Jakkie duizendpoot in bed! (Insect)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amy_leftover

Re: Jakkie duizendpoot in bed! (Insect)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:38

gatver, ik had ook m'n hele bed én kamer even doorzocht Misselijk
geen idee hoe die er gekomen is, het klonk als toeval, maar ik las net dat er al eerder één in je bed had gelegen

LadyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 23:08

ijslanderfan schreef:
.. Ik check ook altijd mijn matras dekbed en onder m'n kussen voordat ik ga slapen. Haha!

Haha, dat doe ik nou ook altijd standaard Clown

Ghani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:51

omg. ik zou het echt niet meer hebben. gister liep er een duizendpoot door onze huiskamer.. damn. echt vies. helemaal als ie in je bed zit Scheve mond Wie weet hoelang jullie daar samen hebben gelegen Haha! .. hahaha .

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:54

Whahaha.. ik las iets anders in je topic titel " Jakk de duizenpoot in bed"... Haha! Knipoog

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 17:10

oh schrikken margriet! bah
ik zou het niet weten wat je nog kan doen
het enige wat wij hebben is van die dikke vieze zwarte spinnen! (iel! maar gelukkig niet op mijn kamer)

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:32

iiie !! wat eng .
Ik zou gelijk m'n hele bed nakijken Haha!
we hadden het wel een keer op bokt ergens over spinnen ofso in bed (of ben ik nou in de war) ik had die nacht niet lekker meer geslapen .

ik was een keer aan het doushen ,zat er ineens een SPIN op het doushgordijn en niet zo'n heel kleine ,ik gilde het huis bij elkaar en sprong gelijk de doushe uit,
nu kijk ik wel wat vaker of er geen spin zit hehe Vork

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:35

Ik zou spontaan een hartaanval krijgen, heb echt een hekel aan insecten..

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:35

fijn, om dit vlak voor bed tijd te lezen! Vork
ik had het hele huis wakker geschreeuwd. als er íets is wat ik haat, is het wel een INSECT vinden waar je hem niet tegen wil komen. BRR Clown

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:20

Insecten, ik haat ze! In mijn bed? Vermoord ik ze! Bloos Nee geintje, dan laat ik iemand doen, een insecten huurmoordenaar Knipoog

Gelukkig maak ik het niet vaak mee, maar ik probeer ze er wel levend uit te vissen. Haha!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 23:29

sjemie schreef:
Waarom staat er tussen haakjes achter insect?
Bestaat er iets anders met duizend poten? Clown

Ik vind ze ook niet echt fris nee. Nagelbijten / Gniffelen

Eh, insecten hebben altijd maar zes poten. Knipoog

Duizendpoten zijn wel geleedpotigen, net als insecten. Ze behoren tot de myrapoden (veelpotigen).

Jiske_Nilis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 05:18

oeh dan slaap je niet echt lekker meer nee..
ik heb gelukkig een hor voor mijn raam dus geen insecten in mijn kamer!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 09:23

Maar goed dat je niet je mond open had staan, zodat ie naar binnen kon lopen.. Scheve mond (dat is mijn grootste angst namelijk, haha)

Ik zou beneden gaan slapen op de bank de eerste paar dagen Nagelbijten / Gniffelen!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:49

sja daarom controleer ik mij bed ook altijd eerst, eerst kijk ik onder bed of er niet toevallig een spin ofzo zit,
die de langs de muur in mijn bed kan klimmen...
Dan kijk ik onder de dekens en dan nog even onder het kussen!

Niet dat ik een vieze kamer heb ofzo, mijn moeder ruimt de kamer elke dag op

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-07 13:50

Nuo gelukkig ben ik dan wel wat dapperder als jullie! Knipoog Heb met mijn persoonlijke beschermer lekker geslapen in mijn schone bed de volgende nacht! Maar zodra ik tijd heb ga ik mijn hele kamer schoonmaken!

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:57

Ow getsie! Wat eng!
Wij hebben het hier heel erg met spinnen... ook echt die hele dikke volgevreten kruispinnen, brrrrr...
ook regelmatig een rioolspin, die zijn echt groot en doodeng!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:58

WHaaa gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver gadver!!!!!!!!!!!

