ingebroken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Leetjuhh

Re: ingebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 09:56

Jeetje joh, echt enorm banketstaaf!

Heb ik ook eens meegemaakt, toen ik nog thuis woonde. Waren de "gaatjes boorders". Mijn ouders hebben overal in huis van die ramen die je aan de bovenkant open kunt doen of helemaal wagenwijd open. Overal zit een slot op, behalve op eentje, daar worden namelijk iedere keer de katten door naar binnen en buiten gelaten en dan is zo'n slot onhandig.
Mijn moeder werd een beetje wakker omdat ze allemaal gerommel in haar slaapkamer hoorde. Eerst dacht ze dat ik het was, omdat ik laat terug zou komen van een concert en misschien wat nodig had van haar kamer. Maar toen het gerommel allemaal naast haar hoofd begon, draaide ze zich om en keek een wildvreemde man in het gezicht... Die vent was daarna natuurlijk meteen weg, maar mijn moeder was klaar wakker en maakte mijn vader wakker. Eerst zei hij dat het de kat was...jaja mijn vader is niet zo snel echt wakker te krijgen.....maar daarna is hij wel meteen naar beneden gegaan om de honkbalknuppel te pakken. Helaas, het n=mocht niet baten, de vogel was gevlogen en alles stond open beneden! Politie gebeld en die was meteen gekomen met loeiende sirenes (drie wagens). Ze hebben heel de tuin afgezocht en de buurt, helaas heeft de politie ze toen niet te pakken gekregen. Weet je waar ze in de slaapkamer van mijn ouders achteraan zaten? Een leeg spaarpotje op haar nachtkastje, maar daar lagen een paar tijdschriften op...dus die hebben ze eerst één voor één er af gehaald en opzij gezet....

Uiteindelijk hebben ze de daders trouwens wel te pakken gekregen, ze hadden bij meerdere huizen in de buurt ingebroken. Het waren Joegoslaven uit een asielzoekerscentrum redelijk in de buurt.

Maar goed, hebben nog maanden slecht geslapen!

Heel veel succes met de verzekering enzo...enne...is die politie nou nog niet bij je geweest.....echt schandalig hoor!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:03

wat onzettend kl.te!
Maar misschien ook wel goed dat je niet wakker bent geworden
wie weet wat voor types t waren, misschien wel hartstikke agressief, wie weet wat er dan gebeurt was Scheve mond
Succes en sterkte! Ach gut

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:19

Men, ik zou me doodschrikken van het feit dat iemand in mijn huis is of is geweest...zou niet het lef hebben om er werkelijk wat aan te doen als ik ze beneden had gehoord ben ik bang......

Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:23

He gatver de gatver.. Aan de ene kant had je misschien beter eerder wakker kunnen worden, aan de andere kant...je weet nooit welke gek je tegenover je krijgt. Scheve mond
Vorige week is er bij mijn schoonouders ingebroken. TV weg, digi weg, handtas, mobiele telefoons, ze hebben zelfs nog gezocht naar de opladers van de telefoons en ook de extra accu van de digi meegenomen (die lag ik een andere kast). Het meest verbijsterende was dat ze zelfs de bananen van de schaal hadden gejat... Rolleyes

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 10:33

Jeetje wat erg!

Misschien beter geweest als je eerder wakker was geworden, maarja wie weet wat er dan gebeurd was
Slecht dat de politie er nu nog niet is

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:33

Is de politie inmiddels geweest? Wat een schoften.
En dat dan ook nog 'sochtends vroeg. Balen. Scheve mond

letziforevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 11:36

ow bah,wat een ellende...
hopelijk raken ze snel iets kwijt wat van hun is en dan het liefst een dierbare..sorry ik ben nogal haatdragend naar deze mensen!!!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 11:36

nou, de politie en de Technische Recherche zijn inmiddels geweest.
politie belde eerst nog op om de melding te controleren, ik meteen gezegd dat er nog niemand was geweest, bleek dat ze bij een ongeval met letsel stonden en we hebben hier in de omgeving Wijchen/Beuningen, jawel!!!, 1 auto van de politie rondrijden....dus boeven kunnen hier ongestoord hun gang gaan... Boos!

de TR heeft sporen onderzoek gedaan en was met een kwartiertje weer weg...naar de volgende kraak...lekker wonen hier in Wijchen Schijnheilig

nu nog wachten op de verzekerings agent...die komt vandaag ook nog.

