Helderzienden, geloof jij het of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Chaos

Re: Helderzienden, geloof jij het of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:50

Is Nancy de boktnaam? En hoeveel kostte dat?
Ook als het van een onzeker is of het dier nog leeft of dat het dood is?
Zit alleen nogal met de prijzen.. Straks komt er iets uit waar ik niks mee kan...

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:58

Ik geloof er wel in, gezien ik zelf vaak genoeg dingen meemaak waardoor ik merk dat dat vanuit het soort van 7e zintuig komt. Lachen Het zijn bij mij vaak visioenen van vervelende dingen die ook vaak op korte termijn gebeuren, dus heb ik ze liever niet. Maar gevoelens van anderen aanvoelen en zulk soort dingen.

Ook ik heb eens een reading laten doen van mijn pony en ze wist dingen te noemen die ik haar niet verteld heb. Ik stond écht versteld. Ja Binnenkort weer een reading aanvragen voor mijn nieuwe pony. Lachen

Ik wil misschien met mijn moeder nog eens op een cursus om met dieren te leren 'praten'. Je weet natuurlijk niet of je er geschikt voor bent, je moet er open voor staan, maar het is vast érg leuk om te doen. Lachen

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:00

danae doet alleen nog huisbezoeken dus read kosten en reiskosten ofzo (dacht ik) .. nancy is ook echt een leuke reader. ben een keer met haar meegegaan. het er zelf veel van geleert en ik heb er aan gedacht om ook huisbezoeken in zeeland te gaan doen maar daardoor ook de keuze gemaakt om daarmee te wachten omdat ik daarvoor nog te jong ben. Ik doe nu telefoon readings en daarbij voel ik me geweldig .

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:06

Ik denk dat je er aanleg voor moet hebben Vippie en het dan verder ontwikkelen. Denk niet dat het iets is wat je "aan kunt leren"......... Maar daar kan shadowflower misschien beter antwoord op geven Knipoog

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:09

daantjuhhh schreef:
Ik geloof er dus totaal NIET in.
Het zijn altijd antwoorden die eigenlijk bijna overal baseren..
Net zoals je horroscoop!
Heel algemeen, en niet exact.

Ja precies Ja

En wat betreft die fotoreadings, naar mijn mening zijn dat gewoon mensen die heel goed weten te vertellen wat hun klanten graag horen. Van alle readings die ik hier op bokt heb zien staan ben ik er nl nog nooit 1 tegengekomen waarvan het paard iets zei in de trant van: "Beste baasje, ik heb het goed bij jou maar het kan me eigenlijk verder niet veel boeien dat exact jij mijn baasje bent, bij mijn vorige eigenaars had ik het nl evengoed en ik mis ze eigenlijk helemaal niet. Net zoals ik, als ik hier weg zal gaan, het ook uitstekend zal gaan redden zonder jou" of "Beste baasje, als ik kon kiezen koos ik een ander baasje" Zoiets kom je dus nooit tegen in die readings maar ze staan wel vol met dingen als "ik heb in het verleden iets meegemaakt maar jij als baasje maakt alles goed" Clown Doei! Knipoog

Maar wat wordt eigenlijk beschouwd als helderziendheid? Want wat vele mensen zo noemen, noemen andere gewoon 'goed lichaamstaal kunnen lezen' (of het hebben van naïve klanten Bloos! Knipoog )

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:17

ik ben ermee geboren dat weet ik wel. Ik ben echt een probleem kind geweest vroeger. Huilen dat ik deed als kleine baby maar werd ik in de badkamer gezet was het over. Even ter verduidelijking. Water reinigt en in de badkamer stroomt veel water dus daar waren geen geesten. In de rest van het huis wel en daar kreeg ik het heel erg angstig van ... en benauwt etc .. pas in mijn pubertijd is alles in een sneltreinvaart gekomen en doe ik het nu al zo n 4 jaar als werk . het readen dan. Ik leer elke keer nog bij van de readings en het is echt niet zo dat elk paard van zijn/haar baas houd hoor ... ook niet elk paard wil alleen maar buiten staan en het verbaasd me toch hoe paarden van karakter verschillen en ideen.
Kan iemand die er niet in gelooft mij trouwens vertellen hoe ik dan precies plekken van pijn weet aan te geven. Weet te beschrijven hoe weides eruit zien en kan vertellen dat er voorwerpen in een weide liggen terwijl dat helemaal in belgie is op een plek waar ik never nooit niet ben geweest.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:22

