Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Re: Vriend vreemdgegaan, Tips nodig om verder te gaan...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:27

ik zou niet weten waarom ze zou moeten blijven slapen zonder het spelletje uit te oefenen Lachen Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:28

Hahaha, sorry, is waarschijnlijk helemaal niet grappig, maar hier moet ik even om lachen Nagelbijten / Gniffelen

Maarre... Jeetje...
Dat zou ik dan weer net niet kunnen!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:29

Pfoeh Kiwiko.. Heftig.. Ik zou het niet kunnen hoor, weten dat mijn lief op zo een manier plezier heeft met een ander..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:30

Chubby schreef:
Dit vergeet je niet, dit blijft áltijd in je achterhoofd spelen. Zelfs als je hem hebt vergeven..

Klopt.
Mijn vriend is vreemdgegaan ongeveer rond oktober/november 2005, en heeft het in juli 2006 tegen mij verteld.
Ik ben het echt nog niet vergeten!
Denk er zelfs nog heel vaak aan..
Ik heb nog steeds met mijn vriend, en bij ons heeft het heel erg geholpen om er over te praten.
Eerst zei hij ''ik wil er niet meer aan denken dus ook niet over praten.'' Maar daar was ik het niet mee eens, want hij had tenslotte die fout gemaakt..
We hebben toen afgesproken dat ik als ik met een vraag zat die kon stellen. Hij geeft er nog steeds altijd antwoord op. Ik geloof hem dan echt wat hij zegt..
Er blijven nog wel een tijdje vragen komen bij jou denk ik.
Ik zou ze gewoon stellen..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:31

ik kan er ook wel om lachen hoor Lachen laat ik het zo zeggen...... ik ga geen strijd aan, en het is allemaal ver van ZIJN bed show joh Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:33

Chubby schreef:
Pfoeh Kiwiko.. Heftig.. Ik zou het niet kunnen hoor, weten dat mijn lief op zo een manier plezier heeft met een ander..

Ach ik wist toen ik aan hem begon dat het een stoutert is, en dat hij nooit trouw zal zijn........ maar verder is hij suupergoed voor me, behandeld mij en mijn kind echt als prinsesjes..... doet werkelijk alles voor me....... keuzes, daar draait het om.

Vroegah werd ik helemaal gek als mijn vent vrreemd ging (en ik zal het aantrekken want ik heb geen een vriend gehad die trouw was, altijd stouterts) maar dat heb ik nu niet meer....... maargoed ben ook bijna 40

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:34

LiNdA1986 schreef:
Als hij echt heeft gezoend met zijn ex, dan zou ik hem gelijk dumpen. Klinkt misschien kort door de bocht, maar ik zou daar echt niet mee kunnen leven.
Maar goed, jij bent misschien anders, maar ik denk dat je zoiets niet snel vergeet, wat je ook probeerd.

Dat heb ik ook altijd gezegd..
Tot hij het deed..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:37

Chubby schreef:

Dat zou ik ook niet kunnen!!
Alleen bij de gedachte al!! Bloos!

KimDai

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 15:51

Probeer er alles aan te doen...zowel jij als hij om jullie relatie weer op de rit te krijgen. Ik zeg altijd maar beter spijt hebben van hetgeen je wel gedaan hebt als spijt hebben van hetgeen je niet gedaan hebt. Tot op zekere hoogte natuurlijk. Want als je geen mogelijkheid ziet dat het goedkomt dan moet je stoppen.
Maar it aint over untill its over! Geef niet zomaar op...en inderdaad hij zou het niet moeten wagen contact met haar te zoeken.

Hoe lang was het trouwens uit tussen hem en zijn ex?

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:49

KiWiKo schreef:
Ik ben al wat ouder, en heb een hoop meegemaakt.......

Mijn vriend zijn ex slaapt nog wel eens bij hem, hij doet grote moeite dit voor mij te verbergen...... maarja zoals ik al zei, been there done that... dus dat is onmogelijk voor hem.

ik heb hele duidelijke regels gesteld... Ik wil er niet mee geconfronteerd worden, dus als ik bij hem kom moet alles, ook al is het een haar, weg zijn van haar. Als ik er naar vraag dan kan hij er wel vanuit gaan dat ik het antwoord al wel weet, en is het dan niet verstandig om te liegen.

Ik doe er verder niet moeilijk over. Ik weet dat hij heel veel moeite heeft met haar los te laten, goed het doet wel pijn hoor en leuk is anders....

maar door MIJN levenservaring kan ik hier gewoon goed, nuchter mee omgaan. Hij is helemaal blind van mij, dat voel ik, dat weet ik......... maar hij heeft moeite met haar loslaten, en ik weet dat dit vanzelf komt.... hij is op een dag vanzelf genoeg vent om een keuze te maken

