Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Chiqa schreef:SplashIsLief schreef:Maar ik snap ook niet hoe mannen daarvan kunnen genieten sorry
Daar moet je ook een man voor zijn om dat te snappen...
Vanessa24 schreef:Een vraag voor jullie: Wat zou voor jou een reden kunnen zijn om zelf de prostitutie in te gaan?
Laura24 schreef:Nou de meeste meiden in de prostitutie doen het toch echt niet omdat ze van sex houden hoor...Moet je je toch voorstellen dat er een 80 jarige viezerik bovenop je ligt te rijen, nou nou, da's genieten!!
Vanessa24 schreef:Laura24 schreef:Nou de meeste meiden in de prostitutie doen het toch echt niet omdat ze van sex houden hoor...Moet je je toch voorstellen dat er een 80 jarige viezerik bovenop je ligt te rijen, nou nou, da's genieten!!
Hahahaha maar ze kunnen wel een knop omdraaien, anders hou je het ook niet vol.
Vanessa24 schreef:Dat zijn ook twee verschillende dingen, ik kan me voorstellen dat je niet warm loopt van een 65+-er, dan zul je dus een knop om moeten draaien om het toch te kunnen doen.
Maar als je niet van seks houd, zul je ook niet voor prostitutie kiezen.
Vanessa24 schreef:Ik bedoel daar meer mee te zeggen, dat als je alleen maar seks kan hebben met mensen op wie je verliefd ben, dit werk niet zou kunnen doen. En ik denk dat de meiden er wel voor zullen zorgen dat ze zelf ook plezier in hebben, want 5x op een avond gepomp worden zonder zelf plezier in te hebben, dan ben je denk ik inderdaad zo klaar mee.
Laura24 schreef:Vanessa24 schreef:Ik bedoel daar meer mee te zeggen, dat als je alleen maar seks kan hebben met mensen op wie je verliefd ben, dit werk niet zou kunnen doen. En ik denk dat de meiden er wel voor zullen zorgen dat ze zelf ook plezier in hebben, want 5x op een avond gepomp worden zonder zelf plezier in te hebben, dan ben je denk ik inderdaad zo klaar mee.
Heb het wel eens over dat plezier gehad met dat kennisje van me.. Je laat het over je heenkomen, soms neem je een paar daagjes rust om de boel weer te laten genezen... Geen van de meiden waar zij in die tijd mee samen werkte, was ooit klaargekomen. Dat is ook niet het doel, je wilt zo snel mogelijk je klant afwerken.
Voor meiden geldt in principe nooit dat je alleen maar sex akn hebben met iemand waarop je verliefd bent, het deurtje is altijd open![]()
Tuurlijk ,je kan je er niet zo prettig bij voelen, maar dat doen die meiden over het algemeen ook niet hoor... Dat is een van de redenen dat prostitutie zo vaak gepaard gaat met drugs...