Was er niet helemaal bij met mijn gedachten, wie kent het?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebel

Re: Was er niet helemaal bij met mijn gedachten, wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:43

Oh,heel bekend. Ik ben een keer mijn portemonnee kwijt geweest, bleek dat ik m in de koelkast had gelegd samen met de andere boodschappen. Ook rij of fiets ik zomaar ergens naar toe waar ik helemaal niet zijn moet. Meestal ergens naar toe waar ik heel vaak kom en ahw op de automatische piloot naar toe kan. Heb mezelf wel eens aangetroffen op de manege terwijl ik naar opa en oma (die in een heel ander dorp wonen) toe wilde, en op het moment fiets ik regelmatig de sportschool voorbij en ben ik al bijna op de universiteit voordat ik me bedenk dat ik daar helemaal niet naar onderweg was Clown

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:44

Haha, wat een verhalen allemaal.. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met af en toe dit soort acties!
Ellebel, ik heb ook ooit mijn portemonnee in de koelkast teruggevonden Haha!
En pas geleden heb ik ipv deo ,haarlak onder mijn oksels gespoten.. Erg fijn als je net je oksels onthaart hebt.. NOT!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:57

Ik heb het ook regelmatig.
Wilde mijn bord in de kast zetten, zet ik hem in de koelkast Clown

Of ik loop ergens naartoe, en dan weet ik opeens niet meer wat ik ook al weer ging doen....

Clown

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:05

Ik heb het soms weleens als iemand wat tegen mij zegt. Dan hoor ik totaal niet wat diegene zegt en dan geef ik automatisch antwoord, terwijl ik niet eens weet waar het over gaat.

Ik kom er dan achter als diegene zegt: je heb dat toestraks zelf gezegd.

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:15

RoughRebel: Het zal wel aan de naam liggen dan Haha! Even erg offtopic: wat heeft jouw dochter een verschrikkelijk gave pony!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:17

Ellebel schreef:
RoughRebel: Het zal wel aan de naam liggen dan Haha! Even erg offtopic: wat heeft jouw dochter een verschrikkelijk gave pony!

Zou dat het zijn Haha!

Even offtopic antwoord, dankjewel!!

DL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:19

hier ook, volgende week examenweek, leer me dood. Alle leraren geven nu de week er voor nog ff veel over, is altijd. Loop om van het werk vandaag, net ff naar school geweest (toevallig vandaag kort dagje.. ) Maar morgen debat, mondeling nederlands, leesverslag engels maken, geschiedenis herkansing maken, en dan nog de gebruikelijke opdrachten, weet niet heo ik het vandaag moet gaan redden, loop ook al de hele dag als een zombie rond volgens vriendinnen Tong uitsteken en dan heb ik vanmiddag ook nog eens les.. ff afleiding is wel goed, dus laat het wel doorgaan..

edit; (ik slaap op zolder) en ik ben deze week 3 x achterelkaar naar de zolder gelopen, en iedere keer stond ik boven en vergat ik wat ik nou ook alweer moest hebben.. Wat ik nou moest hebben? m'n laptop. 3x naar boven en weer terug.. pff.. Naja, wel goed voor de conditie!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:49

Ik had vanmorgen alweer zo'n actie.. Ik was mijn haar aan het doen, en toen wou ik deo op doen, toen spoot ik deo in mijn haar Nagelbijten / Gniffelen Was er weer niet helemaal bij..

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 13:59

haha ik laatst ook;
liep met me lege zakje chips naar de prullenbak, in me andere hand me telefoon. doe de prullebak open en gooi vrolijk me telefoon erin en laat het lege zakje chips liggen
zo d o m Tong uitsteken

Peeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:14

Hahaha echt leuk om te lezen dat ik niet de enige ben..

