Acrylnagels i.c.m. dagelijks tussen de paarden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Acrylnagels i.c.m. dagelijks tussen de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:45

mijn zaak zit in leusden. Er zijn genoeg goede nagelstylistes maar ook een hoop prut.

Gel en acryl komt tegen woordig steeds dichter naar elkaar toe kwa kwaliteit. Van gel is het bekend dat het iets flexibeler is waardoor het meer kwa stoten kan hebben. Maar bij de 1 pakt acryl beter en bij de ander gel. Ligt aan de persoon.

mamasuus een nagel verlengen met gel doe je met een sjabloon. Waar ik dus ook altijd mee werk.
De enige nagelstyliste is handiger met tips en de ander met sjablonen dat komt omdat het 2 totaal verschillende technieken zijn en in 1 ben je altijd beter als de ander.

Ik zelf kan wel goed tips zetten maar ben daar wel lang mee bezig. kan het ook wel snel maar dan heb je wat de meeste nagelstylistes hebben een verkeerd geplaatste tip die er eerder af knalt.
In theorie zijn tips en sjabloon nagels even sterk. Alleen moeten ze dan wel even goed gezet worden

oke dan begrijp ik het. Vond het al vreemd want in een half uur kun je onmogelijk een goede set zetten. Maar als jij ze zelf al voor je er heen gaat vijlt zodat ze gelijk kan beginnen met opvullen dan begrijp ik het. maar als jij zelf niet je nagels zou bijhouden en vijlen kun je niet zonder stappen over te slaan een set nagels zetten in een half uur Knipoog dit komt ook zelden voor dat iemand zijn eigen nagels op deze manier bij houd.

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 12:48

ruzie maken doe ik niet hoor hihi, ik geef alleen mijn ervaringen weer, en ben ontzettend blij met mijn nagelstyliste.

Als ik zelf men nagels niet vijl is ze nog in 3 kwartier tot een uur klaar, maar dan heb ik ze wel zelf goed bijgehouden, hoekjes en stukjes netjes bijgevijld e.d...
Daarom zei ik ook bij mij is ze snel klaar bij andere klanten duurt het wat langer, voordeel voor mij is ook dat ik om de 5 a 6 weken heen ga terwijl bij haar ook veel klanten om de 2 a 3 weken terugkomen

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 12:53

Ik vind het nu toch wel eng worden, dalijk heb ik een verkeerde uitgekozen. Ik weet dat ze enkel voor zichzelf werkt, en heb goede ervaringen gehoord, maar je weet het nooit. Zo via de mail komt ze wel goed over. Nouja, als ze er wel een bende van maakt kom ik wel naar jou toe, Breitling, als ze nagels er weer af zijn dan hè. *LOL* Maar Leewarden is iets dichterbij dan Leusden. Dus als zij goed is, dan heb ik liever Leeuwarden!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:01

tuurlijk maar in leeuwarden zullen ook vast en zeker goede nagelstylistes zitten hoor je moet het uitproberen de 1 vind iemand heel fijn en de ander vind het waardeloos dat is altijd zo en zal ook altijd zo blijven.

mama suus. ik begrijp jou verhaal wel. Ik heb zelf nu mijn nagels er nu ook 6 weken op zitten en heb bijna geen lucht dus kan nog prima maar mijn nagels groeien vrij snel dus heb gigantische uitgroei Haha! moet ze aan komende week dus echt weer even netjes maken.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:09

dit zijn nagels die ik gezet heb, gel in de meest natuurlijke frenchmanicure. Dit is wel een mooie lengte voor jou om te beginnen. Elke startende klant die geen lange nagels is gewent zet ik deze lengte
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EN3GTWPN.jpg

Mama_Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:13

dat is inderdaad vind ik de beste lengte om mee te beginnen, zo net boven je vingertoppen uit.

je hoeft niet bang te worden, nagelstylistes vind je op elke hoek van de straat, dus meestal is het niet moeilijk een te vinden.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 13:14

Zoiets is inderdaad wat ik zoek, dit ziet er goed uit, en mooi om mee te beginnen. Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:23

lange nagels hebben eist ervaring Knipoog

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 13:26

Breitling schreef:
lange nagels hebben eist ervaring Knipoog

Dalijk kan ik niet meer typen, en dat is mijn werk, dus dat moet maar niet. Clown Eerst maar zulke nagels als op jouw voorbeeld, hoe heet dit in de stylisten-wereld? Of heeft het geen naam en moet ik gewoon om zulke lengte nagels vragen? Knipoog

PienZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:31

Ik heb al jaren acrylnagels en nog nooit problemen ermee gehad. Ze kunnen ook tegen een stootje en heb er nog zelde eentje gehad die er af lag en dan heb ik al gemiddeld 10 jaar acrylnagels. Met de paarden heb ik er ook geen problemen mee als ik terug kom maak ik ze wel altijd aan de binnenkant ff goed schoon maar verder nee ik kan niet meer zonder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:42

Ik heb van mezelf sterke en dus vaak lange nagels, maar soms breekt er idd wel een af, maar meestal alleen bij onverwachtse bewegingen van het paard ofzo.. Wel komen er vaak haakjes enzo aan, maar die vijl je zo weg bij je eigen nagels.

Heb geen ervaring met nepnagels, maar lijkt mij niet echt praktisch.. Vooral zolang als mama_suus, moet je volgens mij enorm aan wennen!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:47

ik heb ze nu net zo lang als mama_suus alleen ik heb ze vierkant. Tja je went er aan. Iemand die net nagels heeft kan ineens vaak niks meer. Als ik ze er even helemaal af heb kan ik niks meer. Ik kan eigenlijk niet meer zonder me nagels Haha!

