Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fijnn!!
De flitsen blijven wel nog hevig door gaan. En niet al te netjes zeg. Maar ik ga dan nu maar naar bed

haha, het flitst echt hevig
helemaal rood waar ik woon
En of het regent, dat kan ik nou net niet zien
Zo donker is het.. En ik heb géén zin om de lampen aan te doen
Nu kan ik tenminste beetje gnieten
Anseltje schreef:Ik zie het gewoon met de minuut verkleuren.
Ik woon in Grave, aan de maas. Onder nijmegen, en euh vlakbij wijchen/oss/uden/mill etc.
Ach zolang het maar 's avonds onweert vind het niet zo erg, of als ik iig ergens verscholen kan staan
vind het er eigenlijk maar eng uitzien 
Geen flits meer te zien. Oei dat had ik beter niet kunnen zeggen
hij vind onweer eng
laatst ging het er hier ook zo erg aan toe toen zag hij echt in een hoekje te rillen zo sneu
Zeggen mn ouders altijd
Ja klopt allemaal, een kwartier geleden was het hier nog helemaal licht
oranje en gele gloed. En nu is het pikkedonker en regent en hoor je wat gedonder
Wij komen hier dus weer goed weg, net als afgelopen vrijdagavond.. In Nijkerk en Valkenswaard amper regen en onweer maar in Tilburg en Woerden stond het schijnbaar blank.
wel grauw ja, maar vandaag dus eens een keer oranje en geel. Heb ik ook nog nooit eerder meegemaakt
Dioxide schreef:Wordt bij onweer de lucht niet groen/grauw?Wij komen hier dus weer goed weg, net als afgelopen vrijdagavond.. In Nijkerk en Valkenswaard amper regen en onweer maar in Tilburg en Woerden stond het schijnbaar blank.
Kijk net op Buienradar, rond half 1 trekt er hier een rood vlekje over! Nu maar hopen op wat onweer, leuk om naar te kijken.

maar heb kiko een stuk papier gegeven dus dies druk in de weer hard de muziek aangezet rolluik dicht niks meer te horen of te zien dus nu is hij rustig
en ik ook
vindt doodseng dus k ben hier achter de computer weg
kan goed al weg zijn hier