Vodaf*** ik krijg er wat van! TIPS gevraagd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Re: Vodaf*** ik krijg er wat van! TIPS gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 19:29

Jij had dus wel binnen een paar dagen bericht terug? Nou ik heb het eergisteren gestuurd dus ik ben benieuwd, maar heb al besloten volgende week een aangetekende brief de deur uit te doen, want ik bedacht me ineens dat ik nooit een contract heb getekend. Die zou ik nl. krijgen bij mijn toestel. Dus technisch gezien heb ik volgens mij niet eens een abo Schijnheilig

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 20:53

Ik heb inmiddels een nieuwe brief geschreven. Kan ik deze zo opsturen denken jullie of is hij net té?

Citaat:
Geachte heer/mevrouw,

Wederom ontvangt u van mij een brief, omdat u niet het fatoen heeft gehad te reageren op mijn brief van 6 juni jl. Deze betreffende brief zal ik als bijlage aan deze brief toevoegen. Eigenlijk zou de bijlage alleen al genoeg moeten zijn voor u om in actie te komen. Helaas bleek dit niet het geval.

Sinds het schrijven van mijn laatste brief is er weer telefonisch contact geweest met uw bedrijf. De laatste keer dacht ik onbeschoft behandeld te zijn, maar deze keer sloeg toch wel werkelijk alles. Deze keer kregen we niet eens de kans ons verhaal af te maken. Er werd ons botweg gezegd dat we de verkeerde keuze hadden gemaakt en we werden zonder er ook maar met een speld tussen te kunnen komen terug gezet naar het hoofdmenu. Nu moet u mij toch eens uitleggen dat als ik een abonnement op wil zeggen wat er dan verkeerd is aan het toetsen op toets 3 als ik op het bandje hoor “voor vragen over het beëindigen van uw contract toets 3” Ik heb het prima verstaan, maar volgens meneer aan de lijn moesten we toch echt terug naar de afdeling verkoop. Ik snap niet wat verkoop met beëindigen van een abonnement te maken heeft en bovendien zijn deze mensen om kwart over 6, het tijdstip dat wij contact zochten met uw bedrijf, niet meer bereikbaar.

Uit pure frustratie over het maar niks horen van uw bedrijf en de momenten dat er dan contact is van mijn kant ook nog eens op zo’n wijze behandeld te worden heb ik de bijlage van deze brief daarom op een forum met bijna 69.000 leden gepost. En wat bleek ik was niet de enige die ontevreden was over u klantenservice. Nogmaals een bedrijf van uw omvang daar verwacht ik iets meer professionaliteit van. Nadat ik de bijlage op dat forum had geplaatst besloot ik dezelfde bijlage naar uw bedrijf te mailen. Helaas het adres wat op uw site staat klopt niet en ik kreeg het per direct terug gestuurd. Later heb ik het nogmaals via uw website geprobeerd. Ik heb netjes een ontvangstbevestiging gekregen, maar helaas verdere reactie bleef uit.

Verder wil ik u er op wijzen dat ik behalve een toestel ook nooit een contract heb ontvangen. Logisch ook, want deze zou bij het toestel geleverd worden die ik dus nooit gekregen heb. Ik zie daarom ook niet in waarom ik nog langer abonnementsgeld zou moeten betalen, want ik heb tenslotte nergens voor getekend. U bent dan vervolgens wel zo brutaal er maar van uit te gaan dat ik via automatische incasso wil betalen. Het geld wordt dan ook al twee maanden netjes van mijn rekening afgeschreven. Dit is blijkbaar wel iets waar u actie op kunt ondernemen. Het voordeel van een automatische incasso is ook dat ik deze stop kan zetten. Ik heb inmiddels besloten dat ik meer als genoeg van u manier van werken heb en daarom als ik binnen twee weken niks op deze brief hoor mijn automatische incasso stop zal gaan zetten. U heeft al lang genoeg kunnen profiteren van mijn geld zonder er iets voor terug te hebben hoeven doen. Ik zou degene moeten zijn waaraan u geld zou moeten betalen voor alle onkosten die ik inmiddels met dit grapje gemaakt heb. Ik heb al zeker dik een uur met uw bedrijf aan de telefoon gehangen om nog maar niet te spreken over de kosten die ik ga maken met het aangetekend verzenden van deze brief. Bovendien kost dit alles me erg veel tijd en tijd is in deze dagen ook geld.

