Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(nou oke, halve.. de andere helft was gisteraaf al op). maar goed ik kan het hebben, weeg nog geen 60kilo en ben 1.72chevax schreef:Volgens mij helpt een dieet niet. Je moet gewoon je levensstijl aanpassen. Van de week ook weer met afgrijzen naar "je echter leeftijd" zitten kijken. Wáár zit 't verstand van die mensen? Die man die acht (!) broodjes per week at, je hebt toch geen Sonja Bakker nodig om je te vertellen dat dat slecht is?

Bonnie_Theun schreef:ik zie echt de zin van dat dieet niet. als je stopt kom je net zo hard weer aan!
chevax schreef:\LadyElmira, de prikpil is niet bepaald gezond voor je lichaam. Diëten kan volgens mij gewichtstoename door een veranderde hormoonhuishouding niet zo makkelijk verhelpen.
Ik heb in het verleden nogal gesukkeld met mijn gezondheid en heb daarvoor ook boel hormonen toegediend gekregen, dus heb daar wel wat ervaring mee.
)
) 
Faelivrin schreef:Hier nog iemand die gek word van het Sonja-Bakker-Gedoe. Echt, ik snap niet wat al die mensen bezielt. Wat zou Sonja Bakker wèl kunnen verzinnen wat een andere beroepsmatige dieëtiste niet zou kunnen??
Bewust minder eten en meer bewegen.. Alsof het zo makkelijk is, maar toch haha
Charlotte schreef:Weet je wat ik altijd doe?
SAS'en.
(Schijt Aan Sonja)

. Citaat:Ik snap nooit dat mensen massaal plots een bepaald dieet gaan volgen. Volgens mij is gewoon gezond, evenwichtig eten, met mate, en lekker bewegen op z'n tijd nog altijd het beste. Als je je daar normaalgesproken niet aan kunt houden, waarom dan plots wel als het in een Sonja-Bakker-boek staat?
Schiet maar!
dit is hoe Sonja Bakker te werk gaat en gezien men resultaat boekte met dat voedingspatroon, dat men het echt zag bij andere is dit makkelijk te volgen en makkelijk naderhand zo te houden ook.
Ik heb ook altijd het idee dat zulke dieten voor huismoeders zijn of je moet een heel regelmatige baan hebben ofzo.. Wat een gedoe om zo uitgebreid volgens die regels te koken enzo.. Niks voor mij dus..
Charlotte schreef:Weet je wat ik altijd doe?
SAS'en.
(Schijt Aan Sonja)
.