ingelover schreef:iedereen heeft het maar over sneeuw en hier in het noorden (friesland) Heb ik nog geen sneeuwvlok gezien, het is hier gewoon alleen beetje bewolkt..
Idd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingelover schreef:iedereen heeft het maar over sneeuw en hier in het noorden (friesland) Heb ik nog geen sneeuwvlok gezien, het is hier gewoon alleen beetje bewolkt..
joycie schreef:Ik ben sowieso vrij vandaag, maar vind het een beetje stom dat er sneeuwvrij wordt gegeven.
Er valt maar 10 cm sneeuw en ja, voor Nederland is dat een berg, maar in het buitenland absoluut niet. Ik vind dat er hier veels te moelijk over sneeuw wordt gedaan.
Ik was sowieso vrij, maar als ik wel gesprek had gehad, was ik wel gegaan, ookal was er dan risico dat ik met de trein niet meer thuis zou komen. Heel vervelend, maar ik vind niet dat een beetje sneeuw het hele land plat moet leggen. Openbare leven kan ook doorgaan met sneeuw.
Mariiska schreef:Hier ligt helemaal geen sneeuw
Hier komt de sneeuwbui pas vanavond aan.. ik hoop stiekem dat het zo hard gaat sneeuwen dat we morgen vrij zijn
I_Moondance schreef:Liesje, je mag me wel iris noemen hoor:). Tis hier ook wit.. ik baal dat mama de camera heeft meegenomen:( JE kunt kei mooie pics maken:P
xxliesjexx schreef:joycie schreef:Ik ben sowieso vrij vandaag, maar vind het een beetje stom dat er sneeuwvrij wordt gegeven.
Er valt maar 10 cm sneeuw en ja, voor Nederland is dat een berg, maar in het buitenland absoluut niet. Ik vind dat er hier veels te moelijk over sneeuw wordt gedaan.
Ik was sowieso vrij, maar als ik wel gesprek had gehad, was ik wel gegaan, ookal was er dan risico dat ik met de trein niet meer thuis zou komen. Heel vervelend, maar ik vind niet dat een beetje sneeuw het hele land plat moet leggen. Openbare leven kan ook doorgaan met sneeuw.
Ik vind het een beetje raar wat je zegt....
niet om heir een discussie over te beginnen...maar het is helemaal niet raar dat ze sneeuwvrij geven..de school waar je op zit heeft de verantwoording over die leerlingen die daar op school zitten.
dus ik begrijp wel dat ze ons sneeuwvrij hebben gegeven.
p.s. hoef hier geen discussie over te krijgen maar wou er toch even wat iop zeggen want vond het een klein beetje raar..