rot tnt en ah en hun domme regels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paardje2005

Re: rot tnt en ah en hun domme regels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:27

ben het helemaal met je eens hoor. debiele lui!

maar klagen bij tnt heeft geen zin. doen er toch niks mee

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:31

Telegraaf.....die houden van dit soort dingen!! Ja

En dan ff hele verhaal van Blanca erbij!!

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:32

Waarom doen ze eigenlijk zo moeilijk?
Dit slaat echt nergens op.

Ik het eigenlijk nog geen slechte ervaringen bij tnt alles pakketjes staan de 1e dag als bij ons in de stal.

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:35

Snap je dan niet dat de AH dat niet doet om jouw te pesten Verward
Regels zijn regels en niet voor niks omdat alles anders in een zooitje loopt Knipoog
En ja, dat je die deken nog niet hebt is vervelend.
Maar dan had je ook naar een zaak kunnen gaan en gewoon kopen (bw vspreken )
Dusja, om de tnt nou de schuld te geven van het feit dat jij gedaan hebt, nee.
Eigenlijk is het je eigen schuld..

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:36

Ik heb me ook pas flink geërgerd op de TNT!
Ik had een paardenhoofd overgekocht van iemand, zo'n 'paspop' van hard plastic. Overal op de doos stond duidelijk "BREEKBAAR". Hoofd helemaal ingepakt met schuim, papier, bubbeltjes folie enzo.. En hoe kreeg ik hem thuis? Juist, in twee stukken! Dat ding moet dus echt van meer dan een meter hoogte zijn gevallen!
Dus ik gebeld naar TNT. "Ja", zei die mevrouw, "dan sturen we een formulier toen, en bellen de afzender, en misschien hebben we de foto nodig, dan komt het wel goed". Nou, niet dus. Ik kreeg weken later een brief waarin stond: "kan niet worden vergoed, want het pakket was niet verzekerd"!
Dus met andere woorden, de TNT mag een normaal pakket gewoon achter de auto meeslepen en twee keer eroverheen rijden, want het is toch niet verzekerd..

Kreeg ik een paar dagen geleden een mail, ik kon een enquete invullen (over de tevredenheid van het verwerken van de klachten) omdat we een klacht hadden ingediend. Nou, ik heb hem helemaal ingevuld, en het enige waar ik bij de vragen tevreden over was, dat wat de vriendelijke mevrouw aan de telefoon, ze bleef beleefd, ook al wist ze blijkbaar geen goed antwoord te geven..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 18:42

idd heel vervelend voor jou maar die mensen doen het natuurlijk niet om je te pesten Knipoog
maar kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:14

mh da's idd behoorlijk balen.

Maar het probleem hierin is dit keer niet eens zozeer tnt. En geloof me, weet er alles van, zowel vader als vriend werken er, vader al bijna 40 jaar, dus heb genoeg verhalen gehoord;-)

Probleem is de regels die het plaatselijke servicepunt zelf stelt.
Het ligt in een andere winkel en dus maken die mede de regels en dan wat betreft de openingstijden.

Maar goed blijft erg krom dat ze je inhoud niet eens mee wilden geven!

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 19:15

Omdat het jou beter uitkomt moeten ze maar even de regels overtreden? (die duidelijk in de winkel hangen)
Je paard kon sowieso al niet naar buiten omdat je geen deken had. Waarom moet alles zo kortdag?

Vervelend he wachten ...

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 21:01

vervelend als de deken al een week onderweg is maar nog steed sniet hie ris, AH geeft schuld aan tnt, maar doos stond voor mijn neus!!! zag hem gewoon staan, waarom zo moeilijk doen dan??
da ze moeten scannen , prima, maar zeggen wel dat ze maandag we doen als ik er niet ben, waarom kan ik niet al de deken meekrijgen dan??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 21:13

rakkertje13 schreef:
Snap je dan niet dat de AH dat niet doet om jouw te pesten Verward
Regels zijn regels en niet voor niks omdat alles anders in een zooitje loopt Knipoog
En ja, dat je die deken nog niet hebt is vervelend.
Maar dan had je ook naar een zaak kunnen gaan en gewoon kopen (bw vspreken )
Dusja, om de tnt nou de schuld te geven van het feit dat jij gedaan hebt, nee.
Eigenlijk is het je eigen schuld..

gaat nu niet zo makkelijk Rianne Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 21:29

ushi schreef:
Omdat het jou beter uitkomt moeten ze maar even de regels overtreden? (die duidelijk in de winkel hangen)
Je paard kon sowieso al niet naar buiten omdat je geen deken had. Waarom moet alles zo kortdag?