Ik heb echt zo vaak dat ik boven wat moet halen en dan sta ik boven en dan ga ik maar weer naar beneden omdat ik niet meer weet wat ik moest halen.. En ik doe ook echt zovaak de hagelslag in de koelkast, terwijl ik dan de melk in de koelkast moet zetten Tong uitsteken

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:19

Een nicht van mij waste voor een kappers bezoek haar haar,ze pakte de baby olie in plaats van de shampoo.Ze deed er lekker veel van in der haar,en heeft heel lang nodig gehad om het er weer uit te krijgen.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:22

helaas ik herken het ook

van de week verschoonde ik de kattenbak de grid en grote zak brokjes staan naas elkaar wilde ik vers grid erbij doen gooi ik lading voer in de kattenbak.
Het viel mij eerst niet op maar mijn kat ging ineens hard mauwen toen zag ik het (hij komt altijd kijken als ik vers grid erbij doet Clown)

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 16:06

Heb regelmatig dat ik naar de studiekamer wil lopen om een samenvatting oid te pakken. Loop dus naar boven, op de eén of andere manier kom ik dan in mijn eigen kamer terecht. Terwijl ik daar ben probeer ik te bedenken waarom ik daarheen ging.. Ergens begint er wel wat te dagen in mijn achterhoofd maar wat het is weet ik nog altijd niet, dus ik loop weer naar beneden. Eenmaal beneden wil ik mijn tas verder inpakken, kom ik er opeens weer achter dat ik dáarom naar boven liep; om die samenvatting te pakken. Al mopperend loop ik dan weer de trap op, dit keer wél de juiste kamer in, eenmaal in de studiekamer moet ik weer 3x nadenken voordat ik weet wat ik daar doe. Dan pas gaat er een lampje branden; samenvatting.. Haha!

Ben zo nu en dan ook nog zo dom om, terwijl ik van de studiekamer naar me tas loop (bijvoorbeeld), ik het ding ergens neerleg waar ik hem het komende half uur niet meer terug kan vinden. Scheve mond Erg frustrerend..

Is natuurlijk niet altijd met een samenvatting hoor, heb het ook wel eens met een pen, mobiel, I-Pod etc.. Clown

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:23

Oh dat heb ik zo vaak de laatste tijd. Clown
Inderdaad ook als iemand tegen me aan het praten is, dan zit ik overal met m'n gedachten en dan daarna vraagt diegene; 'heb je gehoord wat ik zei?'
En dan heb ik zoiets van; 'ehh, nee Nagelbijten / Gniffelen '.

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:25

Heel bekend. Vooral op school.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:27

Ik heb heel vaak dat ik iets ergens neerleg en dan loop ik een halfuur me kapot te zoeken(kom daardoor vaak telaat, of vergeet daardoor bijv. te eten), kom ik er na een halfuur achter dat het gewoon voor mijn neus ligt. Of ik schuif het gewoon aan de kant of kijk of het toevallig onder iets ligt(terwijl het er gewoon bovenop ligt). Laatst heb ik op mijn werk perongeluk wat dingen door elkaar lopen gooien, waardoor er heel veel klachten van klanten kwamen, had niet door dat het artikelnr. begon met een p ipv een t, is nml hetzelfde merk:$ Terwijl ik er normaal nooit moeite mee heb. En vandaag liep ik in het magazijn tien rondjes voorbij de doos die ik zocht, was het gaan vragen, jah daar sta je nu voor, je bent er trouwens al een paar keer langslopen, had niks door.

Precipitator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:28

Ik heb nu ook alleen maar proefwerken en ik ben er ook niet helemaal meer bij Knipoog Maar niet door de pws maar meer door andere leukere dingen Tong uitsteken wat je kan gaan doen met je vriendin in het weekend ofzo Tong uitsteken

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:30

dat heb ik ook heel vaak, ik wilde na het eten wat drinken en vla pakken,
glas en schaaltje neergezet, het drinken ging vrolijk in het schaaltje en de vla in het glas,,

ik ben best vaak zo dom bezig Ja

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 20:58

ik ben echt de queen of rare vage verstrooide acties. Mijn meest recente: Ik ben bezig met een belangrijk rapport te lezen, en heb bij de appie zo'n stuks fruit flesje gekocht. Ben ingespannen aan het lezen en wil intussen even goed met het flesje schudden. Helaas was ik vergeten dat ik al geschud had, en het dopje verwijderd had, dus mijn hele bureau inclusief toetsenbord, mijn bril, arm hoofd en Belangrijk Rapport zaten onder de rooie vruchtenmeuk Nagelbijten / Gniffelen ik geloof dat de poetsmevrouw me hardgrondig vervloekt heeft, mijn hele kantoor stonk naar vruchtjes Nagelbijten / Gniffelen mijn collega kwam overigens echt niet meer bij van het lachen, en ik eigenlijk ook niet *LOL*

Verder ben ik al regelmatig tegen dingen aangefietst/gelopen/gebotst, of ik wil zoveel tegelijk zeggen dat er niks uitkomt, behalve wat autistisch klinkende klanken, of ik loop 3 keer op en neer voordat ik weet wat ik hebben moet..

