too much to do, so little time...
Sommige bokkers ken ik dan een beetje van IRL..Van hen die ik dan aardige vind, open ik de topics eerder. Is inderdaad vanwege de herkenning. En de topics van mensen met, voor mij, bewezen humor, tja, die lees ik natuurlijk wel, een goede grap maakt mijn dag immers!
Het is niet zo dat ik de popi-topics allemaal bij houd...nee, ik vind ze veelal zo zinloos en dom, gewoon dom, dat ik er niets aan vind. Het kan me ook niet schelen wie er koekjes kan bakken enzo, al vind ik de romances die ontstaan op Bokt wel leuk om te volgen
. Maar dat hangt eigenlijk ook af van hoe mijn eigen bui is. Soms lig ik in een deuk, soms kan het me echt niet boeien...Het is inderdaad wel zo dat er een groepje op Bokt is die zichzelf bijzonder amuseert met prietpraat in slowchats....moeten zij weten...
Ook reageer ik niet meer op topics waar al zo veel over is geweest. Zoals dat scheren bijvoorbeeld. Ik zou zeggen, probeer die zoekfunctie eens, dikke kans dat je antwoord er meerderemale tussen staat. En topics zoals "hellup, pony heeft dik beentje, kan ik nu nog wel naar les?"...tja...moeten we daar nog serieus op in gaan?
Maar eh Rianne, zo aan het aantal reacties te lezen, ben jij best wel populier!

) en er zijn een aantal mensen hier op Bokt die echt veel verstand van paarden hebben. Daar lees ik ook meestal de topics/berichten van.
Maar nu zal ik ook maar gelijk zeggen waar je het kunt vinden