Gel en acryl komt tegen woordig steeds dichter naar elkaar toe kwa kwaliteit. Van gel is het bekend dat het iets flexibeler is waardoor het meer kwa stoten kan hebben. Maar bij de 1 pakt acryl beter en bij de ander gel. Ligt aan de persoon.
mamasuus een nagel verlengen met gel doe je met een sjabloon. Waar ik dus ook altijd mee werk.
De enige nagelstyliste is handiger met tips en de ander met sjablonen dat komt omdat het 2 totaal verschillende technieken zijn en in 1 ben je altijd beter als de ander.
Ik zelf kan wel goed tips zetten maar ben daar wel lang mee bezig. kan het ook wel snel maar dan heb je wat de meeste nagelstylistes hebben een verkeerd geplaatste tip die er eerder af knalt.
In theorie zijn tips en sjabloon nagels even sterk. Alleen moeten ze dan wel even goed gezet worden
oke dan begrijp ik het. Vond het al vreemd want in een half uur kun je onmogelijk een goede set zetten. Maar als jij ze zelf al voor je er heen gaat vijlt zodat ze gelijk kan beginnen met opvullen dan begrijp ik het. maar als jij zelf niet je nagels zou bijhouden en vijlen kun je niet zonder stappen over te slaan een set nagels zetten in een half uur