wat zijn jouw vakantie plannen?!?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 09:24

Ik ben afgelopen winter een weekje op wintersport geweest en had de laatste dagen toch wel erge heimwee.
Ik had daar nooit last van maar hoe meer beesten ik thuis heb zitten hoe erger het lijkt te worden!!!
Ik blijf lekker thuis met mijn eigen paardjes, mijn ouders gaan wel 10 dagen naar limburg met het tweespan maar ik heb ze meegedeeld dat ze maar een hond mee mogen nemen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:05

Ik ga met mijn vriend een week naar Italie. We zijn nog steeds aan het zoeken waar we heen gaan enzo maar we gaan wel.
Bokkerds die naar limburg komen zijn natuurlijk welkom om eens langs te komen in Geleen.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-01 11:08

TEXAS!!!!!!
Daar ga ik jonge quarter horses inrijden!! wat het ergste is ik heb nog nooit op een quarter horse gezeten!!!
Ik ga naar mijn oom op de ranch waar ze zo'n 500 koeien hebben en 5 paarden maar mijn oom weet niet wat ie ermee moet doen dus ik ga ze africhten (zover dat lukt) en mijn oom en mijn neefjes lesgeven! Ik zie het al helemaal voor me lekker over de vlaktes van texas scheuren in mijn spijkerbroek en cowboyhoed!!!
Oja ik ga waarschijnlijk ook nog met 3 vriendinnen 3 dagen naar oostenrijk dan 2 weken spanje en dan 3 dagen zwitserland en dan naar huis!!!!
Lekker over de brabantse klei rausen!! oja ik ben ook nog van plan mijn scooter rijbewijs te halen en mijn theorie voor mijn autorijbewijs en ik moet nog 10 stallen maken ik heb het dus lekker druk in de vakantie Gaaf He@!!!

Linet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-01 20:36

Pfff sjonge ik weet nog niet eens waar ik naar toe ga, ALS ik al ergens naar toe ga... Boos!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 14:51

Ik blijf gezellig met ons mam thuis. Ons pap en m'n broertje gaan drie weken weg, lekker rustig dus. Maar ik ga wel een weekje op ponykamp + trektocht. Nog maar 6 proefwerkies en dan heb ik al weer vakantie. Party!!

Eefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 15:00

ik ga ook op trektochtkamp Cool
heb ik super zin in
en we gaan nog 3 weken naar italie

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 18:05

Eefje, echt leuk dat je mee gaat op trektochtkamp. Is echt kei gezellig!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 21:55

NOUHOUH! Ik wil ook op vakantie! Ik blijf de hele zomer thuis, werken in het dierenasiel voor zeker vier weken en een week verplicht de dieren verzorgen op school... Dan heb ik als het goed is wel twee weekjes vakantie als ik me niet vergis...Zou ik met een vriendin van me naar de camping in Markelo. Ik zie wel...Ga balen. Nou ja, moet toch wat geld verdienen om mijn veulen en later mijn rijbewijs te kunnen betalen! Weet waar ik het voor doe! Denk allemaal aan mij please!!!Heb medelijden! Hoeft niet hoor, ik ben niet zielig! Greetzzzz Ilo. Cool