Federer voor de vijfde keer op rij!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bloempie186

Re: Federer voor de vijfde keer op rij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:53

Elsemieke schreef:
die tikkies van m maken hem wie hij is?

Geen wereldtenniser dan dus. Als je al die sneue acties nodig hebt om tijd te rekken, dan ben je om uit te kotsen en dus zeker géen wereldtenniser.

Hoezo geen wereldtennisser dan?? het gaat toch om het tennis zelf? Niet om dat ie zn flesjes recht zet of zn sokken omhoog trekt voordat ie speelt? Ik kan me er persoonlijk ook ontzettend aan irriteren wanneer iets niet lekker zit en kan daar erg afgeleid van worden....kan me voorstellen dat hij dat ook heeft. En al is dat niet zo....wie zal het zeggen?

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:54

Ze waren zeker aan elkaar gewaagd, prachtig hoe het gelijk opging, en inderdaad Nadal zijn tijd komt nog wel, laat eerst Federer hem nog maar 1 of 2x winnen, dat is leuk voor het record Haha!

Verder zat mijn vader zich ook helemaal dood te ergeren aan Nadal, en ik maar: oh wat heeft hij toch een gespierde armen Lovers

Maar goed ik gunde ze het allebei

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:56

Geweldige finale!!!

Federer heeft een top prestatie neergezet, maar ik gunde het Nadal ook wel!

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:00

nixx schreef:
pmarena schreef:
Ik was net even bij m'n ouders thuis zo rond half 6 , pa zat ernaar te kijken en zat zich dood te ergeren aan Nadal , dat die steeds zo tijd zit te rekken Haha!

Ik lag echt in een deuk , hij zat precies te voorspellen wat die gast ging doen de hele tijd , een paar seconden voordat hij het deed *LOL*

"Ja hoor weer een slok uit dat flessie...en dan nog 1 uit dat andere flessie"...en prompt doet Nadal dat Tong uitsteken

"slaat 'ie 3 keer dan moet die die handdoek weer hebben"
Nadal mept een paar keer en grijpt naar handdoek.

"Moet je opletten , sokken omhoog..."
Nadal trek-trek sokken omhoog Haha!

"....broek uit z'n reet"
Nadal *pluk* broek uit z'n naad , ik dacht echt dat ik doodging van de lach Clown

hahaha
Op youtube staat een filmpje van een andere tenniser die hem nadoet Knipoog Nadal heeft idd nogal rare gewoontes met dat tijdrekken! Maar hij is dan ook een van de weinige die het fysiek aan kan om 3 uur en langer durende wedstrijden te spelen dus doet ie goed Knipoog

ooh daar ben ik wel benieuwd naar Haha!
nog een idee van hoe het noemt? Vind het nl. niet

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:07

Nadal is idd een ster in tijdrekken, maar ik vind hem toch leuker dan Federer, vind Federer zo arrogant Nagelbijten / Gniffelen

Maar ik had Nadal die titel wel gegund, van te voren was natuurlijk te verwachten dat Federer het zou winnen.

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:10

Elsemieke schreef:

Geen wereldtenniser dan dus. Als je al die sneue acties nodig hebt om tijd te rekken, dan ben je om uit te kotsen en dus zeker géen wereldtenniser.

hij heeft t altijd al gedaan(ook toen ie nog niet zo goed was), net zoals anky haar speltje spelt en iemand anders weer een muziekje draait..iedereen heeft zijn/haar tikjes en kan je daar als tegenstander niet tegen, moeten ze bij zichzelf te raden gaan..federer heeft er iig geen last van..en ik kijk er erg graag naar...en nadal geen wereldtennisser, sorry hoor!...nr.2 van de wereld en nr. 1 in de ATP lijst....weet niet wat ie moet doen volgens jou om wel een wereldtennisser te worden Verward

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:34

ik vond Nadal de ECHTE vechter, in mijn ogen verdiende hij de titel.. hoe dan ook, ik vond het een meesterlijke wedstrijd, een van mijn favoriete tot nu toe! Ik zat op het puntje van mn stoel..al was het alleen al van het genieten van Nadals armen (kwijl)
en ach die challenge, Federer is er zo op tegen, maar zelf vraagt ie ze ook aan.. en dan nog op foute momenten ook.. duh..
(maar eerlijk is eerlijk, het is een geniale tenniser!)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:13

Ik was en ben voor Federer, hij heeft dus naar mijn mening ook verdiend gewonnen.

