Hier even een berichtje van mijzelf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 08:31

sterkte meiske!

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:08

Lieve Lon,
Schrok wel ff van je berichtje, was je idd al ff kwijt op bokt.
Heel veel sterkte meis, je komt er wel weer bovenop, we zullen je daar allemaal mee helpen. Ookal moet je het grootste gedeelte alleen doen.
En bokt als therapie, wie wil dat nou niet, hihihihiihi
Sterke en we horen snel weer wat van je?
Doeiiiii Viv

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 09:38

Lon, wat fijn weer wat van je te horen! Ik hoop echt dat je niet opgeeft, er zijn zoveel mensen die jou echt niet kunnen missen, hou je daaraan vast! Hoop je snel weer te zien op Bokt en hou vol hoor, ook ik denk aan je.

Monica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 18:31

Heej Lonneke,
Heel erg veel sterkte en succes. Het gaat je lukken hoor Lachen

Liefs Monica Kusje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 19:54

He Lon, fijn dat je er weer even bent. Ik hoop dat je er wat aan hebt dat je nu in ieder geval weet wat je hebt, en dat je gericht geholpen kunt gaan worden.
Ik hoop dat je heel snel een schitterend zonnestraaltje zult zien, waardoor je je weer zult beseffen dat de hele wereld ook om jou draait!

Hou je taai meid, dikke Boktknuffel vanuit Alphen

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 20:53

Fin dat je weer even op bokt mag komen. Ik wens je het allerbeste toe. en meid, je komt er wel. je moet alleen wel blijven vechten.

Ik denk aan je.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:13

Leuk dat je weer op Bokt kan komen. Jij zal beter worden, dat weet ik gewoon! Blijven vechten, he en veel sterkte ...

Wij denken aan je.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-02 21:40

Lieve lieve Lon, wat een narigheid allemaal weer. Ik vind dat Maarten het allemaal heel goed zegt, je weet dat je mensen kunt bellen, dat er mensen voor JOU zijn, ookal denk je misschien van niet. Kop op, dikke knuf en hou je haaks!
Liefs van mij! Lachen

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-02 12:57

ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. het doet me enorm goed om te lezen dat ik niet alleen sta, al blijft het heel erg moeilijk om zoiets ook echt te geloven. vandaag even een half uurtje extra op bokt. morgen kom ik een uurtje. vanmiddag heb ik creatieve terapie en ga ik weer tekenen. mijn lerares zegt dat ik er behoorlijk gevoel voor heb. verder speel ik heel de dag door rummiecub met de verpleging en patienten, tenminste als ik geen gesprekken of terapei heb. ze durven haast niet meer tegen me te spelen, ik verlies niet 1 potje, maar ja wat wil je ook al je al weer 4 weken kunt oefenen.deze week word ik aangemeld voor specifieke terapie vooor de borderlinestoornis. dat ga ik dus vanuit hier volgen. het is een dagbehandeling waarbij je normaal gewoon naar huis zo gaan maar in mijn geval is dat niet verantwoord dus blijf ik voorlopig nog hier. iedere dag iedere minuut is ontzettend zwaar. vechten tegen dat duiveltje in mijn hoofd... altijd maar bezig met vechten of afleiding zoeken om dit vol te kunnen houden. ik word het zo zat.. maar elke dag die ik er nog ben is alvast gewonnen. mensen tot morgen.xx

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:33

Heel veel succes!
Altijd positief blijven denken en na regen komt zonneschijn Lachen .

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:43

gelukkig heeft het beestje een naam gekregen, dat zal ergens toch een geruststelling voor je zijn. Nu echter een middel om jou overeind te houden. Ik ken meer borderliners hoor, je bent niet de enige. Ik hoop dat het je lukt om er boven op te komen. Het zal je niet meevallen omdat er niemand is die je kan begrijpen, wat er in je omgaat bijvoorbeeld.

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 13:56

Hai Lonneke! Wat fijn dat je weer regelmatig kunt bokken.

Net als Desiree ken ik ook een aantal borderlinepatienten met wie het nu uiteindelijk heel erg goed gaat. Dus probeer door te zetten!!!

Bovendien wil ik je toch echt een keer ontmoeten op een endurancewedstrijd hoor! Knipoog Het zal niet meevallen om jou en Nina eruit te rijden, maar dat ga ik toch echt proberen! Haha!

Dus, bok vooral veel en laat regelmatig wat van je horen!

Sterkte!!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 14:09

he lon,

wat fijn om weer wat van je te horen! ik ben erg blij dat ze je nu eindelijk helpen!
Weet niet zo goed wat ik nog meer moet zeggen als "sterkte" en houd vol! je bent sterk genoeg om te leven ook al voelt het nu missschien even anders.
Ook alle liefs van Rob gewenst
groetjes Susan

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 15:58

Hee Lon

Ik wens je ontzettend veel sterkte met je gevecht voor het leven!
Dat gaat je zeker lukken!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 17:19

Hee Lon, fijn dat je weer vaker op Bokt te vinden bent! En ik vond het ook fijn om je zaterdag weer eens te zien, was alweer een tijdje geleden.

Kop op meid, en hou jezelf uit die isoleer hè! Op je eigen kamer is het warmer... Knipoog

*dikke knuffel*

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 19:27

Oef...ik had toch wel op beter nieuws gehoopt!

Wat goed van je dat je je er toch door heen slaat. Ik kende iemand die het niet kon volhouden en de mensen die haar kenden missen haar zó!
Het komt goed, echt! En dan ben je blij dat je nog op dit wereldje bent. Volhouden!

Trouwens, helpt het niet om lekker bij paarden te zijn? Word je daar niet happy van?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 15:28

Sterkte meid, het is in ieder geval heel erg belangrijk dat je die mensen om je heen hebt. Dat is je direkte omgeving, dus enorm van belang en heeft veel invloed. Bedenk maar eens als dat niet zou klikken....dan gaat het met jou ook minder.
Kop op, hoofd omhoog en vertrouw op jezelf!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 19:20

Lieve Lonneke,komop meid!!! Ik hoop dat je door het Bokken er meer bovenop gaat komen enzo!!
Heel veel succes en sterkte!!

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 21:04

Lieve Lonneke, er mag dan nu een klein duiveltje in je hoofd zitten maar er zijn veel meer engeltjes die jou gaan bijstaan en je er bovenop zullen gaan helpen. Je moet ze alleen de kans gaan geven................
Van Prima, mij en Nappie krijg je een hele dikke knuffel want we zijn je niet vergeten. Ik ben in ieder geval heel blij dat je weer wat van je kan laten horen! Je bent een sterke meid, dus kop op, er komt een tijd dat je trots op jezelf kan zijn en weer frisse moed zal hebben Knipoog

Dikke kus -X-

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:23

Goed zo Lonneke, ga ervoor en vecht! Heel fijn ook dat je nu weer kunt bokken, is vast een heel goede afleiding voor je. Heel veel sterkte en zorg dat je overwint!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:50

Hey Lonneke, fijn om weer wat van je te horen. Heel veel sterkte!