Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellebel schreef:RoughRebel: Het zal wel aan de naam liggen danEven erg offtopic: wat heeft jouw dochter een verschrikkelijk gave pony!
kjoetie schreef:ik ben echt de queen of rare vage verstrooide acties. Mijn meest recente: Ik ben bezig met een belangrijk rapport te lezen, en heb bij de appie zo'n stuks fruit flesje gekocht. Ben ingespannen aan het lezen en wil intussen even goed met het flesje schudden. Helaas was ik vergeten dat ik al geschud had, en het dopje verwijderd had, dus mijn hele bureau inclusief toetsenbord, mijn bril, arm hoofd en Belangrijk Rapport zaten onder de rooie vruchtenmeukik geloof dat de poetsmevrouw me hardgrondig vervloekt heeft, mijn hele kantoor stonk naar vruchtjes
mijn collega kwam overigens echt niet meer bij van het lachen, en ik eigenlijk ook niet
Verder ben ik al regelmatig tegen dingen aangefietst/gelopen/gebotst, of ik wil zoveel tegelijk zeggen dat er niks uitkomt, behalve wat autistisch klinkende klanken, of ik loop 3 keer op en neer voordat ik weet wat ik hebben moet..
Dus tsja, ik herken het wel
RoughRebel schreef:Oh, ik lig hier in een deuk! Ik ben nogal visueel ingesteld, zie het helemaal voor me! Kan me voorstellen dat je collega niet meer bijkwam![]()