Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely1 schreef:haha ik heb 6 maanden gewacht (tevens uhmm de eerste keer) en het is nu naar 3 jaar uit... dus nu komen de one night stands
(je moet toch wat met je studentenleven:P)
tita schreef:de eerste keer wachtte ik braaf 9 maanden maar daarna ging het stuk sneller eerst ff kijken wat een jongen kan voordat je er een relatie mee gaat beginnnen.
Sommige mannen kunnen het niet en kun je ze het ook niet leren nou die kun je maar beter in de 1e avond dumpen.
Miryamk schreef:Ik vind het belangrijk om gelijk te weten wat voor vlees je in de kuip hebt![]()
Stel je voor dat ie een hele rare of vieze penis heeft dan heb je tenminste niet eerst 6 maanden zijn handje vastgehouden, om hem vervolgens alsnog te dumpen.
Miryamk schreef:Ik vind het belangrijk om gelijk te weten wat voor vlees je in de kuip hebt![]()
Stel je voor dat ie een hele rare of vieze penis heeft dan heb je tenminste niet eerst 6 maanden zijn handje vastgehouden, om hem vervolgens alsnog te dumpen.
Robijntjah schreef:LCharlotte schreef:Mijn vriend zei toch achteraf van als hij meteen zijnz in had gekregen dat het noiot wat geworden was.
Als hij er dan wel om gezeurd heeft, sorry, maar dan vind ik het een boerenl*l!
Stel je voor dat ie een hele rare of vieze penis heeft
LCharlotte schreef:Robijntjah schreef:
Als hij er dan wel om gezeurd heeft, sorry, maar dan vind ik het een boerenl*l!
EN bedankt
Miryamk schreef:Hahahaha er zijn mensen die gek zijn op augurken hoorTita waar bééén je!