Vervelend he wachten ...

paard heeft deken om, maar deze zit iets te ruim waardoor ze nu flink verkouden was geworden omdat na regenbui binnen geregend was. ik heb deken opgestuurd gekregen van medebokker ( thx!!!)
omdat weer heel wisselvallig is, en ze net wat beterder is kan ik niet zonder passende deken buitenzetten. en nu staat ze dus al paar dagen verplicht binnen, op even de benen strekken na.
Ik vind vervelend dat ik alw eek moet wachten op die deken ja, en al helemala omdat ik hem gewoon kan zien liggen en heb echt nodig heb

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:15

De dienstverlening van de tnt zuigt momenteel. Ik heb voor m'n werk een aantal keer een brief aangetekend verstuurd, omdat het om iets heel belangrijks ging, en ik een bewijs van aflevering moest hebben. De eerste keer kreeg ik niet eens het boekje terug wat je mee moet geven (waar alle info over aangetekende brieven instaat, sowieso al dom dat je dat mee moet geven), heb tig keer gebeld, ze waren 'm dus kwijt.... 2 MAANDEN later kreeg ik een brief waarin stond dat ze 'm niet konden vinden en dat het nog wel een paar maanden zou kunnen gaan duren voordat ze 'm zouden vinden.....

De 2e keer is de brief godzijdank wel aangekomen, maar ik heb toch echt geen bevestiging ontvangen van de tnt, wat wel zou moeten. Gelukkig hebben we een reactie gehad van de ontvanger, zodat we weten dat ie is aangekomen. Maar ik ben toch benieuwd wanneer ik toch eens bericht zal krijgen van tnt....

Conclusie: tnt zuigt! Ik hoop dat je blanca binnenkort lekker onder haar nieuwe deken kan zetten! succes!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:06

Regels zijn natuurlijk regels, maar het is wel vervelend.
Wij hebben ook al heel veel problemen gehad met TNT die paar maanden dat we hier wonen. Onze post ligt bij de buren in de bus en andersom (en er staan toch echt ZEER duidelijk huisnummers aangegeven). We hebben zelfs een keer post binnengehad voor een ander adres in onze woonplaats, met andere postcode én huisnummer. Pffff zo moeilijk is lezen toch niet!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:15

Rinske, jij kan gewoon TNT bellen en een klacht indienen. paar keer doen en ze leren het snel die postbodes.

Lynn_nikita- Dat je paard niet naar buiten kan is jou verantwoordelijkheid. Dan had je maar beter moeten plannen en rekening moeten houden dat dit soort dingen gebeuren (paard ziek/deken kapot). Het is banketstaaf dat je het niet meekrijgt. Maar als het servicepunt gesloten is kunnen ze niks voor je doen. Als de bakker dicht is kan je toch ook geen brood krijgen...
Dit soort regels zijn ook voor een deel om fraude te voorkomen. Stel dat jij het pak meeneemt en later zegt dat het nooit ontvangen is, zit de TNT met een probleem. Er zijn gewoon regels hiervoor opgesteld en daar heeft het personeel zich aan te houden.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 23:39

marjolijn, weet niet of je hetverhaal niet kent, denk niet dus, zegt naam paloma jou iets>> daar gaat het nl om, plannen gaat dus niet en dat ze ziek werd kan ook zijn omdat ze ongeloofelijk veel verhuisd is afeglopen maand en ze hele dunne vacht heeft.

en ik kan geen fraude plegen aangezien ik dat blaadje toch inlever bij hun??

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:58

Ën je had je kunnen legitimeren: dus banketstaaf die fraude. Ze moeten gewoon wat klantvriendelijker worden. Men is nog verbaasd ook dat de concurent steeds meer terrein wint.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:00

Tja regels zijn regels.
Soms is het heel lastig.
Ik werk in een supermarkt, maar ik moet bijvoorbeeld tegen schooljeugd zeggen je moet een karretje halen anders mag ik niet met je afrekenen, en de "volwassen" klant die erbij staat zonder karretje mag ik wel gewoon helpen.
Het is een heel verhaal omdat uit te leggen.
Het komt puur omdat de jeugd vaak met meerdere tegelijk naar binnen komt, vaak behoorlijk jatten en met een karretje hebben wij net iets meer overzicht..
Maar ja je hebt ook zat goede schoolkids die nooit zullen jatten en die boeten door een paar enkele slechterikken!

Waarschijnlijk zit er bij hun ook wel een reden achter..
En tja als personeel hebt je het ook maar te pikken, het zijn de regels!
Ook al vind je het zelf soms belachelijk!

