Gecondoleerd met dit grote verlies, vind het heel knap dat jullie zelf de rouwkoets gaan rijden.Voor jou en de hele familie heel veel sterkte
gecondoleerd.....heel veel sterkte de komende tijd. Ik vind het echt knap dat jullie zelf de rouwkoets rijden....
Gecondoleerd! heel erg veel sterkte de komende tijd..(mooie foto van je vader met de paarden, kan echt zien op de foto dat deze man veel van paarden hield!)
Wat mooi dat jullie hem nog met de koets gaan rijden.. echt heel erg mooi. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen
Gecondoleerd met dit verlies!! Ik vind het heel knap dat jullie je vader zelf rijden! Heel veel sterkte
Gecondoleerd...Heel mooi dat jullie de rouwkoets rijden, om zo je vaders laatste wens te vervullen. Veel sterkte de komende tijd...
Heel veel sterkte voor jou en je familie Kurby. Heel mooi en dapper dat jullie zelf met de koets de koets mennen.
Heel veel sterkte en idd,Heel mooi en dapper dat jullie zelf met de koets mennen.hij staat hele trots op de foto,houd dat beeld voor je.