. Raar gedoe, ik zou er niet aan beginnen
.Meisje uit m'n klas deed het ook, ook alleen maar narigheid mee gehad.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Raar gedoe, ik zou er niet aan beginnen
.

Kir_Ples schreef:Daar moet je dus never nooit aan gaan beginnen ik had dit eens gehoord van een vriendin!
Er waren 2 meisjes die waren ook nieuwschierig in glaasje draaien, en besloten dit ook te doen!
Ze hadden in de avond met z'n 2en af gesproken bij een van de meisjes thuis...
Eenmaal aan het glaasje draaien vroeg 1 van de meisjes wanneer ga ik dood? de geest antwoorde NU!
De meisjes rende weg en 1 van de meisje kwam onder de auto DOOD
Ik raad het je dus echt af!
JoyCiej007 schreef:Kir_Ples schreef:Daar moet je dus never nooit aan gaan beginnen ik had dit eens gehoord van een vriendin!
Er waren 2 meisjes die waren ook nieuwschierig in glaasje draaien, en besloten dit ook te doen!
Eenmaal aan het glaasje draaien vroeg 1 van de meisjes wanneer ga ik dood? de geest antwoorde NU!
En dit is nou zo'n typisch voorbeeld van wat ik een klinklaar zelfbedacht/roddel verhaal vind. Ongeloofwaardig.
JoyCiej007 schreef:Kir_Ples schreef:Daar moet je dus never nooit aan gaan beginnen ik had dit eens gehoord van een vriendin!
En dit is nou zo'n typisch voorbeeld van wat ik een klinklaar zelfbedacht/roddel verhaal vind. Ongeloofwaardig.

Fitch schreef:Waarom ga je niet pendelen ipv glaasje draaien? Dan kan er nauwelijks iets gebeuren en je kunt er precies hetzelfde mee.

Leentje_ schreef:ik heb het al weten misgaan, héél erg misgaan
voor mij nooit,never,jamais meer
als je het verhaal wil weten zeg je het maar