Apple schreef:En, 2 maanden proeftijd?
Hoe lang was je oorspronkelijke contract dan?
1 jaar, maar conform CAO is een proeftijd van maximaal 2 maanden toegestaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:En, 2 maanden proeftijd?
Hoe lang was je oorspronkelijke contract dan?
Merilyn schreef:Barmat: Dan had je waarschijnlijk ook gelezen dat de manier waarop ze het hadden gedaan ook hun enige mogelijkheid was omdat ze niet MOGEN zeggen dat het om je hersenbloeding gaat. Ze hebben het idd op de juiste wijze gedaan, ik zeg nergens dat het niet zo is alleen als ze het wel hadden gezegd van je hersenbloeding. Ik heb het er toch echt duidelijk neergetypt.
Wat voor CAO was het dan dat je 2 maanden proeftijd mag hebben?
Barmat schreef:Merilyn schreef:Barmat: Dan had je waarschijnlijk ook gelezen dat de manier waarop ze het hadden gedaan ook hun enige mogelijkheid was omdat ze niet MOGEN zeggen dat het om je hersenbloeding gaat. Ze hebben het idd op de juiste wijze gedaan, ik zeg nergens dat het niet zo is alleen als ze het wel hadden gezegd van je hersenbloeding. Ik heb het er toch echt duidelijk neergetypt.
Wat voor CAO was het dan dat je 2 maanden proeftijd mag hebben?
Kleinmetaal
Heb het boekje hier, klopt echt wel
Barmat schreef:Merilyn - ik denk dat jij je gewoon te veel aangevallen voelt
Barmat schreef:@Malibu - wat heeft het voor zin? tuurlijk zou ik ze willen uitschelden voor alles wat lelijk is... maar dat kost energie. Energie die ik liever steek in dit gebeuren te verwerken, mezelf wederom een schop onder mn hol te geven en.... uithuilen en opnieuw beginnen.
Verder heb ik nog heel veel aan mezelf te werken en als ik mezelf blijf opjutten, komen mijn aanvallen, waarvan men nog steeds niet weet of het epilepsie is of niet, steeds vaker en heviger.
Dus nee, ik houd de eer wel aan mezelf
Liezel1 schreef:dat van die 2 maanden klopt.
als je een jaarcontract hebt, mag je termijn van 1 maand met maximaal 1 maand verlengd worden tot de "ijzeren" proeftijd, conform CAO.
Apple schreef:Ik denk niet dat ook maar iemand zich aangevallen voelt hoor Barmat.
Het enige wat ik zie is dat de mensen die toevallig wat kennis hebben van arbeidsrecht aan het meedenken zijn of er toevallig ergens een haak/oog of onrechtmatigheid is waar jij je voordeel uit kan halen.
Barmat schreef:Dikke middelvinger en "hartelijk bedankt (not) " aan mijn ex-werkgever!!!