Ergernis binnen je relatie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Thirsa_

Re: Ergernis binnen je relatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:45

Ik kan eigenlijk niet echt iets bedenken waar ik mee heel erg aan erger.
Valt mee dus Haha!

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:45

pff heb je even?? uhm alles overal laten slingeren, tv/radio aanzetten en vervolgens weggaan.
Zeggen dat hij te weinig tijd voor me heeft en weleens een avondje thuis wil zijn en vervolgens of sávonds gaan werken of met z'n vrienden gaan stappen. (werkelijk elke avond) Beloven gelijk na het werk naar huis te gaan om de hond uit te laten, en ik vervolgens een uur later thuiskomen en de hond met hoge nood aantreffen omdat meneer nog even bij een collega langs wou.
Tja eigenlijk is het een wonder dat het al 8 jaar goed gaat. We zijn namelijk veeeelll te verschillend.
En zo zijn er nog wel meer dingen.
Maar het zal allemaal ooit weleens goed komen. Haha!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:47

Die van mij praat altijd door de muziek, of maakt als het stil is opeens rare geluiden (nee geen vieze, rare, zoals keihard gaan geeuwen of zo)... Rolleyes

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:49

mijn vriend kan gemakzuchtig zijn met iets doen. op stal (we werken samen op stal)... en veel beloven van vanavond gaan we dit of da doen maar op een 1 of andere manier komt er altijd weer wat tussen....

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 12:51

oo nou ik heb er ook wel een paar wurgmomentje bij mijn mannentje af en toe Duivel

hij werkt als koerier voor zich zelf en ik zit met een fikse blesuren thuis
hij moet er om 3.30 uit en is dan rond 6uur thuis (de arme ziel)

ik ben de hele dag thuis maar heb dan ook erg veel last van mijn enkels
ik kook maak het huis schoon en doe de dieren de boodschappen en kook

hij hoefd dus alleen te werken

maar hij vind op een of andere manier dat hij veel meer doet en ik het maar rustig aan doe Slapen
ja eh gek he

en oja hij slaapt heel wild echt levensgevaarlijk af en toe

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 13:15

Roxxiejj schreef:
Die van mij praat altijd door de muziek, of maakt als het stil is opeens rare geluiden (nee geen vieze, rare, zoals keihard gaan geeuwen of zo)... Rolleyes

Mijne heeft altijd hele verhalen te vertellen net op de momenten dat er een heel spannende scene van een film bezig is. Ik kan er achteraf wel om lachen, maar op zulke momenten denk ik welleens van...Aahhrrrg ssssssst ..!!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:29

Dat hij zijn gevoelens niet kan uiten en alles uitstelt. Maar hij zal zich ook vaak genoeg aan mij ergeren, bijv. wanneer hij mij dingen ziet schoonmaken, doe meestal alles verkeerd en dan kan hij het de volgende keer zelf doen. Ach en soms mijn gedrag, ik zeg dingen vaak perongeluk op een andere manier als ik ze bedoel, dan denkt ie dat ik boos ben op hem, terwijl dat niet zo is;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:34

Dat hij niet kan opschieten.. Nooit niet.. Dan hebben we een belangrijke afspraak ofzo en zijn we allebei te laat.. Ik loop te stressen en op te schieten en hij doet alles op normaal tempo.. en ik haat te laat komen..
Voorderest heb ik niks te klagen, heb het goed getroffen Lachen

Ballerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:41

Ik erger me aan mijn vriend dat hij altijd voetbal wilt kijken, op teletekst, tv of internet en als ik dan even het laatste kwartier De gouden kooi wil zien loopt hij te steunen en te kreunen...
Of zeggen dat hij geen tijd voor mij heeft omdat hij veel moet leren, maar wel naar vrienden gaan, en zich de hele dag vermaken ... Lips are sealed
Of als ik bij zijn zus en man ben of bij vrienden ik de dupe ben van zijn zogenaamde erg leuke grapjes, het erge is dat hij dat zelf niet eens doorheeft: 'joh stel je niet aan het was maar voor de grap'.
En oja, als ik iets heb gedaan wat hem niet deugt dan is het een GROOT probleem maar als hij iets heeft gedaan valt het altijd mee, of draait hij het zo dat het uiteindelijk wel mijn schuld is.

Maar verder is het een schat Ach gut
Laatst bijgewerkt door Ballerin op 22-05-07 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:42

Ik erger me niet zo hard aan mijn vriendje, maar meer aan mezelf.. Want waarom móet die wastafel gedroogd na het wassen? Waarom móet ik elke dag stofzuigen? Waarom wil ik geen vuile vaat in de gootsteen ipv in de vaatwasser? En waarom verwacht ik dat hij dergelijke dingen ziet? Clown

Punt is dat ik dergelijke dingen best kan uitspreken en dat hij er dan nog zomaar echt rekening mee gaat houden ook.. En het lijkt steeds meer en meer alsof ik ook een ideale partner ben, want hij 'zeurt' nooit ergens om Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:47

Dat vriendje tijdens woordenwisselingen dreigt met weggaan...
(eerst zelfs weggaan bij mij, maar toen heb ik duidelijk gemaakt, dat als ie dat nog 1 keer deed, ik bij hem wegging).

