar ongeveer heen, maar dan 3 x naar hele grote en 1 x hier in het dorp. Ben 1x meegeweest en ook meegespeeld, vond het wel leuk voor 1 x maar ga niet vaker meespelen.Ben veel ste slecht
Goed oefenen! En het gaat mij niet om het winnen, maar om de gezelligheid en omdat ik gamen gewoon erg leuk vind
Anya schreef:Mijn PC zit gewoon dichtgeschroefd.. hun hobby is om zoveel mogelijk draden aan zoveel mogelijk kaarten te koppelen en dan met de slaapzak half dronken voor hun pc te gaan liggen terwijl er wat giegs worden gedownload.. Niet helemaal mijn ding.
Dioxide schreef:Anya schreef:Mijn PC zit gewoon dichtgeschroefd.. hun hobby is om zoveel mogelijk draden aan zoveel mogelijk kaarten te koppelen en dan met de slaapzak half dronken voor hun pc te gaan liggen terwijl er wat giegs worden gedownload.. Niet helemaal mijn ding.Ohhh helemaal mee eens! En die Gigs zijn voornamelijk pr0n of iets anders waar schaars geklede pixeldames in voorkomen, aldus de LAN ervaringen van vrienden
woofie schreef:In oktober worden mijn man en ik een weekendje verbannen......zoon en dochter hosten dan een WOW lan in ons huis.
Er komen verschillende nationaliteiten, o.a. britten, duitsers en zweden.
Mijn kids zijn zelf al een keer naar een lan in zweden geweest en naar een lan in Londen.