mijn opa & oma zijn in december alweer 53 jaar bij elkaar, dan ben k 18 (ze schelen zelf 13 jaar, best veel maarja) Heeft iemand hier nog n goed idee voor n cadeau wat je aan je vriend kan vragen voor je 18e verjaardag?! K word over 6 dagen 18 maar heb echt geeeen idee! en ook voor vriendinnen kan k niks bedenken.. :-S
Ik ben dus op zoek naar een kado, maar kan het nergens vinden. Het is een sleutelhanger. Als je fluit , gaat deze geluid maken en licht geven. Zo kun je dus altijd je sleutels vinden. Weet iemand waar ze te koop zijn?Ze hebben geloof ik eens bij de blokker gelegen, maar daar zijn ze niet meer. edit heet een keyfinder, geloof ik.
die sleutelhangers zijn super onhandig! als er een beetje luid wordt gepraat gaan ze namelijk ook af (of als er een baby aan het huilen is of een klein kind aan het gillen is). Werd er helemaal niet goed van. Waren mn opppaskinderen eindelijk stil, werd de deur een beetje hard dicht gedaan en ging dat ding weer af (zat aan een sleutel van hun ouders) waardoor de jongste ging huilen (deed zeer aan zijn oren) en vervolgens het meisje van 1,5 weer ging janken ect ect ect. Endan zat ik weer met 4 jankende kids.
Een leuk kado om te vragen als je 18 wordt... ik kende mijn vriend toen net en heb een lekker (en duur) luchtje van hem gehad. Ook leuk om aan je vriend te vragen (afhankelijk van hoe lang je met hem gaat) is bijvoorbeeld een weekendje weg.
Vraag je vriendinnen om een orrigineel kado, waarvan zij denken dat jij het leuk vind (vaak een raar maf iets wat je dan krijgt...)
K wist ook niet meer wat ik moest vragen en heb gezegd dat ze zelf maar wat leuks orrigineels iets moesten kopen wat ze bij mij vonden passen en wat kreeg ik:
Juist! iets waar we echt super om hebben gelachen, en elke jaar weer op doorgaan. Iedereen van onze vriendinnengroep krijgt iets wat een "aanvulling" is of gerelateerd aan het kado van vorig jaar. Ik heb een paar jaar geleden (jaar of 5) een roze olifanten gieter gekregen met een groze pot waar een plantje in stond (en nog wat plantachtige en roze ollifanten dingen) vorig jaar kreeg ik ineens roze olifanten sloffen. Het klinkt misschien een beetje "triest" maar we hebben er echt super veel lol om gehad.
Vaak bedenken de mensen die jou echt goed kennen hele leuke orriginele dingen waar je de grootste lol mee/om hebt
N weekendje weg is inderdaad wel tof, maar hij kan pas vanaf juni geloof k weer wat langer vrij krijgen :S (hij is kok..) En luchtjes heb k al veel te veel volgens hem dus dat wordt m niet k zat te denken aan n ballonvaart maar k weet niet of k dat durf haha
mijn zusje wordt zondag 8 jaar en is paardengek. de meeste spulletjes heeft ze er al van. iemand nog iets leuks orrigineels? mag ook iets van niet-paarden zijn, maar om buiten te spele ofzo...
Ik vind het altijd leuk om iets te geven wat een aanvulling is op een (grote) hobby van iemand. Veel kleine cadeautjes maken 1 grote en vind ik persoonlijk leuker om te geven. Niet zo standaard .
ik heb vandaag maar 2 boeken gekocht: juf rommelkont, en juf rommelkont en de piratenbende. ik wist het ook niet zo goed maar hoop dat ze deze leuk vind:)
Dat scheelt nogal met die keyfinder. Bij de ene site is ie €2.95 op de andere €0.99. alleen de verzendkosten zijn dan weer zo hoog, das minder, heb hem nog niet in de winkels gevonden.
edit, hij is bedoelt als grapje, dus geeft niet dat ie elke keer afgaat, moet ze maar leren dur sleutels op een vaste plaats te leggen hahaha.
oke, een boottocht op de zee? hebben wij in Turkije gedaan, en heb er echt van genoten, wel een duikbril meenemen, wij hebben toen gezwommen, en waren de enige met duikbril, je kon alle visjes zien zwemmen onder water, en ze zwommen vlak bij je, ik weet niet of dat leuk is om te doen? (ik ben bang voor haaien, die daar niet zaten, dus ben niet vaak het water in geweest) dat was echt heel mooi om te doen, een soort baaientocht, hebben ze daar vast ook wel
Misschien wel leuk om ook weer een foto van jullie 2 in een lijstje te geven met natuurlijk iets leuks erbij.. alleen zou niet weten wat op het moment..
Een vriendin van mij word a.s. woensdag 17 en heb geen idee wat ik haar zou kunnen geven! heb op het moment weinig geld.. iemand een idee?
hm, ja .. 'n foto was al wel 'n soort van vaststaand plannetje .. maar vooral voor dat 'iets erbij' heb ik ideetjes nodig
uhm, voor 'n meisje .. hm als je niet zo veel geld te besteden hebt zou ik denken aan sieraden, 'n sieradenkistje, iets voor de uitzet, 'n leuk relaxpakket (maskertje zus creme-pje zo, bodylotion, makeup .. weetiktallemaal) .. dat is allemaal best mogelijk voor niet zoveel geld. ook voor een vriendin is een gek vriendinnenmoment ingelijst overigens erg leuk hoor (zo kreeg ik van wat vriendinnen eens een foto van het skikamp waar we allemaal leuk op staan)