Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roosje84 schreef:Per maand geven ik samen met mijn vriend ongeveer tussen de 120 en 150 euro uit aan boodschappen.let wel op de aanbiedingen en haal ook wat boodschappen bij de lidl. Voor de rest bij de appie en digros.
tita schreef:ojee ik eet voor 300 euro in mijn eentje en dan nog waspoeder en vaatwasblokjes maar ik eet echt niet veel.
Als ik een bak sla haal waar dressing bijzit en kaas dan ben ik toch ruim 3 euro kwijt alle spullen los kopen is goedkoper maar dan ben ik langer bezig met koken en ik heb tijd te kort dus moet ik ook spaarzaam zijn met mijn tijd
inge81 schreef:Alleen moet ik nu morgen ook nog even naar de bakker, is ook weer € 10,00. En maandag even langs de groenteboer en slager voor verse groenten en vlees, is ook zo weer € 20,00.
Citaat:Vraag ik me af wat je allemaal bij de supermarkt haalt
Citaat:10 euro bij de bakker????? koop je brood bij de supermarkt, smaakt goed en is goedkoop
#Ymke# schreef:Idd, is die 400,- puur samen voor boodschappen of moet je hiervan ook b.v. tanken?
Wij hebben gemiddeld 250,- per maand aan boodschappen met z'n 2en incl hondenvoer.