Nadal is een goede tennisser, maar wat is het een arrogante eikel zeg! Paar jaar terug was het ook al zo (toen op mallorca geweest waar hij vandaan komt), snap echt niet wat iedereen in in hem ziet.

Dat Filpmje van dat tijdrekken zal waarschijnlijk van de partij nadal - söderling zijn. Nadal stond weer eens zoals altijd tijd te rekken, dus wat doet Sóderling, die gaat demonstratief zodra Nadal klaar was met tijdrekken, zelf demonstratief Nadal nadoen door zijn broeknaad uit zijn bilnaad te halen. Geniaal, publiek vond dat ook. Dus vermoed dat het dat fragment zal zijn, was mooi stukje......
Dat tijdrekken is gewoon een middel om elkaar gek te maken, ook al komt het bij tennis op techniek en kunde aan, zeke rop dit niveau, toch blijft het ook een psychologisch spelletje van elkaar gek maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:25

risje schreef:
Ik was en ben voor Federer, hij heeft dus naar mijn mening ook verdiend gewonnen.

Nadal is een goede tennisser, maar wat is het een arrogante eikel zeg! Paar jaar terug was het ook al zo (toen op mallorca geweest waar hij vandaan komt), snap echt niet wat iedereen in in hem ziet.

Ik vind die Federer anders ook maar een bekakt snotventje. Sigaar

Haha!

(Overigens heb ik verder totaal niks met tennis, die spelers en veelal ook de mensen in het publiek daar, de bekaktheid straalt er vanaf... Sorry. Bloos )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-07 11:33, in het totaal 2 keer bewerkt

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:31

ik wou het nog net niet zeggen haha!
hoe dan ook.. ze waren aan elkaar gewaagd!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:29

Wuis schreef:
risje schreef:

Ik vind die Federer anders ook maar een bekakt snotventje. Sigaar

Haha!

(Overigens heb ik verder totaal niks met tennis, die spelers en veelal ook de mensen in het publiek daar, de bekaktheid straalt er vanaf... Sorry. Bloos )

Nee moet je eens bij een paardenwedstrijd in het publiek kijken Knipoog Net of zulke mensen daar niet zitten haha!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 17:32

risje schreef:

Dat Filpmje van dat tijdrekken zal waarschijnlijk van de partij nadal - söderling zijn. Nadal stond weer eens zoals altijd tijd te rekken, dus wat doet Sóderling, die gaat demonstratief zodra Nadal klaar was met tijdrekken, zelf demonstratief Nadal nadoen door zijn broeknaad uit zijn bilnaad te halen. Geniaal, publiek vond dat ook. Dus vermoed dat het dat fragment zal zijn, was mooi stukje......
Dat tijdrekken is gewoon een middel om elkaar gek te maken, ook al komt het bij tennis op techniek en kunde aan, zeke rop dit niveau, toch blijft het ook een psychologisch spelletje van elkaar gek maken.

Nee dit is het filmpje waar ik het over had http://www.youtube.com/watch?v=qR9pj6Op_KU gewoon van een training dus niet tijdens wedstrijd!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:00

Ik was voor Nadal, gewoon omdat Federer toch al vier keer had gewonnen.
Vond over de hele wedstrijd gezien Nadal ook beter spelen.

Maarja, wel leuk dat Federer hem nu vijf keer op een rij heeft gewonnen. Haha!

Jasmijn76 schreef:
op naar de US OPEN!!!..lekker hardcord(hoeschrijfjehet)...dus is Nadal weer de betere!

Ik hoop dat Roddick daar wint. Die was ooit de beste op hardcourt Clown.

Elsemieke schreef:

Er zijn zoveel tennissers met tics. Heeft niets met hun spel of tijdrekken te maken.

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:33

Het was een finale der finales! Echt een super wedstrijd en ze waren gewoon even sterk! Je speelt zeer goed, maar het is wachten tot iemand net even een klein foutje meer maakt. Ik gun het Federer zeker, maar.... vorig jaar had Federer 3-1 gewonnen van Nadal, dit jaar 3-2, volgend jaar Nadal winnaar?

Steef_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:40

Jasmijn76 schreef:
op naar de US OPEN!!!..lekker hardcord(hoeschrijfjehet)...dus is Nadal weer de betere!

Ik hoop dat Roddick daar wint. Die was ooit de beste op hardcourt Clown.
[/quote]

Met jou kan ik praten! Knipoog Ik hoop dat Roddick zich dit jaar weer eens goed laat zien op de US open!