Vieren van zoveel maand/jaar relatie, orginele ideeen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ethelate

Re: Vieren van zoveel maand/jaar relatie, orginele ideeen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 18:44

Yessy schreef:
Ethelate schreef:
We hebben deze maand een jaar en ben een fotoboek in elkaar aan het knutselen (om te laten afdrukken), 'ons' jaar samen gevat Lachen

Hee dat heb ik ook gedaan, beviel hem super Haha!

Dacht ik origineel te doen.. Haha!

Hoop wel dat ik het nog op tijd in elkaar krijg,
al bij 2 programma's is het totaal geflopt en eind deze maand moet het gedrukt klaar zijn..!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-07 19:19

Ik heb myphotobook gebruikt. Duits bedrijf, maar goed betaalbaar en redelijke kwaliteit, maar ik begreep dat kruidvat (dacht ik) een betere fotokwaliteit geeft Lachen

Chrisssy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:27

Ik heb ook deze maand een jaar met mijn vriend. Ik zit al een tijdje stevig na te denken wat nou leuk is...

Er zijn wel wat probleempjes!
Ik ben namelijk een verschrikkelijke romanticus en kan er enorm van genieten wanneer mijn partner romantische dingen doen/zegt. Ik kan dus wel wat bedenken maar dat zijn van die heerlijke afgezaagde/romantische Clown dingen. Meneer is totaal niet romantisch. Het botst dus weleens!

Op de dag dat we een jaar hebben is hij er niet ivm zijn werk (doordeweeks is hij normaal niet thuis) dus we verschuiven de viering waarschijnlijk naar een weekend daarna.

Hij bracht laatst Diergaarde Bijdorp op als een idee. Erg leuk, ik wil daar altijd nog eens heen met mijn vriend maar ik vind het eigenlijk niet speciaal genoeg om te doen omdat we een jaar samen zijn. Dat vind ik leuk voor een zaterdag of zondagmiddag wanneer je toch geen plannen hebt enzo...

maargoed, ik hou dit topic dus goed in de gaten!

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:45

Wij zijn vorig jaar gaan klimmen op een ijsklimwand!

Kijk maar even op de website van Bever Zwerfsport in Den Haag. Er is daar de grootste ijsklimwand van europa, waar je voor een leuk prijsje een half uur kunt klimmen (is ook genoeg tijd), erg leuk en zeker weten origineel!!

Daarna hadden we in Maarssen een hotel geboekt en hebben daar genoten van een dinertje, sauna en hebben lekker relaxed.

Lachen

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 13:49

Toen mijn vriend en ik een half jaar hadden heb ik een hele leuke foto van ons samen gegeven en hij mij een pandora armband, met een hartje er aan.

Als we een jaar (21 juni) hebben kopen we allebei een ring met onze namen er in en de datum

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 14:54

Ik doe helemaal niets aan zoveel maanden, jaren etc Clown althans ik ga er geen kadootjes voor kopen. Ik hem wel na een jaar verkering een goede brief geschreven, en na 2 jaar ook weer. Nu hebben we bijna 2,5 jaar en we gaan er nog niets aan doen Clown
Doe ik wel als ik ga trouwen en dan ga ik wel om het 5 jaar daar wat aan doen Haha!

Ik geef hem liever iets spontaans dan op een geplande dag Lachen
(zoals bv hartjesbadeend met de verkeringsdatum achterop, of een dagje naar een bronnenbad)

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:12

Ik heb een leuke foto van ons samen uitgekozen, met fotoshop er een tekst op gezet (scheelt weer in geld Haha!) en die op een taart laten zetten.
Kun je tegenwoordig ook bij de hema doen.

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:31

Toen wij een jaar hadden zijn we naar het strand geweest heerlijk een eind gelopen en daarna gegeten in een strandtentje. Was erg gezellig, voor de rest geen cadeautjes, dat vind ik altijd zo moeilijk om te bedenken Tong uitsteken
Misschien zijn we daarna nog wel naar bios geweest, kweet het eigenlijk niet meer over 4 maanden hebben we alweer 2 jaar Haha!

RosaNur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-07 18:43

Ik en mijn vriend doen eigenlijk iedere maand wel iets.
Maar op 5 juli zijn we alweer een jaar samen en dan wil ik ook echt iets bijzonders doen.
Wij hebben na drie maanden bij de juwelier een hangertje gekocht van een heel bijzonder hartje waar we ieder de helft van dragen (die je moet breken)

Met mijn vorige vriend had ik na drie maanden een ring met naam en datum die wel 300 euro heeft gekost, dat was ook de eerste en de laatste keer, nu wil ik pas een ring als we ooit gaan trouwen....mja die vorige was niet al te snugger Clown

Ik ga nu met een jaar wel iets bijzonders verzinnen Lachen