Faelivrin het heeft geen naam gewoon zeggen dat je een french manicure wil met een klein randje. Maar als je naar een goede nagelstyliste gaat dat adviseerd ze je het zelfde dus daar hoef je je niet druk om te maken.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 13:58

Breitling schreef:
dit zijn nagels die ik gezet heb, gel in de meest natuurlijke frenchmanicure. Dit is wel een mooie lengte voor jou om te beginnen. Elke startende klant die geen lange nagels is gewent zet ik deze lengte
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EN3GTWPN.jpg

*Komt even binnenvallen*

Die vind ik er echt supermooi uitzien!

Ik heb van mezelf lange nagels, paardrijden enzo allemaal geen probleem. Iedereen vraagt me ook altijd of ze 'nep' zijn. Nee hoor, ze zijn van mezelf. Als ze wat langer zijn breken ze alleen erg gauw..

Had dit nooit overwogen, maar nou ik die foto zie...

Waar ga je heen in Leeuwarden?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:01

Iedereen denkt bij kunstnagels aan vreselijk neppe nagels maar dat hoeft dus niet. Met acryl is deze kleur iets lastiger te verkrijgen omdat je daarbij de poeder moet mengen.

Ik werk met het merk opi bekend onder de sterren in america. Deze heeft van de gel 3 verschillende french manicure tinten.

Dit is de meest natuurlijke op de foto. De foto van de vorige pagina is de meest witte en dan heb ik ook nog een witte die tussen die 2 inzit.

Maar niet alle nagelstylistes werken met verschillende kleuren french manicure dus dat moet je van te voren wel even bij je nagelstyliste informeren

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 14:03

Danails, Jechonja Werkhoven zet daar nagels. En ze schijnt erg goed te zijn. Dus we zien wel. Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:04

heeft ze een website? Meestal kun je van een website ook al veel info halen en vaak ook foto's

dit is trouwens een foto van beide handen alleen helaas niet zo scherp
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TIYUSUKY.jpg

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 14:05

Nee, ze heeft geen website. Helaas. Lachen Vind ik zelf ook wel wat 'eng' dat ik geen voorbeelden kan zien. Vertrouw op verhalen van mensen om me heen. Knipoog

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:06

als je goede dingen hoort hoef je je denk ik geen zorgen te maken. Je weet hoe het er ongeveer uit moet komen te zien dus weet je ook snel genoeg of het je wel of niet bevalt.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:06

Faelivrin schreef:
Ik ben niet ruig met paarden, en mijn paard is heul rustig met rijden, dus zo snel zal het eraf ketsen niet gebeuren denk ik. Ik wil ze ook niet te lang, als ze er maar gewoon netjes uit zien ipv de ene lang en de ander een hoek eruit en die ernaast weer kort. Clown Haha.

Mijn paard is ook rustig en toch lukt het me nooit. Ze worden vies, breken af en weet ik veel

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 14:09

Elaine schreef:
Mijn paard is ook rustig en toch lukt het me nooit. Ze worden vies, breken af en weet ik veel

Clown Oei. Haha, nouja dat is voor iedereen anders merk ik wel in dit topic. Is gewoon kwestie van uitproberen vrees ik. Als het niet bevalt is het zonde van het geld, maar dan zijn we weer een ervaring rijker, haha!

Breitling; Ja, ik moet me ook geen zorgen maken inderdaad. komt vast wel goed, zal hier wel resultaat plaatsen! Ja Het worden acryl nagels, maar hoe en wat verder weet ik niet.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:36

Ik ken iemand die ook van die acrylnagels had. Ze reed in de bak en op een gegeven hoorde ik mijn naam roepen. Bleek dat haar paard had gebokt en dat zij met een van haar nagels achter het zadel was blijven haken en toen lag zowel haar acryl- als haar gewone nagel eraf Lachen
Het bloed droop uit haar handschoentje. Sorry voor dit ongezellige berichtje. Er zijn natuurlijk tig meer voorbeelden van dat het wél goed gaat...

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:38

dat is wel een hele grote uitzondering. Ik heb ook welleens dat als mijn nagel er af vliegt (wat zelde gebeurt) ikflink sta te vloeken van de pijn (soms ook als die wel blijft zitten) Maar dat een kunst nagel een natuurlijke nagel mee neemt gebeurt bijna nooit.

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 15:00

Ik zou net zeggen, volgensmij gebeurt dat echt bijna nooit. Clown Daar ga ik iig niet bang voor zijn, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 19:25

Helaas groeien mijn nagels iets anders dan standaard, ze groeien omhoog. Ik heb daarnaast ook nog eens een heel kort nagelbed Scheve mond Ideaal voor die nagels om te gaan wippen en toen ik ze had lagen ze er dus regelmatig in zijn geheel vanaf. Vooral met de paarden, wat een ellende!

Overigens had ik ook na een dag ofzo al lucht onder de nagels, ik had altijd acryl. Helaas ben ik nog geen nagelstyliste tegengekomen die het dus echt goed kan....Of zijn mijn nagels echt zo erg?

Vond alleen de studio op de straatweg in Utrecht wel fijn, totdat ik geholpen werd door een zwangere muts (met ontploffingsgevaar) die dus heel fijn veel te diep vijlde met haar elektrische vijl....

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 20:12

Ik heb een vrij normaal tot lang nagelbed als ik ze vergelijk met foto's op Google. Clown En mijne groeien gewoon recht. Volgensmij is het inderdaad lastig met nagels die omhoog groeien. Groeien ze zo sterk omhoog dat ze zelfs de nagel omhoog wippen, dan? Nagelbijten / Gniffelen