Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Geachte heer/mevrouw,
Wederom ontvangt u van mij een brief, omdat u niet het fatoen heeft gehad te reageren op mijn brief van 6 juni jl. Deze betreffende brief zal ik als bijlage aan deze brief toevoegen. Eigenlijk zou de bijlage alleen al genoeg moeten zijn voor u om in actie te komen. Helaas bleek dit niet het geval.
Sinds het schrijven van mijn laatste brief is er weer telefonisch contact geweest met uw bedrijf. De laatste keer dacht ik onbeschoft behandeld te zijn, maar deze keer sloeg toch wel werkelijk alles. Deze keer kregen we niet eens de kans ons verhaal af te maken. Er werd ons botweg gezegd dat we de verkeerde keuze hadden gemaakt en we werden zonder er ook maar met een speld tussen te kunnen komen terug gezet naar het hoofdmenu. Nu moet u mij toch eens uitleggen dat als ik een abonnement op wil zeggen wat er dan verkeerd is aan het toetsen op toets 3 als ik op het bandje hoor “voor vragen over het beëindigen van uw contract toets 3” Ik heb het prima verstaan, maar volgens meneer aan de lijn moesten we toch echt terug naar de afdeling verkoop. Ik snap niet wat verkoop met beëindigen van een abonnement te maken heeft en bovendien zijn deze mensen om kwart over 6, het tijdstip dat wij contact zochten met uw bedrijf, niet meer bereikbaar.
Uit pure frustratie over het maar niks horen van uw bedrijf en de momenten dat er dan contact is van mijn kant ook nog eens op zo’n wijze behandeld te worden heb ik de bijlage van deze brief daarom op een forum met bijna 69.000 leden gepost. En wat bleek ik was niet de enige die ontevreden was over u klantenservice. Nogmaals een bedrijf van uw omvang daar verwacht ik iets meer professionaliteit van. Nadat ik de bijlage op dat forum had geplaatst besloot ik dezelfde bijlage naar uw bedrijf te mailen. Helaas het adres wat op uw site staat klopt niet en ik kreeg het per direct terug gestuurd. Later heb ik het nogmaals via uw website geprobeerd. Ik heb netjes een ontvangstbevestiging gekregen, maar helaas verdere reactie bleef uit.
Verder wil ik u er op wijzen dat ik behalve een toestel ook nooit een contract heb ontvangen. Logisch ook, want deze zou bij het toestel geleverd worden die ik dus nooit gekregen heb. Ik zie daarom ook niet in waarom ik nog langer abonnementsgeld zou moeten betalen, want ik heb tenslotte nergens voor getekend. U bent dan vervolgens wel zo brutaal er maar van uit te gaan dat ik via automatische incasso wil betalen. Het geld wordt dan ook al twee maanden netjes van mijn rekening afgeschreven. Dit is blijkbaar wel iets waar u actie op kunt ondernemen. Het voordeel van een automatische incasso is ook dat ik deze stop kan zetten. Ik heb inmiddels besloten dat ik meer als genoeg van u manier van werken heb en daarom als ik binnen twee weken niks op deze brief hoor mijn automatische incasso stop zal gaan zetten. U heeft al lang genoeg kunnen profiteren van mijn geld zonder er iets voor terug te hebben hoeven doen. Ik zou degene moeten zijn waaraan u geld zou moeten betalen voor alle onkosten die ik inmiddels met dit grapje gemaakt heb. Ik heb al zeker dik een uur met uw bedrijf aan de telefoon gehangen om nog maar niet te spreken over de kosten die ik ga maken met het aangetekend verzenden van deze brief. Bovendien kost dit alles me erg veel tijd en tijd is in deze dagen ook geld.
Ik denk dat mijn brief inmiddels duidelijk zat is. Ik hoop dan ook dat u in actie komt naar aanleiding van deze brief. Zo niet dan heeft u hierboven kunnen lezen welke actie ik zal ondernemen. Ik ben overigens ook nog vergeten te zeggen dat ik niet bang zal zijn om mijn rechtsbijstandsverzekering in te schakelen. Wellicht dat het contact dan beter verloopt. Ik hoop hiermee duidelijk genoeg geweest te zijn.
roosje84 schreef:Heb je automatische incasso? Dat kan je stoplaten zetten bij de bank!