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:04

ik denk dat je daar verder niks aan kunt doen en dat dat alleen maar erger wordt. tegenwoordig werken ze maar halve dagen ahhahaha

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:05

Zo zou ik niet kunnen werken.... Het is ook pure discriminatie maar ook een beetje off topic...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:08

slimmerik schreef:
Zo zou ik niet kunnen werken.... Het is ook pure discriminatie maar ook een beetje off topic...

nee, dat is het niet.
Ze hebben zelf een puinhoop gemaakt die jeugd.
Ze stonden in de pauze voor de deur troep te maken, vuurwerk afsteken tussen de benen van oude mensen.
Er waren mensen die al niet meer naar buiten durfden of naar de winkel.
Nu we die regel hebben is de overlast een stuk minder geworden.

Als we het niet hadden gedaan was het eerder discriminatie, vanwege de oudere mensen die niet meer kunnen winkelen!

Je wilt niet weten wat ze uithaalden, spuugde de hele ramen eronder (letterlijk voor onze neus)
Hebben he echt bond gemaakt, jatten alles wat los en vast zit!

Als de jeugd met het karretje terug komt zeg ik altijd dat ik het erg waardeer en leg het nog een keer vriendelijk uit.
Ik zeg ook altijd dat ik het net zo jammer vind als hun dat de goeden ook helaas moeten boeten voor de slechten!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:13

Ooohhh wat een onzin! Hier zou ik dus ook heel pissig om kunnen worden. En mensen die zeggen dat het haar eigen schuld is: iedereen kan toch bedenken dat mensen soms werken op kantooruren? Hoe wil ze anders voor die deken en haar paard betalen? Dan is het niet zo vreemd dat ze hem niet kan ontvangen op het moment dat zij hem komen leveren.. en als ze hem op dat tijdstip niet kan ontvangen, kan ze 'm op dat tijdstip ook niet ophalen.. lijkt mij logisch. Desnoods laten ze je tekenen voor ontvangst, wát een onzin zeg.

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:15

Het pakket valt nu waarschijnlijk nog onder de verantwoordelijkheid van de TNT. Snap dan ook dat ze het niet zomaar meegeven. Hierin zit niemand fout, maar het is wél gruwelijk irritant! Waar de TNT waarschijnlijk (want misschien was geen van je buren thuis) wél een fout heeft gemaakt is het niet bij de buren informeren of zij het pakket aan willen nemen!

(Al is dat ook niet zaligmakend.. Laatst een pakket voor mij bij buren afgegeven zonder briefje bij mij in de deur te doen.. Duurde drie weken!! Dus bleek dat de buurvrouw het gewoon niet kwam brengen! Ook lekker!)

Snap zeker je frustratie! Maar om nou zo tekeer te gaan tegen mensen die zich ook alleen maar aan de regels moeten houden..

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:16

Lynn_Nikita schreef:
marjolein, weet niet of je hetverhaal niet kent, denk niet dus, zegt naam paloma jou iets>> daar gaat het nl om, plannen gaat dus niet en dat ze ziek werd kan ook zijn omdat ze ongeloofelijk veel verhuisd is afeglopen maand en ze hele dunne vacht heeft.

en ik kan geen fraude plegen aangezien ik dat blaadje toch inlever bij hun??

ik ken het paloma verhaal...

Ik geloof dat jij op goed vertrouwen die doos op wil halen. Maar het personeel van het postagentschap is aan bepaalde regels gebonden. Daar kunnen ze niet omheen, hoe banketstaaf dat voor jou ook is. Die regels dat alles tegenwoordig gescanned wordt en getraceerd kan worden via TNT is niet voor niks.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:18

nina88 schreef:
Een beetje het verhaal van de paarse krokodil uit de reclame he?
Kan me voorstellen dat het verschrikkelijk irritant is!

hij staat daar Rolleyes

Clown

Ik kan me voorstellen hoe vervelend dat is, als het zo dichtbij is, en toch zo ver weg...

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:21

Marjolein schreef:
Ik geloof dat jij op goed vertrouwen die doos op wil halen. Maar het personeel van het postagentschap is aan bepaalde regels gebonden. Daar kunnen ze niet omheen, hoe banketstaaf dat voor jou ook is. Die regels dat alles tegenwoordig gescanned wordt en getraceerd kan worden via TNT is niet voor niks.

Daarom is dit zo'n goed verhaal voor de pers. Ik zou het zeker doen Lynn !! Paloma kan ook wat reclame gebruiken.... zeker omdat je hier er niet mee terecht kunt.