Het lijkt wel als je ouder bent wel meer meemaakt Knipoog ,Zo ook hier al 17 jaar samen ,2 kinderen ,toen ik hoogzwanger was kwam ik erachter dat hij een "liefje" had ,Ik viel bekant van 10 hoog naar beneden ,ipv nog 6 weken kwam mn dochter na 3 weken en door die rotzooi wat in september 9/11 amerika gebeurd was ,Hellemaal gestresst ,Ik heb hm weggestuurd omdat ik voor mezelf en kinderen moest zorgen ,Maar uiteindelijk na heel veel praten en door de kinderen zijn wij bij elkaar gebleven ,Houden van was er nog ,Maar ik moet zeggen het is nu bijna 6 jaar geleden ,en nog doet het zeer ,Heb het hem ook nooit vergeven ,ZIJ al hellemaal niet want mevrouw begreep niet wat " ik kies voor mijn gezin betekende " (bord voor dr kop dus)
Nu na al die jaren gaan wij veel opener met elkaar om .....ehumm laten elkaar vrij laat maar zeggen
Haha! ,

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 16:52

Ja ik laat hem dus niet vrij nu Tong uitsteken
Ik vertrouw hem gewoon nog steeds niet helemaal..
Sommige mensen zeggen dat je geen relatie kan hebben zonder of met weinig vertrouwen, maar ik denk daar anders over..
Er wordt nog aan gewerkt, en stukje bij beetje wordt het wel wat beter..
Maar het duurt gewoon heel lang..

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:03

hmmmm ik zou het er heel moeilijk mee hebben hem te kunnen vergeven of het te kunnen vergeten.

Het zou me altijd blijven achtervolgen. Steeds als ik hem zou zien zou ik eraan denken, moet je voorstellen als we samen in bed liggen.

Nee, ik zou niet meer met diegene kunnen leven denk ik .

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:08

Ik vind het wel goed van je. ik zou idd m'n vriend ook niet zomaar gelijk dumpen wanneer hij 1 keer zoent met een ander meisje. hoewel hij wel altijd zegt dat hij waars niet met me verder wil als hij met een ander heeft gezoend, aangezien hij dan vind dat het gevoel niet genoeg is, anders doe je zoiets niet.
ik denk daar anders over (bij zoenen met 'vreemde' zit 9 vd 10x geen gevoel), maar goed ieder z'n eigen mening uiteraard.
zelf heb ik in vorige relatie (nog geen jaar geleden) wel mee gemaakt dat we van beide kanten vreemd gegaan zijn. en daardoor is mijn vertrouwen toch behoorlijk minder vanzelf sprekend geworden. ookal heeft mn huidige vriend nog nooit iets gedaan waar ik niet blij mee ben, toch ben ik nog steeds een beetje wantrouwend. af en toe eens in z'n smsjes kijken of in z'n mail kijken, dat soort dingen.
gelukkig is hij heel open in dat soort dingen en maakt het allemaal niet uit dat ik hem zo 'controleer'. Hij heeft toch niks voor me te verbergen zegt ie dan Tong uitsteken

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:13

en ik verwijs alweer naar het boek: "he's just not that into you!!"

als hij echt zo gek op jou is en zoveel van jou houd zal hij zijn tong niet in andermans strot duwen, in wat voor omstandigheden dan ook...

ik zou niet kunnen leven met iemand die mijn vertrouwen zo beschaamd zou hebben...
Laatst bijgewerkt door Liselot op 22-05-07 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:15

ik denk dat bijna alle mannen (en vrouwen, maar we hebben het hier over mannen he Haha! Knipoog) vreemd gaan... en de mannen die niet vreemd gaan, zijn meestal niet zo leuk...

als je zeker weet dat je met hem verder wil zou ik proberen afstand te nemen en even zelf het er van nemen, dan weer opnieuw beginnen... gelijk in 1 stuk doorgaan werkt meestal niet, je blijft in deze gedachte hangen...

dus ga los Haha!

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:23

Marjo_Wystan schreef:
ik denk dat bijna alle mannen (en vrouwen, maar we hebben het hier over mannen he Haha! Knipoog) vreemd gaan... en de mannen die niet vreemd gaan, zijn meestal niet zo leuk...

Vink wel een beetje raar dat je dit zegt.
Dus als je een eerlijke man wilt, moet je alle 'niet zo leuke' mannen versieren? En wat versta jij onder 'niet zo leuk'? Een nerd? Lelijk?

Hm* zou toch wat zijn als alle leuke mannen vreemdzouden gaan.
Dan moet je het dus maar gewoon accepteren dat je man vreemdgaat ?
*raar....*

Mijn vriend is heel leuk, en ik steek mn hand er voor in het vuur dat hij bij mij nog nooit is vreemdgegaan.

Misschien dat je het niet helemaal zo bedoeld, maar het staat er wel een beetje heel erg raar .

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:25

Ghani schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Vink wel een beetje raar dat je dit zegt.
Dus als je een eerlijke man wilt, moet je alle 'niet zo leuke' mannen versieren? En wat versta jij onder 'niet zo leuk'? Een nerd? Lelijk?

Hm* zou toch wat zijn als alle leuke mannen vreemdzouden gaan.
Dan moet je het dus maar gewoon accepteren dat je man vreemdgaat ?
*raar....*

Mijn vriend is heel leuk, en ik steek mn hand er voor in het vuur dat hij bij mij nog nooit is vreemdgegaan.