Dus tsja, ik herken het wel Tong uitsteken

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:21

Ik heb trouwens ook regelmatig dat ik 's ochtens vroeg ipv richting school naar m'n vriend fiets. En dan halverwege pas heb ik zoiets van 'verrek, ik moet naar school,' waardoor ik een heel eind moet omrijden Haha!

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 23:46

kjoetie schreef:
ik ben echt de queen of rare vage verstrooide acties. Mijn meest recente: Ik ben bezig met een belangrijk rapport te lezen, en heb bij de appie zo'n stuks fruit flesje gekocht. Ben ingespannen aan het lezen en wil intussen even goed met het flesje schudden. Helaas was ik vergeten dat ik al geschud had, en het dopje verwijderd had, dus mijn hele bureau inclusief toetsenbord, mijn bril, arm hoofd en Belangrijk Rapport zaten onder de rooie vruchtenmeuk Nagelbijten / Gniffelen ik geloof dat de poetsmevrouw me hardgrondig vervloekt heeft, mijn hele kantoor stonk naar vruchtjes Nagelbijten / Gniffelen mijn collega kwam overigens echt niet meer bij van het lachen, en ik eigenlijk ook niet *LOL*

Verder ben ik al regelmatig tegen dingen aangefietst/gelopen/gebotst, of ik wil zoveel tegelijk zeggen dat er niks uitkomt, behalve wat autistisch klinkende klanken, of ik loop 3 keer op en neer voordat ik weet wat ik hebben moet..

Dus tsja, ik herken het wel Tong uitsteken

Oh, ik lig hier in een deuk! Ik ben nogal visueel ingesteld, zie het helemaal voor me! Kan me voorstellen dat je collega niet meer bijkwam Haha! Haha!
(is namelijk erg herkenbaar, heb dat ooit eens met een blikje slimfast gehad Haha! )

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 00:41

RoughRebel schreef:
Oh, ik lig hier in een deuk! Ik ben nogal visueel ingesteld, zie het helemaal voor me! Kan me voorstellen dat je collega niet meer bijkwam Haha! Haha!

Same here. Huilen van het lachen

Dat had ik overigens een keertje ongeveer hetzelfde.
Ik wilde dus mijn Colablikje openmaken maar dacht; "eerst even schudden Pling" *Slim toch Ja *
Dus ik doe dat ding open, al die Cola de hele kamer door.
Tsjaa. Cola moet je ook niet schudden.
Was er níet helemaal bij met m'n hoofd toen. Bloos

Dreamer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 01:02

zo'n dag heb ik vandaag.. Haha!
vanochtend pak ik het brood uit de kast en het vleeswaar uit de koelkast. vervolgens leg ik het vleeswaar in de broodtrommel in de kast, en ik sta dat brood in de koelkast te stoppen en toen dacht ik pas.. hier klopt iets niet Haha!
vanmiddag zat ik op werk, voor me ligt een scanner en een telefoon.. de foon gaat af, ik was met van alles tegelijk bezig, neem op.. met de scanner.. toen stond ik voor banketstaaf.. Bloos

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 01:05

Ik had het vanavond nog ik wou naar boven toe gaan trok ik mijn jas aan terwijl ik helemaal niet naar buiten ging

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 01:16

Hier nog eentje met examens. Wegdromen tijdens het leren en als je (voor jou na 5 minuten) 'wakker schiet' tot de conclusie komen dat je daar al dik een half uur zo voor je uit zat te staren.

Of een vriendin die een heel verhaal aan het vertellen is, en dan lijkt het alsof ik echt aan het luisteren ben, ik reageer ook echt als teken dat ik het verstaan heb, maar dan als ze uitverteld is heb ik er geen flauw ide van wat ze gezegd heeft Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb twee wekkers aan mijn bed staan, omdat ik er anders door heen ronk, eentje is een piepding en de ander zo'n radio. En als dat piepding af gaat zitik altijd op die radio te rammen en pas na vijf minuten heb ik door dat dat de radio helemaal niet kan zijn want die piept zo niet! En dat doe ik dan gerust een stuk of 5x na elkaar hoor. (hij staat een 40 tal minuten vroeger zodat ik nog even kan soezen en loopt om de zoveel tijd af)