Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Ik Moet wel zeggen, in sommige landen weiger ik dat te doen, hoe graag ik zou willen. De bassins zjn veel te klein en de dolfijnen zijn daar zo uit de zee gevist (wat overal wel gebeurd, maar er zijn grenzen) voor toeristenvermaak, om zoveel mogelijk geld te verdienen. Heb in Turkije echt verdrietige dolfijnen gezien, was zo ontzettend naar.
!
Spirit schreef:Oooh door dit topic krijg ik helemaal zin om dat ook eens te doen!
Zal ik alleen nog even flink moeten sparen. Vriendin en ik hebben al besloten dat we naar Curaçao gaan ooit
bonney4evver schreef:Kimberley77 schreef:Ik Moet wel zeggen, in sommige landen weiger ik dat te doen, hoe graag ik zou willen. De bassins zjn veel te klein en de dolfijnen zijn daar zo uit de zee gevist (wat overal wel gebeurd, maar er zijn grenzen) voor toeristenvermaak, om zoveel mogelijk geld te verdienen. Heb in Turkije echt verdrietige dolfijnen gezien, was zo ontzettend naar.
!
krijg echt de tranen in me ogen wat je daar neerzet. en dan met name dat ik naast de dolfijn zwom ik een gevoel had van; je bent ongelukkig he diertje? zo raar maar zo voelde het echt..
ik heb zón spijt.. maar op dat moment maakte 'de liefde voor het zwemmen echt blind'
Nansje schreef:HEEY
ook ik zwem en train dolfijnenmaar dan in florida! et is niet mn werk, mar mijn familie werkt/woont daar en werken met en houden dolfijnen daar.
het is onderdeel bij discoverycove, florida, maar ik heb er dus altidj toegang en mag altijd helpen.
wegens zwangerschap nu niet,. maar ik ga altijd daar heen met de dolfijnies traine (handig he familie daar;)
groetjes.