Buren... wat moeten we doen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm
Bakkabouter

Re: Buren... wat moeten we doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 22:49

Het zou toch te gek zijn dat je je fijne huisje opgeeft om 2 schreeuwende kinderen en hun moeder? Over een paar jaar zijn de kids ouder en is het afgelopen.
⚠️ Storm kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 08:04

fooks schreef:
Ja, kinderen houden je meestal een spiegel voor.
Dus ik denk dat het begint bij de moeder. Die zal moeten leren om rustig te blijven.
Als de kinderen schreeuwen en zij begint ook, dan wordt het gedrag van de kinderen bevestigd en bekrachtigd.
(Mama doet het immers ook zo, dus zal het wel zo horen).

Ik vind het persoonlijk wel link om je ermee te bemoeien, ook al heb je goede intenties. De reaktie is dan vaak waar bemoei je je mee. Zo heb wel weer genoeg voor psycholoog gespeeld, of heb jij ook nog advies nodig (Je onderschrift, grapje hoor! Haha! Haha! )

Heb zijn hele lieve mensen en daarom wil ik ze ook geen pijn doen. Ze vragen aan ons vaak advies maar op een of andere manier werkt het gewoon niet. Hun moeder is helemaal verzadigd, kan niets meer van ze hebben en gaat dus terugschreeuwen.

Nee hoor, ik heb geen advies nodig Knipoog ben heel gelukkig in de liefde Haha! haha

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:08

hier vlakbij zitten ook twee van die vreselijke jankerds, gillen en krijsen doen ze ...
mijn remedie is keihard terug krijsen of janken, haha dan houden ze meteen op , lol

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 08:12

isabelle schreef:
hier nog een moeder van een kind van 6 en een meisje van 1,5...

ik ken die mensen helemaal niet maar ik wil wel melden dat de leeftijd van 6 jaar
een hele vermoeiende en slopende leeftijd is voor de ouders.... we hebben hier ook
een best pittig ding dus we spreken uit ervaring...of het aan de opvoeding ligt? ik weet het niet..
ik ben vrij standvastig..ja is ja en nee is nee...maar tis behoorlijk lastig...

op school praten we erook over en we zijn het er allemaal over eens... 6 jaar is een hele
nare leeftijd.. ze zijn puberaal, opstandig, drammerig en willen hun grenzen verleggen...het kindje van 3 volgt het gedrag van zijn broertje op en zo zit je in een cirkeltje..

het is voor iedereen makkelijk roepen van doe dit of doe dat...maar het moet ook iets bijdragen...

uit je profiel kan ik niet eruithalen of je zelf kids hebt dus ik ga er vanuit van niet...ik moet dan wel zeggen dat ik het bijzonder knap vind dat jij goeie tips kan geven...je hebt namelijk geen ervaring,

Ik woon bij mijn ouders en zij geven dus de adviezen Knipoog verder hoef je geen kinderen te hebben om advies te kunnen geven hoor. Als iemand moeder wordt, krijg je echt geen opvoedadviezen mee.

Verder heb ik 2 jaar samengewoond met iemand die 2 kinderen heeft, een van 4 en een van 7, dus ik denk niet dat je hier over kunt oordelen. Lachen