orri schreef::+: So sweetEn de enige rokers die ik op hun gezondheid wijs zijn degene waar het me bij kan schelen.... dus Pregini
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Live & let live!!!Mirte, jouw reactie vind ik nogal kort door de bocht. Het is míjn leven. Klaar.

Dan zit je eigenlijk gewoon een asbak uit te likken

puma schreef:Dan ga ik een paar mensen maar eens vertellen dat ze moeten stoppen met hun haar verven, want dat is hartstikke slecht voor je haar. Ik ken ook mensen die na 5 jaar toch echt naar de tandarts moeten, want anders heb je voor je dertigste een kunstgebitje. Alweer naar de Mac? En je bent al aan de dikke kant, weet je wel dat je hartproblemen kunt krijgen van overgewicht? Pilletje/joint op zaterdagavond? Weet je wel wat er kan gebeuren als je er te veel of verkeerde van neemt? Sla je nou alweer een maaltijd over, je gaat toch geen anorexia krijgen? Alweer onder de zonnebank? Daar kan je huidkanker van krijgen, hartstikke slecht voor je al die straling!
Op zich vinden we buiten roken wel beter, dan gaat het behang wat langer mee 
Eleonoor schreef:Door jullie kan ik b.v. niet uit gaan, ben regelmatig ziek van de astma, enz. Dat jullie er later eerder dood aan gaan zou mij een rot zorg zijn, maar dat jullie mijn leven soms kunnen verpesten, daar heb ik wel moeite mee.
Dan zeg ik ook gewoon dat diegene onzettend zwak is, dan kan ik er zelf erg kwaad om worden!! Het zal best moeilijk zijn, maar verzin dan wat anders om in je vingers te hebben!! De verslaving zit namelijk gewoon TUSSEN DE OREN!!!!