Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Dit vergeet je niet, dit blijft áltijd in je achterhoofd spelen. Zelfs als je hem hebt vergeven..
Chubby schreef:Pfoeh Kiwiko.. Heftig.. Ik zou het niet kunnen hoor, weten dat mijn lief op zo een manier plezier heeft met een ander..
LiNdA1986 schreef:Als hij echt heeft gezoend met zijn ex, dan zou ik hem gelijk dumpen. Klinkt misschien kort door de bocht, maar ik zou daar echt niet mee kunnen leven.
Maar goed, jij bent misschien anders, maar ik denk dat je zoiets niet snel vergeet, wat je ook probeerd.
Chubby schreef:Pfoeh Kiwiko.. Heftig.. Ik zou het niet kunnen hoor, weten dat mijn lief op zo een manier plezier heeft met een ander..
KiWiKo schreef:Ik ben al wat ouder, en heb een hoop meegemaakt.......
Mijn vriend zijn ex slaapt nog wel eens bij hem, hij doet grote moeite dit voor mij te verbergen...... maarja zoals ik al zei, been there done that... dus dat is onmogelijk voor hem.
ik heb hele duidelijke regels gesteld... Ik wil er niet mee geconfronteerd worden, dus als ik bij hem kom moet alles, ook al is het een haar, weg zijn van haar. Als ik er naar vraag dan kan hij er wel vanuit gaan dat ik het antwoord al wel weet, en is het dan niet verstandig om te liegen.
Ik doe er verder niet moeilijk over. Ik weet dat hij heel veel moeite heeft met haar los te laten, goed het doet wel pijn hoor en leuk is anders....
maar door MIJN levenservaring kan ik hier gewoon goed, nuchter mee omgaan. Hij is helemaal blind van mij, dat voel ik, dat weet ik......... maar hij heeft moeite met haar loslaten, en ik weet dat dit vanzelf komt.... hij is op een dag vanzelf genoeg vent om een keuze te maken
Marjo_Wystan schreef:ik denk dat bijna alle mannen (en vrouwen, maar we hebben het hier over mannen he![]()
) vreemd gaan... en de mannen die niet vreemd gaan, zijn meestal niet zo leuk...
Ghani schreef:Marjo_Wystan schreef:ik denk dat bijna alle mannen (en vrouwen, maar we hebben het hier over mannen he![]()
) vreemd gaan... en de mannen die niet vreemd gaan, zijn meestal niet zo leuk...
Vink wel een beetje raar dat je dit zegt.
Dus als je een eerlijke man wilt, moet je alle 'niet zo leuke' mannen versieren? En wat versta jij onder 'niet zo leuk'? Een nerd? Lelijk?
Hm* zou toch wat zijn als alle leuke mannen vreemdzouden gaan.
Dan moet je het dus maar gewoon accepteren dat je man vreemdgaat ?
*raar....*
Mijn vriend is heel leuk, en ik steek mn hand er voor in het vuur dat hij bij mij nog nooit is vreemdgegaan.
Ghani schreef:Marjo_Wystan schreef:ik denk dat bijna alle mannen (en vrouwen, maar we hebben het hier over mannen he![]()
Mijn vriend is heel leuk, en ik steek mn hand er voor in het vuur dat hij bij mij nog nooit is vreemdgegaan.
Nicolletje schreef:arno8 schreef:Stel jezelf de vraag: wil jij 50 jaar lang samenleven met hem, met het idee dat hij dit gedaan heeft en het risico dat hij het nog eens doet?
Je kan het ook anders stellen: wil je iemand geen kans meer geven na een gemaakte fout en hiermee de eventuele komende 50 jaar bij voorbaat in de prullebak gooien?
Ik praat het hiermee niet goed, maar we zijn mensen en mensen maken fouten (met name mannen) en dat iemand dit gedaan heeft wil niet zeggen dat het een 2e keer gebeurt.
Was ie trouwens dronken ofzo? (carnaval)
SONY schreef:ook knap dat je met de wetenschap kan leven dat je vriend vreemd gaat..