ontzettend bedankt voor alle lieve reacties. het doet me enorm goed om te lezen dat ik niet alleen sta, al blijft het heel erg moeilijk om zoiets ook echt te geloven. vandaag even een half uurtje extra op bokt. morgen kom ik een uurtje. vanmiddag heb ik creatieve terapie en ga ik weer tekenen. mijn lerares zegt dat ik er behoorlijk gevoel voor heb. verder speel ik heel de dag door rummiecub met de verpleging en patienten, tenminste als ik geen gesprekken of terapei heb. ze durven haast niet meer tegen me te spelen, ik verlies niet 1 potje, maar ja wat wil je ook al je al weer 4 weken kunt oefenen.deze week word ik aangemeld voor specifieke terapie vooor de borderlinestoornis. dat ga ik dus vanuit hier volgen. het is een dagbehandeling waarbij je normaal gewoon naar huis zo gaan maar in mijn geval is dat niet verantwoord dus blijf ik voorlopig nog hier. iedere dag iedere minuut is ontzettend zwaar. vechten tegen dat duiveltje in mijn hoofd... altijd maar bezig met vechten of afleiding zoeken om dit vol te kunnen houden. ik word het zo zat.. maar elke dag die ik er nog ben is alvast gewonnen. mensen tot morgen.xx