Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bonney4evver schreef:nou mijn vriend hoeft zon shirt echt niet te gaan dragen , en snap ook sowieso de humor niet van zon tshirt.
ik geef je groot gelijk dus dat je het niet leuk vind, en lekker bij je standpunt blijven
pfff
Emike schreef:ik vind jullie alle 2 fout...
jij vindt het onvolwassen van hem dat die zo een t-shirt draagt,dat vind ik ook maar Jongens zijn onvolwassen ook al zijn ze 40...Ze blijve altijd kinds.
En ik vind dat het van jou ook onvolwassen was dat je aflegde , inplaats van te praten.
En ik vind dat je ook een beetje meer moet verdragen tis gwn zo een "pretje" onder jongens heen...
Debsey schreef:ik zie er eigenlijk wel de grap van in en ik zou er totaal niet moeilijk over doen.
Mijn vriend loopt ook wel eens in een mal shirt... pussy's for sale en dan zie je hier en daar een poes(dier) in het mini
Jolanda_ schreef:en als je het vol blijft houden dat je het echt niet wilt kun je het twee weken laten rusten en dan per ongeluk zijn shirt op 90 graden wassen ;)
als je het nl meteen doet wordt de ruzie alleen maar erger....
Liedje schreef:Jolanda_ schreef:en als je het vol blijft houden dat je het echt niet wilt kun je het twee weken laten rusten en dan per ongeluk zijn shirt op 90 graden wassen ;)
als je het nl meteen doet wordt de ruzie alleen maar erger....
Ik neem aan dat dat een grapje is?
Anders is dat namelijk vreselijk kinderachtig