enige is nu hoe ik op mijn werk terrecht kom, 50km fietsen zie ik nou niet zo zitten met mijn zwangere lijf Tong uitsteken
dat vind ik dus nog het ergste...dat die auto weg is en die strontbaal er lekker in rond tuft Boos! Misselijk ik hoop dat ze em pakken, grrrrrr *zoekt pitbull smiley*

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:02

Bij ons een paar jaar geleden ook gaatjes geboord. Mn broer kwam smorgen naar mij toen, Marloes, er ligt een dooie man in de keuken (5 jaar oud, beide, tweeling) Ach jong, banketstaaf niet, ga maar naar papa en mama. Papa naar beneden, stoel onder de deur klem gezet. lange zwarte jas van de kapstok gehaald en over de grond gemikt. We dachten dat we niks kwijt waren maar ik kwam tot de conclusie dat we ons fototoestel miste..
Heel naar idee dat er iemand in je huis is geweest!!! Woon in Beneden Leeuwen trouwens, ook redelijk bij wijchen Tong uitsteken

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:44

noisy schreef:

enige is nu hoe ik op mijn werk terrecht kom, 50km fietsen zie ik nou niet zo zitten met mijn zwangere lijf Tong uitsteken
dat vind ik dus nog het ergste...dat die auto weg is en die strontbaal er lekker in rond tuft Boos! Misselijk ik hoop dat ze em pakken, grrrrrr *zoekt pitbull smiley*

Ik vermoed dat die strontbaal er zelf al niet meer in rondtuft...Anders is ie wel erg makkelijk te pakken...Of er zitten inmiddels nieuwe plaatsjes op...Of hij staat ergens uit te fikken....

CowBoy21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:51

jeetje wat erg!!!!

wees maar blij dat je ze niet getroffen hebt de dief of dieven
wie weet wat voor ergs ze jou dan aan hadden gedaan!

ik hoop dat ze snel gepakt worden

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 12:56

wat erg!!!!

ik hoop voor je dat alles terug komt!

bij ons zijn in de stallen als eens een keer 3 hoofdstellen gestolen.
en een pony losgelaten en de manden zomaar afgeknipt!
en ze hadden ook een stukje kaal proberen te scheren bij mijn pony maar die was gelukkig hard weggerent!

maar suc6 verder! Ach gut

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 13:02

poeh, wat rot. ik weet precies hoe je je voelt: bij ons is er vrijdag ingebroken, rond een uur of 6 's middags. was even niet thuis. ze zijn met een of andere rotsmoes bij de buren geweest, en toen hun enorme hond even kwam kijken bij de deur waren ze gauw weg. maar het is TE toevallig; dat moet onze inbreker geweest zijn...
hele huis is doorzocht, zelfs tussen m'n BH's, echt TE smerig idee. voel me ook echt minder veilig nu thuis, bah. wat weg is: mijn laptop met alles erop (en geen backup natuurlijk), oude mobieltjes, geld, sieraden, twee camera's. de digi hebben ze gelukkig niet meegenomen (lag onder stapel papier).
ik flipte echt redelijk toen ik erachter kwam, en ik moet zeggen: de politie heeft bij ons alles wel snel en netjes afgehandeld. we horen er echter vast nooit meer wat van, want de TR had alleen handschoensporen gevonden (en een voetafdruk, maar sportschoenen lopen zoveel mensen op, ga maar zoeken).
baaaaal dus enorm, maarja, wat doe je eraan? we hadden al heel veilige sloten, maar ze zijn op de aanbouw geklommen, en hebben gewoon een compleet kozijn ontzet. tsja, daar kun je dus niks aan doen.

leef met de andere inbraak-slachtoffers mee, weet helaas nu ook hoe dat voelt; iemand in je huis, aan je spullen geweest.
waar ik nog het meest verontwaardigd over was: ze hebben uit m'n kelder m'n boodschappentas (Lidl-tas) gejat om de spullen in mee te nemen! dan ben je ECHT brutaal.... Boos! grrrrr.....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:10

Wat een nachtmerrie, en dan denk je je veilig te voelen in je eigen huis Scheve mond

Ik wil jullie niet bang maken, maar hier in de buurt is het al diverse keren voorgekomen dat de inbrekers nog een tweede keer terugkwamen (neem aan dat het dezelfde waren) omdat ze weten dat je al het gestolen goed hebt moeten vervangen dus dat je ook weer nieuw spul in huis hebt. Zo brutaal zijn ze dus ook nog helaas.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 14:27

Laura24 schreef:
Ik vermoed dat die strontbaal er zelf al niet meer in rondtuft...Anders is ie wel erg makkelijk te pakken...Of er zitten inmiddels nieuwe plaatsjes op...Of hij staat ergens uit te fikken....

lekker opbeurend ben jij...