Had ik ook een paar jaar geleden...en rups in mn bedje..bah krijg er gelijk weer de kriebels van Huilen

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:39

Haha idd gadvergadvergadvergadver. Clown

Moet dr niet aan denken.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:46

Ik ben echt panisch voor spinnen e.d., heb er echt een fobie voor (terwijl ik als kind alles oppakte, heel gek). Gelukkig hebben we voor alle open ramen horren gemaakt (mede ook vanwege de muggen door de plassen, weilanden e.d. hier in de buurt) en dat scheelt enorm!
Alleen in het najaar kom ik nog wel eens zo'n joekel van een spin tegen, brrrrrr.... Gelukkig heb ik twee superkatten, die alles vangen wat rondkruipt en rondvliegt en mijn vriend is een grote held, die haalt ook alles weg voor me. Haha!
Maar in mijn bed heb ik gelukkig nog nooit iets gevonden. Moet er niet aan denken (ik zou die nacht ergens anders geslapen hebben).

Met spinnen buitenshuis heb ik minder moeite, daar loop ik gewoon met een boog omheen. Knipoog

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 16:49

ik moest wel lachen om je titel, als je er idd geen insect tussen haakjes achter had staan was hij helemaal dubbel geweest Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:00

Ieeeeehhh Bloos!
Ik ga vanavond meteen eerst m'n bed helemaal inspecteren voordat ik ga slapen. *LOL*
Ik vind insecten al vreselijk en al helemaal in m'n bed. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:03

gisteravond, ik had de konijnen gevoerd, en zou gaan slapen, ik stapte ergens overheen, dus zette mijn hand tegen de muur, nog geen 10 cm boven een giganische spin, kon nog net mijn gillen inhouden, jakkes

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:23

dees_daan schreef:
gisteravond, ik had de konijnen gevoerd, en zou gaan slapen, ik stapte ergens overheen, dus zette mijn hand tegen de muur, nog geen 10 cm boven een giganische spin, kon nog net mijn gillen inhouden, jakkes

Nou echt als dat mij was over komen!
Dan gilde ik werkelijk alles bij elkaar!

Ik weet nog heel erg goed, ik verzorgde het paard van de buurman die zo'n 100 meter verder op woonde (Wij wonen midden in het bos)
nou ik ging die pony dus verzorgen en later ging ik naar andere pony's Tong uitsteken
Ging ik daar in het gras zitten bij een spinnen nest Huilen
Ik gilde zo hard dat de buurman dacht dat zijn pony mij had getrapt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:24

ik kon het nog net inhouden met mn hand voor mn mond, omdat mn moeder sliep, schrok me kapot.. een hele dikke zwarte met van die dikke poten.. bah

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 17:40

Reken maar dat ik had gegild met zo'n enorme spin vlak bij me op die muur. Getver.
Ik gooide net een emmertje met een laagje water om, zat ook een joekel in. Weliswaar verdronken, maar ze zijn er weer, hoor..... Knipoog

Wij hadden twee jaar geleden een spinnennest in onze schuur. Je weet niet wat je meemaakt, overal spinnen, miljoenen!!! En geen bedrijf komt ze vernietigen, hoor (ze zijn nog beschermd ook Haha! ).
Toen hebben we zelf maar gif gespoten (althans mijn vriend, ik kwam niet bij die schuur in de buurt) en de volgende dag kon hij ze allemaal opvegen (ik nog steeds niet in de buurt Bloos ).
Brrrrrrrr, ik ril er nog van als ik er aan terug denk......

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:29

Billie_Ilona schreef:
iiie !! wat eng .
Ik zou gelijk m'n hele bed nakijken Haha!
we hadden het wel een keer op bokt ergens over spinnen ofso in bed (of ben ik nou in de war) ik had die nacht niet lekker meer geslapen .

ik was een keer aan het doushen ,zat er ineens een SPIN op het doushgordijn en niet zo'n heel kleine ,ik gilde het huis bij elkaar en sprong gelijk de doushe uit,
nu kijk ik wel wat vaker of er geen spin zit hehe Vork

Haha goor he.
Ik was 2 jaar terug op kamp met de rijvereniging en toen wou ik zo gaan douchen. Spuit er zwart water uit, ik stond er nog net niet onder, maar een vriendin van mij stapte ook onder de douche en daar kwam ook zwart water uit. Ik zo vragen of zij dat ook heeft, zegt ze zo van "Jaa dat komt uit ja haar blablabla". HAhah schijnt er dus 1 of 2 kakkerlakken in de waterleiding hebben gezeten, heb de douche even laten gaan en toen was het water weer helder Tong uitsteken