Ik denk dat mijn brief inmiddels duidelijk zat is. Ik hoop dan ook dat u in actie komt naar aanleiding van deze brief. Zo niet dan heeft u hierboven kunnen lezen welke actie ik zal ondernemen. Ik ben overigens ook nog vergeten te zeggen dat ik niet bang zal zijn om mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen. Wellicht dat het contact dan beter verloopt. Ik hoop hiermee duidelijk genoeg geweest te zijn.

Globetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 21:09

Ik weet niet of je het al gezien had maar de eerste zin staat een typfoutje je bent de s vergeten. Lachen (fatoen staat er Lachen ) Ik zou hem sturen. Ik vind hem niet té. Je blijft immers netjes. Succes!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-07 22:06

overheen gelezen. Ga ik aanpassen Haha!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:29

Volgens mij kun je beter een heel kort briefje schrijven en of mailen. Hoe langer een brief is hoe onduidelijker hij wordt.
Ik had vandaag ook wat vreemds met Vodafone. Ik wilde bellen en toen was me beltegoed op. Omdat ik dacht dat er genoeg op moest staan heb ik nog even naar 1200 gebeld en inderdaad 0 euro tegoed. Toen heb ik nieuwe kaart gekocht van 20 euro en tada nu staat er ineens weer ruim 32 euro op Nors opkijken.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:33

Ik had ook wat! Wilde een vraag sturen naar de klantenservice, maar kreeg geen smsje... en dan kun je dus ook je vraag niet mailen. Erg storend.

Vaag van dat beltegoed, imaudy. Verder ben ik het wel met je eens: ik zou de brief wat korter houden. Duidelijk aangeven dat je wilt opzeggen vanwege belabberde service en omdat je toch nog niet getekend hebt, en dán pas zeggen dat je ook nog wat klachten hebt en die noemen. Dan krijgen ze het belangrijkste in elk geval binnen. Knipoog

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-07 22:34

Hmmm ik wou binnenkort een nieuwe foon bestellen (vodafone ook) maar dat word dus uitkijken...

j0mMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 14:32

ik heb ook nooit problemen gehad met vodafone, maar het opzeggen van een abbonement is gewoon een ramp!
Mijn abbonnement staat op naam van mijn moeder omdat ik zelf nog geen 18 ben, maar nou wilde ik dus mijn nummerbehouden. Na 3 formulieren ingevuld te hebben en een nieuwe simkaart te hebben gekocht werdt het zo'n warboel dat we het hebben opgegeven.
Ik wilde namelijk mijn nieuwe simkaart wel op mijn naam hebben (anders blijf ik er last van hebben dat ze altijd mijn moeder moeten hebben aan de telefoon en mijn moeder alle formulieren etc. in moet vullen) Maar op alle andere papieren moesten mijn moeders gegevens staan omdat het abbonnement op haar naam staat, maar op het formulier om je nieuwe simkaart te registreren wilde ik mijn gegevens invullen maar dan kwam het niet overeen met de andere papieren.
Toen werd het ons toch echt te ingewikkeld en niet de moeite waard.
Dan maar iedereen laten horen dat ik een ander nummer heb, maar dit schiet gewoon niet op zo.

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 15:27

Heb je automatische incasso? Dat kan je stoplaten zetten bij de bank!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:09

Ik heb al tijden vodafone? Mijn zusje ook, en nooit problemen meegehad. Ook niet met de service toen de telefoon van m'n zusje kapot was. Ze zeide dat het wel een paar weken kon duren, maar binnen 2 weken konden we m al weer ophalen! Dus alleen maar hele goeie ervaringen zelfs! Ook met bereik enzo.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 19:02

roosje84 schreef:
Heb je automatische incasso? Dat kan je stoplaten zetten bij de bank!

Gisteren had ik het hierover met een andere bokker. Ze werkt bij de Phonehouse en ze zei dat ik dit absoluut niet moest doen. Ik kan dan een negatieve BKR registratie krijgen en dan krijg ik helemaal nergens meer een telefoonprovider. Daar zit ik ook niet op te wachten
Ze raadde mij aan naar een Phonehouse in de buurt te gaan. Die zijn onafhankelijk en kunnen misschien ook iets voor mij betekenen dus dat ga ik doen volgende week.