Cayenne schreef:
Wat een nachtmerrie, en dan denk je je veilig te voelen in je eigen huis Scheve mond

Ik wil jullie niet bang maken, maar hier in de buurt is het al diverse keren voorgekomen dat de inbrekers nog een tweede keer terugkwamen (neem aan dat het dezelfde waren) omdat ze weten dat je al het gestolen goed hebt moeten vervangen dus dat je ook weer nieuw spul in huis hebt. Zo brutaal zijn ze dus ook nog helaas.

hij kan nog terugkomen voor de andere auto...waar inmiddels de accu uit is Extreme duivel mooi lokmiddel,
ik heb het statief van mijn digi al klaar liggen Extreme duivel Whoosh! Stoom uit je oren

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:31

Zet je er even een flink aantal volt op? Is ie mooi te herkennen met een verschroeid kapseltje Haha!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 14:51

WHAHAHAHAHAHAHAHA,
dan loopt helemaal niet meer weg, blijft ie braaf liggen...maar ja, dat mag dan weer niet (krom land )
nee, ik hou het wel op (nood) afweer, hij viel mij toch zeker aan Schijnheilig dat ik nou net toevallig een statief in m'n handen heb...tja...zijn pech Haha! Whoosh!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 14:55

Goedzo, aanpakken die handel. Clown

Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:07

Whaa, dan schrik je zeg!
Baaah! Scheve mond

Ik hoop voor je dat je alles nog terug krijgt!

(Bij ons is er eergisternacht gestolen, velgen+banden, lagen buiten, onder een afdakje. Stoom uit je oren )

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:21

Heel poedersuiker voor je..
Ik hoop dat je de meeste spullen terug krijgt!

Ben je goed verzekerd (niet onder verzekerd?)

Bijn ons thuis is er een paar maanden geleden in gebroken. Ik zou thuis slapen, maar bleef toch bij mn vriend pitten. Mn ouders waren naar een verjaardag.

Laptop (2), dvd spelers (3 waarvan 1 portable), dvd recorder, 3 tft beelschermen, alle goude sieraden van mn moeder, gouden horloge van mij, 2 ipod mini's, 2 digitale camera's.
Bijmijn slaapkamer was de hele kast leeg gehaald, er lag een nieuw lingerie setje dat iki van mn vriend had gehad (de dag er voor), maar die was ook verdwenen. Mijn nieuwe paul en frank vestjes waren ook weg (net gewinkeld, kaartjes hingen er nog aan)

echt zoveel was er weg, alleen bleken mijn ouders flink onderverzekerd...
Das klote, dan krijg je echt alleen maar het deel terug waar je voor verzekerd bent.

Asmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:11

Hey Jessica! Wat klote hey! Vorige week hebben ze bij ons ook geprobeert de auto mee te nemen! Gelukkig niet naar binnen geweest om de sleutels te halen, maar het slot van de deur en het contact gemolt. Het is ze niet gelukt, maar had ook anders kunnen zijn. Wat een flikkers! Hoop dat ze de auto gauw vinden. Ik wil je niet bang maken, maar bij ons zeiden ze dat het waarschijnlijk mensen zijn die auto s naar het oostblok brengen ofzoiets. Sterkte ermee!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 16:51

ja, waarschijnlijk zien we die auto nooit meer terug...daar ga ik in ieder geval niet van uit...

ff off-topic
heb je al een leuk paard op het oog inmiddels?

Onyx88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:07

Bij ons was eens ingebroken in de schuur en onze hond sloeg aan. Mijn vader ging kijken en hij zag een inbreker uit de schuur komen met mijn moeders fiets. Hij heeft een vleesmes uit de keuken gepakt en de inbreker door de hele buurt achtervolgd in z'n onderbroek, haha. Uiteindelijk hadden we de fiets terug gekregen want die inbreker was zo bang dat hij hem bij onze buren voor de deur had neergezet en weg was gerent.

_Lotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:09

Wat erg!
Ik heb het zelf ook meegemaakt, alleen ze hadden niks meegenomen, want de honden hebben ze weggejaagt Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 17:18

lekker is dat

wij hebben bij elkaar 7 snelkraken en 1 overval gehad waarvan mij pa het nog maar net overleefde
bij 1 snelkraak hadden ze de dader was een donkergroenne (mag geen rasist zijn) die liep smiddags vrolijk weer te zwaaien voor de ramen
hij had een aai over zijn bolletje gehad met de waarchuwing mag je niet weer doen hoor !!!!

sterkte verder