Tekenen is een heel apart vak, waar ook een gedeelte kunstgeschiedenis bij zit. Blokken dus, en inzicht. De rest is wel gewoon tekenen, waar de inzet ook een rol speelt.
Als je zelf zegt dat je wiskunde en economie niet al te sterk zijn, zou ik je aanraden sowieso geen EM te kiezen.
Maar 't belangrijkste is dat 't jóuw keuze is en blijft, je moet kiezen wat je het beste ligt.
Volgend jaar kun je kiezen bij CM of je wiskunde wilt, en ik geloof dat je kunt kiezen uit muziek en tekenen.
Ik weet wel dat de komende 'Tweede fase' me meer aanspreekt dan de huidige, puur door de vakken die je dan kunt kiezen.
panache schreef:Dat maakt C&M voor de meeste een pretpaket zonder wiskunde..
Een pretpakket?
Je hoort heel vaak dat mensen zeggen dat CM een pretpakket is.
Maar wat is de defenitie van een pretpakket?
Da's per persoon verschillend, want welke vakken liggen je goed?
Voor iemand die goed in scheikunde, natuurkunde en wiskunde is, is NG misschien wel een pretpakket.
Als ik volgend jaar in 4 havo zou zitten zou ik CM kiezen met muziek en Spaans.
Pretpakket? I really don't think so.
De overstap VMBO-HAVO is redelijk lastig in het begin hoor ik van meerdere mensen, het is iets totaal anders.
Je instelling zal anders zijn dan op 't VMBO en je moet veel zelfstandig doen en op tijd voorbereiden.
Dan komt het allemaal vast wel goed.

Succes ermee!
'Goed' of 'minder goed' kunnen leren heeft helemaal niks te maken met je profielkeuze. Daarbij vraag ik me ook af wat de definitie is van goed kunnen leren.