Misschien dat sowieso aangifte zal helpen, ook voor het jongetje zelf, vaak komt er dan wel (sneller) hulp van buitenaf om de situatie te beoordelen en het jongetje sneller ergens anders te plaatsen.
Sterkte ermee!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bjarni schreef:Jee wat een verhaal zeg, allereerst veel sterkte voor je dochter, die krijgt ook wel klap na klap te verwerken zeg.
Ten tweede vind ik dat de school zich wel erg makkelijk opstelt zo! Ik zit zelf ook in het onderwijs en kan me gewoon niet voorstellen dat dat kind nog in zijn eigen klas zit waar hij zich blijkbaar zo machtig voelt dat dit allemaal maar kan gebeuren. Het lijkt me dat als hij dan niet te verwijderen is dat hij dan toch afgezonderd in het kamertje bij de directeur zou kunnen zitten werken.
Ik kan er echt met mijn hoofd niet bij dat een kind wat andere kinderen zo veel pijn doet/lastig valt maar de hand boven het hoofd gehouden wordt, bah krijg er bijna plaatsvervangende schaamte voor dat de leerkracht het zo makkelijk afdoet.
Nathazzz schreef:kan de school er niet voor zorgen dat hij in een apart hokje komt met een begeleider die niet van zijde wijkt! Zo kan hij de andere kinderen niet ongestraft wat aandoen?
Zoolgangster schreef:Ik hoop toch echt, dat jullie dochter straks weer veilig naar school kan, desnoods een andere, en ik vind het tof, dat jullie haar zo goed begeleiden! Verder sluit ik me aan, bij de tips die andere mensen hier al gegeven hebben, ik hoop dat je er wat aan hebt!
Zoolgangster schreef:Het lijkt er helaas op, dat op scholen daders meer bescherming krijgen dan slachtoffers.
Maar juist omdat er zoveel vriendinnetjes op je dochters school zitten, zou je mogen verwachten meer hulp van andere ouders te krijgen.

sjemig wat erg zeg!
sweetheart schreef:Hoe weet je dat het een schaduwaccount is?
En als het er 1 is misschien is die dan wel aangevraagd![]()
Niet te snel conclusies trekken...
Dacht ik alleen, mijn excusses