Daar kan ik echt niet tegen!
Dan dim ik wel in ja!
Vreemd he? Clown

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:48

Mijn vriendje is super! Hij ruimt alles op, doet de was, ruimt de vaatwasser in en uit, brengt de vuilniszak weg...
Maar dat is ook gelijk waar ik me aan erger. Hij laat voor mij niks over om te doen, waardoor ik een enorm schuldgevoel krijg.

eigenwijs23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:51

Overbezorgdheid, daar erger ik me ook aan. Altijd maar de vraag ben je moe, heb je hoofdpijn, zal ik een kussen voor je pakken. Grr daar kan ik me behoorlijk aan ergeren. Maar hij bedoeld het gewoon heel erg lief.. Bloos Maar ja hij ergerd zich vast ook regelmatig aan mij. Knipoog

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:52

Honey79 schreef:
Niets Haha! En daarnaast moet je je realiseren dat niemand perfect is...

helemaal mee eens Haha! !! maar het is ook een schatje!!! dus die paar kleine dingentjes kan ik wel door heen kijken Tong uitsteken

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:56

ja het is ook wel lief als ik er op terug denk

stort hij dramatisch neer op de bank en wil dan een kusje en vind zich zelf heel zielig en is dan ook nog is bloed serieus hahaha nou dan kan je mij wegdragen

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:57

Whaha leuk topic dit. Mijn vriend kan ook nooit zijn bed uitkomen!
En als we weggaan moet alles nog op het laatste moment gedaan, dat is zoooo irritant.
En dat ie soms van die domme dingen zegt.
Verder erger me ik niet zo erg Knipoog

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:57

Vriend staat uur eerder op als mij, en dan in dat uurtje dat ik nog verder kan pitten drie keer bij mij komen en zeggen dat ie weggaat en hij wilt dan een kus en blabla terwijl ik gewoon wil verder pitten Haha!

Iedere keer als ie belt zit ik voor 10 minuten vast aan de telefoon terwijl er niks gezegd wordt.

OVERAL liggen er bierflesjes van hem, blikjes, glazen, flessen... Ik krijg er wat van Haha!
De meeste flesjes gebruikt ie dan ook als asbak Rolleyes

Commentaar over de paarden geven (niet van de tijd en het geld, maar zeggen wat ik moet doen en hoe ik het moet doen Rolleyes )

Maar al bij al zie ik mijn vriend wel graag. Hij betaalt veel mee met de paarden en is er ook elke avond te vinden Lachen Ook helpt hi jwel in het huishouden (behalve de slaapkamer opruimen)

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 13:58

aan bepaalde opmerkingen kan ik me meer ergeren. hij denkt dan grappig te zijn, en dan heb ik zoiets van...eh...ja?

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 14:02

Chubby schreef:
Ik erger me niet zo hard aan mijn vriendje, maar meer aan mezelf.. Want waarom móet die wastafel gedroogd na het wassen? Waarom móet ik elke dag stofzuigen? Waarom wil ik geen vuile vaat in de gootsteen ipv in de vaatwasser? En waarom verwacht ik dat hij dergelijke dingen ziet? Clown

Je hebt hier wel een punt! Zo heb ik het nog niet bekeken Bloos

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:05

nou omdat ik anders alles in een keer moet doen
en ik me dan helemaal gek poets

en ik wil het gewoon schoon en opgeruimd hebben
anders ga ik een beetje raar doen hhaha

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:10

De hele kleine mindere puntjes die mijn vriend heeft, heb ik geaccepteerd. We zijn nou eenmaal niet allemaal hetzelfde en ook niet perfect. En van mij hoeft dat ook helemaal niet. Hij is een geweldige man, altijd attent en vrolijk, doet ook gerust dingen in en rondom ons huis en hij is een lieve, grappige en zorgzame vader voor onze dochter. Ik heb heel wat mannen voorbij zien trekken in mijn leven Bloos , maar ik weet zeker dat hij de enige juiste voor mij is. Anders hadden we ook geen kindje gemaakt. Haha!

Ik denk trouwens dat hij met mij ook wat meer te stellen heeft op z'n tijd. Haha!

Ballerin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:12

nathalie25 schreef:

stort hij dramatisch neer op de bank en wil dan een kusje en vind zich zelf heel zielig en is dan ook nog is bloed serieus hahaha nou dan kan je mij wegdragen

Herkenbaar Haha!

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:17

Als ik iets vraag en het word niet gedaan. Of brood maken en de aanrecht niet opruimen. Of bij de computer overal shag laten slingeren. Als ik er iets van zeg ben ik shagie zegt ie dan rrrrrrrr....

nathalie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:27

LOTH schreef:
nathalie25 schreef:

Herkenbaar Haha!

nou dan moet je is wachten tot ze ziek worden dan wordt je gewoon een moeder/zuster/vriendin/kok/dokter

1natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 14:30

zn zenuwtrekjes, op lippen en nagels zelfs zn handen bijten zeer irritant, en ook moeite met opstaan en dan dus altijd smorgens chagie