Is trouwens wel echt netjes hoe ze dat daar afhandelen!
Goede service
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

)
, sorry, maar blijf het een rare naam vinden)
? 
) want het is van mij van huisuit een uurtje rijden (met auto) dus dat vindt ik nog wel te doen
linsey schreef:nogmaals@Biepje: zie dat je Hera-lid bent. Zit/zat je ook in het praesidium? Welke studie doe je? Ook diergeneeskunde?
Het is idd op donderdagavond op CMI in Healthcity (is de voormalige sportopolis) voorstelling van de clubs en daarna natuurlijk td @ KP
. Als je de KP al vreemd vindt, wat dacht je dan van de Spoed, het Biokot en de Hagar
?
Maar denk dat de ogen van de gemiddelde Hollander al helemaal uitvallen als ze voor het eerst naar een cantus gaan! hihi.. Bij mij wel iig.
. Als je een meisje met bruin haar ziet met een paars-grijs-paars lint met 'Feest 07-08' ziet, dat ben ik
.
.
PPD_tje schreef:lijkt me alleen allemaal wel een beetje eng alleen in t buitenland enzo
. En ach, als ik in Utrecht zou studeren, zou ik ook niemand van de studie kennen (al kende ik dan wel mensen in Utrecht.. ach ja, detail
)
ook een soort feest? sofje schreef:PPD_tje schreef:lijkt me alleen allemaal wel een beetje eng alleen in t buitenland enzo
Je bent niet de enige. En ach, als ik in Utrecht zou studeren, zou ik ook niemand van de studie kennen (al kende ik dan wel mensen in Utrecht.. ach ja, detail
)
Aha, een cantusook een soort feest?