Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het zijn bij mij vaak visioenen van vervelende dingen die ook vaak op korte termijn gebeuren, dus heb ik ze liever niet. Maar gevoelens van anderen aanvoelen en zulk soort dingen.
Binnenkort weer een reading aanvragen voor mijn nieuwe pony.
daantjuhhh schreef:Ik geloof er dus totaal NIET in.
Het zijn altijd antwoorden die eigenlijk bijna overal baseren..
Net zoals je horroscoop!
Heel algemeen, en niet exact.

) shadowflower schreef:ik ben ermee geboren dat weet ik wel. Ik ben echt een probleem kind geweest vroeger. Huilen dat ik deed als kleine baby maar werd ik in de badkamer gezet was het over. Even ter verduidelijking. Water reinigt en in de badkamer stroomt veel water dus daar waren geen geesten. In de rest van het huis wel en daar kreeg ik het heel erg angstig van ... en benauwt etc .. pas in mijn pubertijd is alles in een sneltreinvaart gekomen en doe ik het nu al zo n 4 jaar als werk . het readen dan. Ik leer elke keer nog bij van de readings en het is echt niet zo dat elk paard van zijn/haar baas houd hoor ... ook niet elk paard wil alleen maar buiten staan en het verbaasd me toch hoe paarden van karakter verschillen en ideen.
Kan iemand die er niet in gelooft mij trouwens vertellen hoe ik dan precies plekken van pijn weet aan te geven. Weet te beschrijven hoe weides eruit zien en kan vertellen dat er voorwerpen in een weide liggen terwijl dat helemaal in belgie is op een plek waar ik never nooit niet ben geweest.
shadowflower schreef:Kan iemand die er niet in gelooft mij trouwens vertellen hoe ik dan precies plekken van pijn weet aan te geven. Weet te beschrijven hoe weides eruit zien en kan vertellen dat er voorwerpen in een weide liggen terwijl dat helemaal in belgie is op een plek waar ik never nooit niet ben geweest.
Alleen is dat een beetje moeilijk omdat de enige manier om dat te doen, is het readen van iets/iemand dat iets met mij persoonlijks te maken heeft en laat ik nu nog nooit iemand tegengekomen zijn die dat vrijwillig (en dus gratis
)wil doen. (Dit moet ook niet hoor, mij zegt het nl niet veel en dan kan je beter je tijd besteden aan diegene die zich er wel voor interesseren
)shadowflower schreef:weet je hoeveel mensen dat vragen..... maar waarom zou ik me bewijzen met readings terwijl ik ook gewoon readings kan doen voor mensen die me ervoor betalen en er wel in geloven. Die de wanhoop nabij zijn en mij als de enige oplossing zien. Daar doe ik het graag voor. en dan later horen dat het allemaal weer goed gaat ... dat doe ik graag ... uitgetest worden niet
Utan schreef:shadowflower schreef:weet je hoeveel mensen dat vragen..... maar waarom zou ik me bewijzen met readings terwijl ik ook gewoon readings kan doen voor mensen die me ervoor betalen en er wel in geloven. Die de wanhoop nabij zijn en mij als de enige oplossing zien. Daar doe ik het graag voor. en dan later horen dat het allemaal weer goed gaat ... dat doe ik graag ... uitgetest worden niet
Kijk, dat begrijp ik best en zoals ik eerder al schreef moet je dat ook niet doen maar als je wilt dat ongelovigen je gaan geloven, dan zal je ook met bewijzen over de brug moeten komen, anders kan je net zo goed tegen een muur gaan praten.
shadowflower schreef:zelfs voor iemand die me wil uittesten en die geld betaald heb ik vaak de uitspraak van .. je hoeft het niet .. het mag .. ik doe het liever voor mensen die er echt in geloven en die er wat mee willen doen dan mensen die een consult doen bij me en dat het zo confronterend is dat ze alles voor onzin uitmaken
shadowflower schreef:zelfs voor iemand die me wil uittesten en die geld betaald heb ik vaak de uitspraak van .. je hoeft het niet .. het mag .. ik doe het liever voor mensen die er echt in geloven en die er wat mee willen doen dan mensen die een consult doen bij me en dat het zo confronterend is dat ze alles voor onzin uitmaken
Heel goed!!!
shadowflower schreef:daantjuh .. je mag best een consult laten doen hoor .. aan jou de keus of je het als onzin ziet of dat je ineens de ogen open doet ... jou keuze ...je mag het zelfs als onzin uitgeven maar als je er onbewust maar iets aan hebt .. vaak is de mond eerder dan de gedachten
wel een net als iedereen betaald consult en je moet het wilen
zou er bijna een dagtaak aan krijgen .. nee dan doe ik nog wel een rondje horeca werk erbij hoor ^^