mn bf vindt het niet altijd leuk als ik naar Gerald toe ga, "moet je nou alweer naar die ****????". Naja en eerst zat ie moeilijk te doen omdat ik eerst niet betaald kreeg maar nu dus wel en nu zegt ie er niet zo veel meer van. is me zelfs een keer op komen halen!! hij komt ook wel eens kijken op de manege (en heeft toen ook wel eens paardjes geaaid... stoere bink!
*lol*)nou en van de zomer ben ik dus van plan om heel veel tijd te gaan besteden aan mn verz pony's, omdat ik toch op Nina wil gaan deze zomer en misschien op Jolanda omdat Miriam toch bijna nooit meer gaat. tja dan hou ik nou eenmaal minder tijd over voor mn bf en dat is niet altijd leuk maar that's life hoor! ik ben ook nog jong en heb een eigen leven!!
maar al met al heb ik niet te klagen hoor, hij laat me naar de paardjes gaan (zo niet dan toch maar!) en gaat soms zelfs mee!
praat er eens met hem over anders, je bent nog jong en je wilt wat, kom voor jezelf op!!
Toen ging ik niet dagelijks naar stal want toen was pablo nog heel jong en die stond een iend weg in een opfokwei, daar ging ik maar 2 a 3 keer per week heen. Maar al zou ik er maar 1 keer per maand heen gaan, dan zou die jongen nog steeds jaloers zijn.