Iets hebben met iemand die een relatie heeft!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:15

Ik zelf heb vele "relaties" gehad met mannen die al een vriendin hadden. Maar ik zocht ze expres op. Ik wilde namelijk niets serieus, en de mannen die vrijgezel zijn willen nou eenmaal meer van me. Mannen met een vriendin/vrouw niet. Dus dat kwam voor mij beter uit. Maar hoe slecht het ook is en ook zal zijn vriendin/vrouw erachter komen, ik zou me nooit schuldig voelen. Ik vertel ze nl. wel duidelijk dat het aan hun de keus is of ze erop in gaan. Maar in mijn ervaring kan ik vertellen dat ik zowat iedere vent kan laten vreemdgaan. Af en toe zijn ze makkelijker in te palmen dan mijn slimme paard Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:19

Pregini schreef:
Maar in mijn ervaring kan ik vertellen dat ik zowat iedere vent kan laten vreemdgaan. Af en toe zijn ze makkelijker in te palmen dan mijn slimme paard Lachen
try me, pregini. Lachen

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:21

ha ha ha, ja zoiets kon ik natuurlijk verwachten.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:24

je gaat de uitdaging niet aan? en geloof me, het zal een uitdaging zijn. Tong uitsteken

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:24

hmm, ben je aanwezig op het boktfuif??? Bloos

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:25

...nu wel Haha!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:26

Vingers aflikken dat word smullen............ Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:42

Tja, als we aan bekennen gaan beginnen..
Ik heb ook een verhouding gehad met een getrouwde vent. Maar, ik wist van te voren dat hij toch bij zijn vrouw bleef en dat vond ik prima. Een tijdje heb ik vreselijk veel plezier gehad met hem, het was echt leuk. Het hield op bij mij toen hij mij ging bellen vanuit zijn eigen tuin met zijn kinderen erbij, toen hoefde ik niet meer. Hij liet niet los en daardoor is het een keer zover gekomen dat ik hem toevallig zag met zijn kinderen erbij, dat wist ik niet van tevoren, maar ik vond het niet leuk en daarna was het over en sluiten.

Onlangs heb ik nog meegemaakt dat een goede vriend van mij graag meer van mij wilde, maar niet bij zijn vriendin weg durfde. Dat heb ik een beetje op de spits gedreven toch wel en nu zijn we dus geen vrienden meer.

Pregini: veel plezier!
SP: grote bek achter het hek??? Pas maar op!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:49

Lovely"]
Tja, als we aan bekennen gaan beginnen..
[/quote]Et tu, Brute? Haha!
[quote="Lovely schreef:
Pregini: veel plezier!
SP: grote bek achter het hek??? Pas maar op!
grote bek ok. maar alleen achter het hek? nee toch... zou jij moeten weten! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 15:59

SP: ik heb bekend! Nu jij nog...

De boktfuif wordt nu wel aantrekkelijk hoor, lijkt me geinig om te zien hoe dat gaat Haha! *LOL*.

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:17

ik ben er ook al 2x in getrapt, gewoon liefde maakt blind net zoals jij zegt!
Hij vertelde me dat hij wegging bij zn vriendin, hij had toen 2 jaar flutverkering (wat wil je als je 16 ben...) Ik was er zwaar van overtuigd dat hij het zou uitmaken, trouwens ik niet alleen.... maar blijkbaar heeft hij het lef niet om het uit te maken... en nog steeds 2 jaar later (zijn relatie duurt inmiddels al 4 jaar) wandelt hij achter mij aan! Ik heb hem 2 jaar met rust kunnen laten en hij mij ook. Maa rnu niet meer, zeker na wat er pas gebeurt is! (Zie topic van vreemdgaan!) Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik nog steeds gevoelens voor hem heb en dat die heel erg diep zitten! Hij kan zn vriendin niet loslaten omdat er iets met haar is, wat en waarom wee tik niet, maar het is niet best!
Als ik in de kroeg kom moet ik van zijn broers en vrienden horen dat hij stapelgek op mij is! Nee daar heb ik lekker veel aan...

Offetewel dit is al ruim 2,5 jaar aan de gang... en hij kan mij niet loslaten en ik hem ook niet! Dus...

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:49

Lovely schreef:
SP: ik heb bekend! Nu jij nog... De boktfuif wordt nu wel aantrekkelijk hoor, lijkt me geinig om te zien hoe dat gaat Haha! *LOL*.
ik zeg niks Cool
ik ben ook wel benieuwd hoeveel boktliefdes zich ontwikkelen op de boktfuif! Lachen poll maken?

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:56

Ik had met een jongen maar werd verliefd op zijn beste vriend, en die beste vriend was ookal heel lang verliefd op mij...
Toen ben ik vreemdgegaan met die beste vriend en kreeg ik wat met hem.... En ze bleven gewoon vrienden (verhaal heeft aleens op jeugdhonk gestaan). Nou als ik erachter zou komen dat mijn vriend met mijn beste vriendin is vreemdgegaan, zou ik ze allebei never nooit meer aankijken.
Ik ben ook nog gewoon bevriend met die jongen....

