Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Volgens mij helpt een dieet niet. Je moet gewoon je levensstijl aanpassen. Van de week ook weer met afgrijzen naar "je echter leeftijd" zitten kijken. Wáár zit 't verstand van die mensen? Die man die acht (!) broodjes per week at, je hebt toch geen Sonja Bakker nodig om je te vertellen dat dat slecht is?
Bonnie_Theun schreef:ik zie echt de zin van dat dieet niet. als je stopt kom je net zo hard weer aan!
chevax schreef:\LadyElmira, de prikpil is niet bepaald gezond voor je lichaam. Diëten kan volgens mij gewichtstoename door een veranderde hormoonhuishouding niet zo makkelijk verhelpen.
Ik heb in het verleden nogal gesukkeld met mijn gezondheid en heb daarvoor ook boel hormonen toegediend gekregen, dus heb daar wel wat ervaring mee.
Faelivrin schreef:Hier nog iemand die gek word van het Sonja-Bakker-Gedoe. Echt, ik snap niet wat al die mensen bezielt. Wat zou Sonja Bakker wèl kunnen verzinnen wat een andere beroepsmatige dieëtiste niet zou kunnen??
Charlotte schreef:Weet je wat ik altijd doe?
SAS'en.
(Schijt Aan Sonja)
Citaat:Ik snap nooit dat mensen massaal plots een bepaald dieet gaan volgen. Volgens mij is gewoon gezond, evenwichtig eten, met mate, en lekker bewegen op z'n tijd nog altijd het beste. Als je je daar normaalgesproken niet aan kunt houden, waarom dan plots wel als het in een Sonja-Bakker-boek staat?
Schiet maar!
Charlotte schreef:Weet je wat ik altijd doe?
SAS'en.
(Schijt Aan Sonja)