Site: Mijn Fotografie-site eindelijke ONLINE!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

SaskiaKur

Re: Site: Mijn Fotografie-site eindelijke ONLINE!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 20:36

lovelance schreef:
Hey,

Enorm mooi site! Vind het design erg netjes. Alleen heb ik 1 opmerking..

"Voor meer informatie over mij of de werking van HIV, "

HIV ? aids ?

Ik zou er gewoon Hippo In Vision van maken..

Hihi, ja daar dacht ik ook al aan Lachen

Verder wil ik wel even vermelden dat niet steeds dezelfde argumenten, zoals 1 foto doet het niet, etc. , worden genoemd. Daar hebben wij en Femke natuurlijk niets aan. Knipoog Ik weet dat jullie het goed bedoelen! Bedankt voor de (postieve) reacties!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:38

Ik had tussendoor al gespiekerd Knipoog

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 20:43

Vind je site heel mooi! Haha!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 12:01

Mooie site Saskia, ziet er erg proffessioneel uit. Jammer dat er wat kleine foutjes in staan:

* Bij 'home' schrijf je 'wij wensen u veel plezier op deze site...' en je sluit af met 'Saskia van Es'.
Oftewel, meervoud - enkelvoud wat niet overeen komt.

* 'U kunt contact met mij opnemen met middel via telefoon en/of e-mail'. Beetje kromme zin...

* Doordat er een foto van Masha op je site te zien is, denk je al snel dat jíj haar bent of andersom Clown Maakt verder niks uit, is ook maar een heuul klein puntje.

Verder erg netjes Ja

mexxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:50

Heel mooi!
ik zag iets staan van woonachtig in ... waar je woont Knipoog
Maar het lijkt mij dat het is wonend in...
Of ik ben gek..

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:00

Ik heb ook maar even een 'foute-zinnen-search' gedaan voor je site. Lachen Niet omdat ik je wil afkraken hoor, maar als je het zelf getypt hebt zie je het vaak niet, en ik vind het altijd handig als iemand even nacheckt zeg maar.
Je hoeft het niet te veranderen, ik dacht alleen dat het misschien handig was om de foutjes iig te hebben Lachen

'Voor meer informatie over mij ... Dan kunt u gerust een kijkje nemen op de site' (Moet zijn: 'Voor meer informatie over mij ... kunt u gerust een kijkje nemen op de site' of: 'Wilt u meer informatie over mij ... dan kunt u gerust een kijkje nemen op de site')

'Femke is zelf ook fotograaf en design' (moet zijn: 'Femke is zelf ook fotograaf en designer' of 'Femke houdt zich ook bezig met fotografie en design')

'Momenteel zit ik in mijn derde jaar van Havo' (moet zijn: 'Momenteel doe ik het derde jaar op Havo' of: 'Momenteel zit ik in mijn derde jaar. Ik doe Havo (oid Knipoog )')

'... wil ik de opleiding beeldende kunst doen op Hogeschool in Maastricht' (moet zijn: '... wil ik de opleiding beeldende kunst doen op de Hogeschool in Maastricht')

'... waarmee ik van plan ben om in de zomer van 2007 te gaan starten. In de zomer staat onze eerste wedstrijd op de planning.' (In de tweede zin zeg je precies hetzelfde als in de eerste zin)

'Hippo in Vision is alleen, momenteel, gevestigd in Limburg ...' (Beter klinkt: 'Hippo in Vision is momenteel alleen gevestigd in Limburg')

Weet niet of ik ze allemaal gehad heb nu en je kijkt - zoals ik al zei - maar wat je ermee doet Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 22:24

De layout zelf vind ik opzich wel mooi, alleen ik heb het niet zo op plaatjes met tekst ipv gewone HTML met frames. Plaatjes laden niet bij iedereen even snel, opzich is dat nog niet zo erg hoor, maar het nadeel hiervan vind ik dat je als je iets wilt veranderen dat in het plaatje zelf moet doen. Met HTML is het natuurlijk makkelijker een foto te vervangen, kleuren te veranderen etc. Ik vind het ook wat proffesioneler ogen zelf, hoewel dit dus echt niet slecht is hoor!