@shalimar ja bij kanker en ms .. ow en reuma ook soms
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shalimar schreef:In sommige gevallen wordt wiet zelfs voorgeschreven door een arts...
katiavl schreef:beseffen jullie dan niet dat het drugs is. En dat het gevolgen kan hebben voor je lichaam.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je dat nodig hebt om je te amuseren, over dingen denken of slapen.
Shalimar schreef:In sommige gevallen wordt wiet zelfs voorgeschreven door een arts...
Chiqa schreef:Shalimar schreef:In sommige gevallen wordt wiet zelfs voorgeschreven door een arts...
Klopt het werkt soms beter dan tranquillizers....alleen moet je opassen voor verslaving.
Ik vidn het dus wél lekker ruiken, ik heb dit topic geopend omdat ik gister helaas tot de verleiding ben gekomen en het niet kon weerstaan.
Ik ben nog nooit zo relaxed geweest, stom he?
Maar nu heb ik gehooert dat er een groot verschil zit tussen het blowen van weed of hasj, ik
had de laatste en was dus ook totaal niet stoned.
Heel helder juist alleen elke peuk die ik aanstak lied ik opbranden zonder hem te roken.
katiavl schreef:beseffen jullie dan niet dat het drugs is. En dat het gevolgen kan hebben voor je lichaam.
Ik kan me toch niet voorstellen dat je dat nodig hebt om je te amuseren, over dingen denken of slapen.