Hete lucht verwarming in je huis?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Re: Hete lucht verwarming in je huis?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 23:00

Het huis met de hetelucht verwarming hebben we gekocht!
Thanks voor alle tips!

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 23:04

Een vriendin heeft een huis gekocht met hetelucht verwarming. Prachtig dat je geen radiatoren ziet maar ze hadden niet verteld dat de nogal grote installatie op zolder ook echt in het midden zou komen. Er zitten veel buizen aan en het is helaas zo geplaatst dat het moeilijk weg te werken is: het zit recht naast het trapgat. De zolder is nu moeilijk te gebruiken: goed dat ze er niet echt een doel voor hadden!

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-07 08:26

Bij ons staat de installatie op zolder!
OOk niet geheel tactisch ook naast de trap. Gelukkig wel zo dat er naast nog veel ruimte zit.
Als er een dakkapel op komt staat ie iets in de weg maar ja, het is niet anders.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-07 08:44

Mijn ouders hebben hete lucht en als ik mag kiezen ga ik gewoon voor een cv. Ik draag geen lenzen maar toen ik nog thuis woonde had ik regelmatig last van droge ogen.

Het absolute voordeel is, is dat het snel warm is in huis en dat verschil merk je vooral in wat grotere (eengezins)woningen.
Ik woon in een kleiner huisje dan mijn ouders en ben erg blij met de cv...al is het alleen al dat ik nu weer de cv heb om dingen overheen te drogen te hangen (sjabrakken, bandages, onderlappen etc.) die ik niet in de droger doe Tong uitsteken Haha!