Ik ben wel vaker vreemdgegaan maar doe het nu echt nooit meer... Misselijk

Voor voor zo ver ik weet is maar 1 jongen bij mij vreemdgegaan... Hij had ook weer iets met zijn ex, maar de volgende dag was het toch uit tussen ons.. (van beide kanten eigenlijk) (zonder dat ik wist dat hij vreemd was gegaan, daar kwam ik later pas achter en hij weet niet dat ik het weet Lips are sealed )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:59

Hoe kun je in vredesnaam ooit vertrouwen hebben in iemand die z'n partner besodemieterd heeft om iets met jou te beginnen?
Ik snap dat niet. Heb ook mensen in mijn omgeving die hun relatie op die manier begonnen zijn, en als 1 vd 2 dan weer vreemdgaat, is het hier te kort en daar te lang. Maar dat had je dan toch kunnen weten van die persoon Verward

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 16:59

Waarom denk je dat fantasie nr 1 van mannen is dat ze met twee vrouwen naar bed toe gaan? Ik denk dat dat komt omdat de mens van nature niet monogaam is. Daarom gaan er mensen vreemd. Je moest eens weten hoeveel buitenechtelijke babies er zijn. Die komen niet van de wind. Een vrouw hoeft het ook niet erg te vinden om met een man te gaan die een relatie heeft. Meestal gaat het haar, onbewust, mo zijn genen. Als echte partner zou ze hem dan mischien niet willen omdat ze dan iemand zoeken met een betrouwbaar gezicht. (heb ik van discovery ofzo, deze info)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:09

Ja , het is absoluut waar dat mannen die een vrouw of vriendin hebben aantrekkelijker zijn.

Een man die geen relatie heeft , daar zal wel wat mis mee zijn dan dat niemand hem wil , en hij is op zoek naar een partner , en naar sex .

Dit is misschien erg plat gezegd allemaal maar zo beoordeel je vrijgezellen wel , of je nu wilt of niet.

Een man die al samenwoont enzo die is vaak veel relaxedter , zit niet zo achter de vrouwen aan , daar voel je je prettiger bij.
Is niet gevaarlijk want hij heeft toch al iemand .

Kan het niet echt uitleggen , is puur een gevoel. Lachen

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:17

pmarena schreef:
Ja , het is absoluut waar dat mannen die een vrouw of vriendin hebben aantrekkelijker zijn.
aha... nu snap ik waarom! Haha!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 17:50

Als je ziet hoe lief en leuk een man omgaat met iemand , dat geeft altijd wel een goede indruk Lachen .

Trouwens niks zo lief als mannen met kleine kinderen , dat is ZO vertederend , echt leuk......ik ben er niet zo gek op die hele kleintjes ,
maar ik vind niks zo mooi als een man die met een kindje knuffelt of speelt . Liiiiiiiieeeef Lachen .

Het is gewoon zo dat je bij vrijgezelle mannen altijd op je hoede bent dat je geen verkeerde signalen geeft ofzo en ze zijn vaak wat TE geinteresseerd , dan is het niet leuk meer maar eerder een beetje eng.

Voor mij werkt het het best als je eerst een tijd leuk met iemand omgaat ,
dan wordt het wat intiemer qua gesprekken , en als ik gek op 'm wordt en hij is lief en laat merken dat hij wel meer wil , maar pusht het niet , dan wordt ik juist brutaal.
Ik hou graag de controle erover , daar voel ik me het prettigst bij.

Wordt hij te vroeg brutaal dan vind ik het weer een beetje eng...
terwijl als hij op hetzelfde moment wat nonchelant doet dan wil ik juist meer Haha! .

Blijft lastig he die vrouwen , of ik iig Knipoog

Ik heb tot nu toe 1 jongen meegemaakt die precies wist hoe die het bij moest spelen , een soort aangeboren aanvoelen wederzijds was dat.
Grappig wel , wij wisten precies hoe we met elkaar om moesten gaan.

Dat is echt leuk.

Was toevallig ook een jongen met een vriendin die niet mans genoeg was om z'n relatie te beeindigen terwijl het duidelijk niet goed zat tussen hem en z'n vriendin.
Met hem had ik heel graag en vanzelfsprekend verder gewild maar hij bleef bij haar hoe graag hij ook bij mij was.
Ben ook een paar keer erg boos geweest op hem omdat hij iets heel fouts zei ofzo , of zo'n opmerking van : "Sooo , als ik nog geen vriendin had dan zou ik het wel weten......."en nog veel ergere opmerkingen waar je dus helemaal niks aan hebt.

Toch kan ik dan niet lang echt boos blijven omdat hij precies wist hoe hij me aan moest pakken.
En dat is des te rotter dan omdat je er verder niks mee kan....of niks mee mag eigenlijk.

Ik wilde er ook niet verder in gaan omdat ik toch geen plezier van die jongen heb als alles stiekum moet.
En hij houdt niet alleen mij en zijn vriendin voor de gek , maar het ergste vanalles is nog wel dat hij zichzelf voor de gek houdt.......