Ik zou er eerst ook mijn hand voor in het vuur hebben gestoken dat hij nooit vreemd zou gaan..
Ik had het van iedereen verwacht, maar niet van hem..

Ja wat jij nu zegt vind ik wel waar. En niet alle mannen gaan vreemd hoor.. En ook niet bijna alle mannen..
Maar meestal als je dit soort verhalen hoort dan is de man vreemdgegaan..

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:32

Ghani schreef:
Marjo_Wystan schreef:

Haha!

dat bedoel ik nou... ! + het is bewezen dat rond de 65% (meer vrouwen overigens als mannen) vreemd gaat! das een hele hoop Clown

en nee ik bedoel het niet zo letterlijk, dat de mannen die niet vreemd gaan niet leuk zijn of iets dergelijks, maar meestal trekt iets je in de man aan en ik val heel toevallig wel op foute mannen ja Haha!

*** wist je trouwens dat je een man uitkiest op dat je er iets van kan leren ***

(dus dat je zelfstandig wordt / goed met geld om leren gaan / opruimen (hihi nee niet zo letterlijk, maar daarom vallen we meestal op foute mannen, is gewoon leergierigheid)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:33

Wow, daar heb je je in verdiept Tong uitsteken

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 17:33

Heel wat berichtjes weer!
hardstikke bedankt allemaal.

Ik vind het zonde om een relatie met hem zomaar aan de kant te zetten.
Iedereen verdient van mij een tweede kans.
Een derde in de meeste gevallen niet.

Even kort door de bocht: een foutje moet kunnen.
Ik heb zelf ook veel fouten gemaakt (niet in onze relatie) en er waren toen ook mensen die ik mij geloofden en mij een tweede kans gaven.
Daar ben ik zelf ook bovenop gekomen en heb hun vertrouwen niet beschaamd.
Daarom maak ik het niet gelijk uit na 1x vreemdgaan.
Hij weet echt goed dat hij is vreemdgegaan.
Hij heeft echt heel veel spijt. Hij is ook geen player, of een jongen die gewoon meisjes tot reacties uitlokt.
Dus ik neem aan dat dit gewoon echt een grote fout van hem was.
Als ik hem geen kans geef, geef ik mezelf geen kans.
Ik voel echt heel veel voor hem, dat kan ik VEEL moeilijker aan de kant zetten dan de gevoelens die ik hierdoor heb gekregen.

Dat hij erover gelogen heeft. Ja, dat is echt HEEL dom van hem geweest.
Relatie is toch gebouwd op vertrouwen, respect en eerlijkheid.
Die 3 dingen heeft hij beschaamd.
Ik heb hem ook gezegt dat we eraan moeten werken samen.
Dat wil hij ook, hij zegt er alles voor over te hebben om samen met mij te zijn.
Ik verwacht in ieder geval geen: "Mijn relatie is over"-topic snel.

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:34

Knap dat je het hem vergeeft maar inderdaad als mijn vriend me dat zou flikken zou ik het meteen uit maken en zeker niet vergeten @ Kiwiko heavy hoor.. ook knap dat je met de wetenschap kan leven dat je vriend vreemd gaat..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:36

Gelukkig!
Nou je moet doen waar JIJ je goed bij voelt!
Ookal zegt iedereen ''je moet het uitmaken'' en jij wil dat niet, dan doe je dat niet. Punt.
Ik snap goed dat je hem nog een kans wil geven.. Dat heb ik toen ook gedaan.. Ik merk wel dat ik mensen minder vertrouw.. Maar ik merk ook dat als je eraan werkt het snel weer wat beter kan gaan!
Natuurlijk kost het tijd, maar dat heb je er zeer waarschijk wel voor over! Lachen
Succes iig verder! Lachen

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 17:36

Nicolletje schreef:
arno8 schreef:
Stel jezelf de vraag: wil jij 50 jaar lang samenleven met hem, met het idee dat hij dit gedaan heeft en het risico dat hij het nog eens doet?

Je kan het ook anders stellen: wil je iemand geen kans meer geven na een gemaakte fout en hiermee de eventuele komende 50 jaar bij voorbaat in de prullebak gooien?

Ik praat het hiermee niet goed, maar we zijn mensen en mensen maken fouten (met name mannen Tong uitsteken ) en dat iemand dit gedaan heeft wil niet zeggen dat het een 2e keer gebeurt.

Was ie trouwens dronken ofzo? (carnaval)

mannen zijn nou eenmaal het zwakke geslacht toch? Tong uitsteken

Nee, hij was niet dronken. Was woensdag na carnaval.
Compleet nuchter.

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-07 17:37

SONY schreef:
ook knap dat je met de wetenschap kan leven dat je vriend vreemd gaat..

Vreemd is gegaan Knipoog

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 17:38

Ja en anders.. Ik vind ''dronken zijn is geen excuus''.
Mijn vriend had ook ''iets gedronken'' toen hij vreemd ging.. Maar ik vind dat niet uitmaken.
Sorry, maar geef ff mijn mening Schijnheilig Tong uitsteken