shadowflower schreef:
ik ben ermee geboren dat weet ik wel. Ik ben echt een probleem kind geweest vroeger. Huilen dat ik deed als kleine baby maar werd ik in de badkamer gezet was het over. Even ter verduidelijking. Water reinigt en in de badkamer stroomt veel water dus daar waren geen geesten. In de rest van het huis wel en daar kreeg ik het heel erg angstig van ... en benauwt etc .. pas in mijn pubertijd is alles in een sneltreinvaart gekomen en doe ik het nu al zo n 4 jaar als werk . het readen dan. Ik leer elke keer nog bij van de readings en het is echt niet zo dat elk paard van zijn/haar baas houd hoor ... ook niet elk paard wil alleen maar buiten staan en het verbaasd me toch hoe paarden van karakter verschillen en ideen.
Kan iemand die er niet in gelooft mij trouwens vertellen hoe ik dan precies plekken van pijn weet aan te geven. Weet te beschrijven hoe weides eruit zien en kan vertellen dat er voorwerpen in een weide liggen terwijl dat helemaal in belgie is op een plek waar ik never nooit niet ben geweest.

En als we dan nou een reading doen over een paard voor bokt?
en dan op bokt doen..
misschien zou dat mensen zoals mij overtuigen dat er meer is tussen hemel en aarde!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:23

Zulke mensen zijn gewoon té naief denk ik zo. Lachen

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:24

shadowflower schreef:

Nou, als je wil mag je me altijd proberen te overtuigen hoor Knipoog Alleen is dat een beetje moeilijk omdat de enige manier om dat te doen, is het readen van iets/iemand dat iets met mij persoonlijks te maken heeft en laat ik nu nog nooit iemand tegengekomen zijn die dat vrijwillig (en dus gratis Knipoog )wil doen. (Dit moet ook niet hoor, mij zegt het nl niet veel en dan kan je beter je tijd besteden aan diegene die zich er wel voor interesseren Haha! )

Even een editje: als iets wat ik hier schrijf denigrerend of rot overkomt, dit is absoluut niet mijn bedoeling hoor, ik wil er nl wel voor openstaan maar tot nu toe ben ik nog nooit iets tegengekomen waardoor ik wel zou gaan geloven.
Laatst bijgewerkt door Utan op 06-07-07 23:26, in het totaal 1 keer bewerkt

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:25

weet je hoeveel mensen dat vragen..... maar waarom zou ik me bewijzen met readings terwijl ik ook gewoon readings kan doen voor mensen die me ervoor betalen en er wel in geloven. Die de wanhoop nabij zijn en mij als de enige oplossing zien. Daar doe ik het graag voor. en dan later horen dat het allemaal weer goed gaat ... dat doe ik graag ... uitgetest worden niet

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:27

Gaaaaaaaaaaaaaan we weer.......... er is al eens een topic over geweest en ook daar ging het steeds van "bewijs me dit "en "bewijs me dat"..........

Een goede reader laat zich niet eens verleiden tot dit soort spelletjes.... Stel iemand laat zijn paard readen als "bewijsmateriaal" als diegene achteraf beweert dat er niks van klopt, is dat voor ons ook niet te controleren toch???

Als was er in het topic waar ik op doel wel één reader die gratis readingen doet/deed.....

Utan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:30

shadowflower schreef:
weet je hoeveel mensen dat vragen..... maar waarom zou ik me bewijzen met readings terwijl ik ook gewoon readings kan doen voor mensen die me ervoor betalen en er wel in geloven. Die de wanhoop nabij zijn en mij als de enige oplossing zien. Daar doe ik het graag voor. en dan later horen dat het allemaal weer goed gaat ... dat doe ik graag ... uitgetest worden niet

Kijk, dat begrijp ik best en zoals ik eerder al schreef moet je dat ook niet doen maar als je wilt dat ongelovigen je gaan geloven, dan zal je ook met bewijzen over de brug moeten komen, anders kan je net zo goed tegen een muur gaan praten.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:31

Ho!!! ik heb nooit gezegt dat dat bewijs gratis moest!!!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:32

ach ik voel me niet beledigt hoor ... soms als ik in een extreem nuchtere bui ben heb ik vaak ook zoiets van .... wat is het toch vreemd dat ik met dieren aan het babbelen ben en met overleden personen en dat ik dode mensen zie ... ma ja .. dat is vaak maar even en dan ga ik maar weer verder aan de volgende reading ^^ Maar ik snap jou punt volkomen .. Ik geloofde er ook niet echt in toen ik het nog niet kon

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:32

Utan schreef:
shadowflower schreef:

Kijk, dat begrijp ik best en zoals ik eerder al schreef moet je dat ook niet doen maar als je wilt dat ongelovigen je gaan geloven, dan zal je ook met bewijzen over de brug moeten komen, anders kan je net zo goed tegen een muur gaan praten.

