Josti schreef:alsof jij dat erg vind..![]()
Ja, ik hou daar niet zo van. Van dat soort onderwerpen.
{edit} quotes, een béétje minder mag ook wel!{Laui}
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pjotter"]
sando: bedankt voor de waarschuwing, maar Death_squad is al bekend.
[/quote] Ja dat schijnt echt een erg iemand te zijn..... k heb al de hele dag opgelet of ik hem ergens zie..... gelukkig heb ik hem nog niet gezien!
[quote="naieve 18 minner schreef:Sorry dat ik stoor,maar ik heb even wat te melden (ja ja)
Als er een 18+ forum komt vind ik dat wij recht hebben op een dressuurforum,aangezein er een men en een western forum is.Sorry ik moest het eventjes kwijt

naieve 18 minner schreef:Sorry dat ik stoor,maar ik heb even wat te melden (ja ja)
Als er een 18+ forum komt vind ik dat wij recht hebben op een dressuurforum,aangezein er een men en een western forum is.Sorry ik moest het eventjes kwijt

Hij's fijn
Trouwens,jullie gaan zeker lekker zo ontopic
was maar een opmerking hóór! Nou ik zal jullie verder maar met rust laten.18 plussers,tssk
Death_Squad"]Ja dat schijnt echt een erg iemand te zijn..... k heb al de hele dag opgelet of ik hem ergens zie..... gelukkig heb ik hem nog niet gezien!
[quote="pjotter schreef:sando: bedankt voor de waarschuwing, maar Death_squad is al bekend.

Het kán toch ook niet, die hoeveelheid vunzigheid die nav een paar topics van mij ineens naar boven kwam.... de gemiddelde 18+ bokker heeft wel een érrug levendige fantasie heb ik al gemerkt
Waar gaat dat heen met bokt?