Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Als je op een ander plekje gaat staan en die jongens volgen je steeds naar dat andere plekje dan zou ik het ook benauwd krijgen. Denk dat ze dan niet veel goeds van plan zijn.
Vind het wel verstandig om bij dat winkeltje te gaan staan en die mevrouw aan te spreken.
Aan de andere kant is er ook geen reden om onnodig in paniek te raken. Op een leeg station kan je niets gebeuren want er is namelijk niemand die je wat aan kan doen. Komen er 2 jongens staan dan kan het ook nog zo zijn dat die ook gewoon op de bus staan te wachten. Kan zelfs ook nog zo zijn dat die ook denken laat ik maar bij andere mensen in de buurt blijven dat is toch veiliger.
Tja en groepjes hangjongeren staan soms gewoon ergens omdat ze zich vervelen wil nog niet zeggen dat ze iets van plan zijn.
Thabs ik vind het eigenlijk niet zo slim om zomaar in de auto te stappen bij iemand die je alleen van gezicht kent. Ook al woont die dan bij jou in de straat. Was gelukkig een aardige man maar centrale deurvergrendeling erop en jij kan nergens heen. Hij had je overal wel heen kunnen rijden en verkracht of vermoord worden.
En ook in dorpen als nunspeet gebeurt van alles dus om nou te denken gelukkig woon ik in een dorp hier gebeurd zoiets niet dat vind ik nogal naief.
Maar overal gevaar in zien hoeft natuurlijk ook weer niet.
lindsey schreef:Thabs ik vind het eigenlijk niet zo slim om zomaar in de auto te stappen bij iemand die je alleen van gezicht kent.
Lilian1991 schreef:Jeetje, wat ben ik blij dat ik dan niet in de stad woon, bij ons in het dorp gebeurt het gelukkig niet...
horse_adorer schreef:zou me ook niet prettig voelen. Ik heb ooit gehoord dat je in zo'n geval heel mannelijk moet doen (eventueel spugen of zo iets). Dat schijnt goed te helpen. Sterkte volgende keer!
Ciinderella schreef:In het gezicht spugen.. echt niet ! sommige worden er kwaat en gaan dan juist lomper doen, denkik! Het zal best kunnen hoor dat er ook mannen van afschrikken. En tjaa wat had ik eraan gehad? Dan trek ik juist meer de aandacht. Ben ze nu gewoon telkens voorbij gelopen alsof ik ze niet zag. Gewoon recht vooruit en niet inzakken. Hoog lopen en lekker als een bitch dr gewoon strak langsop. Dan deden ze telkens eerst een paar stappen terug. Als ik me ook maar iets liet inzakken kwamen ze dichterbij.