Of je gooit er eens een paar centen tegen aan??? Het zijn geen wereldbedragen hoor die gevraagd worden!!!!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:33

En ik zou het levensverhaal van het paard wel kunnen PMen naar een onafhankelijk persoon op bokt!
Zodat ik niet kan beweren dat er geen bal van klopt terwijl dat wel zo zou zijn!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:34

zelfs voor iemand die me wil uittesten en die geld betaald heb ik vaak de uitspraak van .. je hoeft het niet .. het mag .. ik doe het liever voor mensen die er echt in geloven en die er wat mee willen doen dan mensen die een consult doen bij me en dat het zo confronterend is dat ze alles voor onzin uitmaken

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:36

shadowflower schreef:
zelfs voor iemand die me wil uittesten en die geld betaald heb ik vaak de uitspraak van .. je hoeft het niet .. het mag .. ik doe het liever voor mensen die er echt in geloven en die er wat mee willen doen dan mensen die een consult doen bij me en dat het zo confronterend is dat ze alles voor onzin uitmaken

Maar als ik eerst info over het paard naar een ander stuur?
Dan is er toch niks aan de hand?
Als je een beetje in je eigen kunnen gelooft durf je het ook aan!
Durf je het niet, denk ik al gauw, goh die twijfelt aan der zelf?

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:36

shadowflower schreef:

Haha! Heel goed!!!

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:37

daantjuh .. je mag best een consult laten doen hoor .. aan jou de keus of je het als onzin ziet of dat je ineens de ogen open doet ... jou keuze ...je mag het zelfs als onzin uitgeven maar als je er onbewust maar iets aan hebt .. vaak is de mond eerder dan de gedachten
wel een net als iedereen betaald consult en je moet het wilen Clown

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:39

En BTW ik zeg niet dat het ONZIN is!
Ik zeg alleen dat ik er niet zozeer in geloof.
Maar dat betekend niet dat mijn mening niet bijgesteld kan worden!

Lijkt mij juist goed als je beweert zoiets te kunnen je het ook kunt bewijzen... alleen maar om probelemen zoals wat al gezegd word dat als mensen het te confronterend vinden en dan zeggen dat het niet klopt!
Dan heb je toch een extra referentie!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:40

shadowflower schreef:
daantjuh .. je mag best een consult laten doen hoor .. aan jou de keus of je het als onzin ziet of dat je ineens de ogen open doet ... jou keuze ...je mag het zelfs als onzin uitgeven maar als je er onbewust maar iets aan hebt .. vaak is de mond eerder dan de gedachten
wel een net als iedereen betaald consult en je moet het wilen Clown

OOh ik sta er zeker open voor.
En als het klopt ga ik niet lopen beweren dat het onzin is.
Maar ik wil dan graag een onbekent paard voor bokt nemen!
Een paard waarvan ik denk dat hij een open karakter heeft!

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:41

Maar ik vindt ze vaak best duur. Ook bij jou, sorry. Maar je bent 16 (17?) en dan denk ik 15 euri, je hebt verder geen curssussen of wat dan ook gevolgd die sommige anderen wel hebben.. Ik geloof je verder wel, zit alleen met het bedrag in me maag Tong uitsteken

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:42

je gaat je gang .. doe het voor een paard waar jij bij vind dat het nodig is en wat van jezelf is ... denk je nou echt dat ik bij elke reading een profiel ga zoeken /bekijken enzo en ook als mensen via mijn mail mij benaderen Tong uitsteken zou er bijna een dagtaak aan krijgen .. nee dan doe ik nog wel een rondje horeca werk erbij hoor ^^

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 23:43

wie zegt dat ik geen corsussen heb gevolgt ... 3 stuks zelfs maar ik loop er niet mee te koop met die cursussen die ik heb gedaan

graag of niet en 15 euro is helemaal niet veel .. mensen die klagen over het geld die lap ik aan mijn laars ... de energie die ik er in steek en wat je er mee verder komt is vaak meer waard