Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

maar zoals je al zei, het is beter zo...... Wens je klastitularis maar veel sterkte van mij
en jij ook veel sterkte!
Mijn ouders vonden het ook heel mooi.

dat wens je niemand toe en zeker aan iemand die zooo hard verlangde naar haar kindje.
Ik hoop dat ze haar leven weer snel kan oppakken. 

Marigold schreef:hoi, wat een vreselijk verhaal..
ik schrok wel toen je schreef dat het kindje overleden is..
dat het beter is zo, dat is te bezien hoor.
ja oke ik begreep dat dit kindje hele stukken hersenen miste, het zal daardoor waarsch niet levensvatbaar zijn geweest denk ik?
ik ken genoeg gehandicapte kinderen, en dus ook ouders die toevallig zo'n kindje kregen..
heb zelf ook een gehandicapt kindje, niet zo erg als wat jij omschreef, maar toch wel vrij zwaar verstandelijk beperkt, vandaar dat ik via de dagopvang meerdere kids en ouders ken.
je houd toch echt wel van je kindje hoor!
zo'n kindje kan bij leven als je dat wilt al snel naar een dag opvang ect, met hulp hoeft je leven er ook niet zo heel erg van op de kop komen te staan..
op zich niet erger dan bij een gewoon kind, want daar moet je ook erg veel rekening mee houden, ja toch..
ik hoop voor de vrouw dat ze de klap ooit te boven komt, en in staat zal zijn op de 1 of andere manier haar leven weer op te pakken, temidden van de grote leegte die het kindje heeft achter gelaten..

wens haar maar heel veel sterkte...