T-shirts met ***teksten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bonney4evver

Re: T-shirts met ***teksten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:47

nou mijn vriend hoeft zon shirt echt niet te gaan dragen , en snap ook sowieso de humor niet van zon tshirt.
ik geef je groot gelijk dus dat je het niet leuk vind, en lekker bij je standpunt blijven
pfff

Emike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:48

ik vind jullie alle 2 fout...

jij vindt het onvolwassen van hem dat die zo een t-shirt draagt,dat vind ik ook maar Jongens zijn onvolwassen ook al zijn ze 40...Ze blijve altijd kinds.

En ik vind dat het van jou ook onvolwassen was dat je aflegde , inplaats van te praten.

En ik vind dat je ook een beetje meer moet verdragen tis gwn zo een "pretje" onder jongens heen...

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:50

ik zie er eigenlijk wel de grap van in en ik zou er totaal niet moeilijk over doen.
Mijn vriend loopt ook wel eens in een mal shirt... pussy's for sale en dan zie je hier en daar een poes(dier) in het mini

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:50

bonney4evver schreef:
nou mijn vriend hoeft zon shirt echt niet te gaan dragen , en snap ook sowieso de humor niet van zon tshirt.
ik geef je groot gelijk dus dat je het niet leuk vind, en lekker bij je standpunt blijven
pfff

helemaal mee eens!

lepolight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:51

Emike schreef:
ik vind jullie alle 2 fout...

jij vindt het onvolwassen van hem dat die zo een t-shirt draagt,dat vind ik ook maar Jongens zijn onvolwassen ook al zijn ze 40...Ze blijve altijd kinds.

En ik vind dat het van jou ook onvolwassen was dat je aflegde , inplaats van te praten.

En ik vind dat je ook een beetje meer moet verdragen tis gwn zo een "pretje" onder jongens heen...

Vind ik heel mooi gezegt,dat bedoelde ik ook. Ja

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:51

pussy's for sale vind ik ook niet kwetsend te noemen dat vind ik ook grappig idd.. Maar hier word ik eigenlijk gewoon met een omweg prutsmuts genoemd...

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 21:52

ik vind t terecht wat je zegt ik zou ook zwaar pist off worden al liep mijn gozer in zon t shirt met die tekst dan zuo ik zoiets hebben van waar ziet hij mij voor aan ofzo...

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 21:59

M'n vriend komt nu hiernaartoe en ik wil dit ook gewoon netjes afhandelen maar de boodschap moet gewoon duidelijk zijn. En dat is het standpunt voor mij.

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:02

Debsey schreef:
ik zie er eigenlijk wel de grap van in en ik zou er totaal niet moeilijk over doen.
Mijn vriend loopt ook wel eens in een mal shirt... pussy's for sale en dan zie je hier en daar een poes(dier) in het mini

Ja maar met een poes erbij zie je duidelijk hoe de grap in elkaar steekt.
Maar met jou als prutsmuts ernaast, word de grap toch heel anders verduidelijkt!

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:05

Suusja ik ben het idd helemaal met je eens. Het gaat er nog niet eens om dat ik er langs loop maar hij heeft het ook mee naar school aangehad.

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:09

Ach ik zie het probleem ook niet zo...
kan de lol er wel van in zien en daarnaast zou ik me niet meteen aangesproken voelen...
Mijn vriend heeft ook vaak van dat soort shirts maar ik kan het alleen maar grappig vinden Haha!

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:11

Jolanda heb je ook de vorige berichten gelezen en hoe ik erover denk? Vind je het dan terecht dat hij dit shirt draagt?

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:13

Vind het eerlijk gezegt een beetje een overdreven reactie. Oké, als jij zegt dat jij het niet op prijs steld als hij zoiets draagt en hij draagt het dan toch, dan zou ik inderdaad ook boos zijn. Maar het is een geintje, dat weet hij, dat weet iedereen en dat behoor jíj ook te weten. neem het leven niet zo serieus, dat neemt het jouw ook niet Knipoog

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:14

Ik heb de vorige berichten inderdaad gelezen...
Maar ik ben wel van mening dat ik vind dat je wel een beetje overdreven reageert. En kan me wel wat vinden in zijn reactie dat hij vind dat je kinderachtig reageert.
Je kan ook een rustig gesprek met hem aan gaan om hem wel aan zijn verstand te brengen waarom je het niet leuk vind....

en als je het vol blijft houden dat je het echt niet wilt kun je het twee weken laten rusten en dan per ongeluk zijn shirt op 90 graden wassen Knipoog
als je het nl meteen doet wordt de ruzie alleen maar erger....

Girl007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-07 22:16

Ik nam mijn vriend serieus en dat behoort ook zo. (vind ik) Het shirt nog niet zozeer maar hij heeft nu gewoon iets geraakt bij mij waar ik echt boos over kan worden. (en zo heeft iedereen zijn minpuntjes)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:18

Ah ja...
Diep triest. Lachen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:20

Jolanda_ schreef:
en als je het vol blijft houden dat je het echt niet wilt kun je het twee weken laten rusten en dan per ongeluk zijn shirt op 90 graden wassen ;)

Ik neem aan dat dat een grapje is?
Anders is dat namelijk vreselijk kinderachtig Clown

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:20

tuurlijk moet je hem serieus nemen, jij wil tenslotte ook serieus genomen worden. Maar je moet niet alles even serieus nemen. Een shirt met een geintje erop, is nl. níet het einde van de wereld.. Lachen en ik vind het eerlijk gezegt ook behoorlijk kinderachtig dat je dan gewoon ophangt. Je kan dit best op een volwassen manier oplossen..

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:21

Ik zou het ook niet kunnen waarderen als mijn vriend een dergelijk shirt aan zou trekken.
Mijn vriend zou een tegen actie op een ludieke manier kunne verwachten.

Denk aan een t-shirt met tekst. Gewoon een laten maken met een tekst waarvan je weet dat hij het 10 keer niks vind.
En dat dan lekker gaan dragen

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:22

Jongens kom op nou, ieder heeft zn mening en zn humor. We kunnen niet in de TS haar leven kijken over wat zij wel en niet normaal moet vinden..

Justme88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:22

Zou dat ook absoluut niet tof vinden...

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:23

Liedje schreef:
Jolanda_ schreef:
en als je het vol blijft houden dat je het echt niet wilt kun je het twee weken laten rusten en dan per ongeluk zijn shirt op 90 graden wassen ;)

Ik neem aan dat dat een grapje is?
Anders is dat namelijk vreselijk kinderachtig Clown

Daarom stond de knipoog er ook achter...
Net zoals zulke T-shirts moet ook niet alle opmerkingen serieus nemen... Knipoog

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:25

Ik vind zulke shirts prachtig Haha!

Maar snap wel als je vroeger vaak uitgescholden bent voor prutsmuts, dat je de lol er niet van inziet. In jou situatie zou ik het dus ook niet leuk vinden.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:25

Ja, daarom vroeg ik het ook even voor de zekerheid *LOL* Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 22:43

Ik zou in het dagelijks leven niet naast hem gaan lopen. Op 1 of ander feestje zou het tot daar aan toe zijn. Maar echt leuk, in de zin van 'oh wat grappig'? Nee...