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:29

pmarena schreef:

Een man die geen relatie heeft , daar zal wel wat mis mee zijn dan dat niemand hem wil , en hij is op zoek naar een partner , en naar sex .

Ok als je hier vanuit gaat moet je wel vreemdgaan ja, maar als jij zeg maar op zoek bent en je bekijkt mannen dan zo, dan is er andersom toch ook wat mis met jou op dat moment Haha! . jij bent dan zelf ook waarschijnlijk vrijgezel...... of denk ik nu te simpel???

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:31

ik heb ook eens wat gehad met iemand die al een vriendin had (er mee smanwoonde zelfs) ik wist dat ie regelmatig vreemd ging en heb ook altijd gezegd mij zul je niet krijgen. had ik nooit moeten zeggen. hij ging ontzettend zijn best doen en hij had gewoon iets. op een gegeven moment heb ik toegegeven.
zijn vriendin kende ik ook. het heeft niet zo heel lang geduurd tussen hem en mij, en een jaar later was het met zijn vriendin ook over. ik kan nog steeds met beiden goed overweg (zij wist het ook dat ik met hem gezoend had enz) inmiddels heeft hij al weer een jaar of 2 een andere vriendin en woont daar ook mee smaen. ik geloof niet dat ie haar ook trouw is maar zij kent hem ook al jaren en weet precies hoe hij is en accepteerd dat schijnbaar.
nu zou ik het niet gauw meer doen. ten eerste heb ik zelf al een vriend waar ik vee;ls te gek mee ben.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 18:58

Mja, het is mij ook al een paar keer gelukt om dames te versieren die al een vriend hadden Haha!

Wat ik niet snap (en wat ook al eerder gezegd is) dat je met iemand wat kan beginnen terwijl deze persoon al een relatie heeft. Wie zegt dat jij niet de zoveelste bent die hij aan 't lijntje houdt? Of stel hij maakt het uit met zijn huidige vriendin en hij neemt wat met jou. Kan je hem dan nog vertrouwen? Aangezien hetzelfde bij jou kan gebeuren? Of maakt dat juist de relatie lekker spannend?

Enne.. voor de goeie orde : je hebt vrijgezelle die wanhopig op zoek zijn naar een nieuwe partner.
En je hebt vrijgezelle die het prima naar hun zin hebben om vrijgezel te zijn en dus niet echt de behoefte hebben aan een vriendin.

Annechien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:04

nooit aan beginnen, ik heb een keer een griet meegemaakt die mijn vriend wou inpikken, ik was echt kwaad op haar. En nog steeds, ook al is het "al" een jaar terug. Mijn vriend en ik zijn nog steeds samen en hij heeft gelukkig geen contact meer met haar Extreme duivel
dus zint eer gij er aan begint. Het doet degene in kwestie ontzettend veel pijn en verdriet.

ruiterinrust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:21

ik vind dat ook altijd zo ongeloofwaardig als je die teksten achteraf hoort. ja het overkwam me gewoon. mijn mening is dat hoewel je gevoelens niet altijd onder controle hebt je jezelf op zon moment gewoon onder controle moet hebben. verhalen als ja ik heb er tegen gevochten maar het lukte niet of iets in die trant vind ik nog slapper. je hoeft niet altijd aan je gevoel toe te geven hoor en een btje streng zijn voor jezelf kan nooit kwaad. Om me bij de goede gewoonte van de vorige spreker aan te sluiten en te besluiten met een tikkeltje moraliserende tekst.. Wat gij niet wilt dat u geschiedt................ Lachen

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:26

Hoe herkenbaar. Ik heb op dit moment ook een relatie met een getrouwde man. Zijn vrouw weet ervan en ligt er niet echt wakker van. Zij wil eigenlijk niet meer met hem naar bed, omdat ze na de geboorte van hun 2e kind ergens last van heeft (weet niet precies wat). Maar ja, hij blijft een man en wil wel sex. Ik ken hem via mijn werk en vond hem al langer leuk, maar deed eigenlijk niets, omdat ik wist dat ie getrouwd is. Toen hij zelf naar mij toe kwam, had ik zoiets van ok. Het klikt goed tussen ons, maar meer dan wat we nu hebben, wil ik niet. Ik weet dat hij bij zijn gezin hoort, en hij zal daar ook altijd blijven. Ik vind het niet erg om maar af en toe bij hem te zijn. Ik heb zelf veel vrijheid nodig en dit werkt dus gewoon. Komt ook omdat zijn vrouw het weet en het dus niet erg vindt. Zij weet ook dat ie wel bij haar blijft. En ik vind het in dit geval niet zo erg om op de 2e plaats te komen. (het is trouwens niet zo dat ik zijn vrouw veel zie hoor. Ik heb haar één keer gesproken en dat liep redelijk soepel).
En als hij ermee stopt, nou ja ok dan. Dan heb ik in elk geval een leuke tijd gehad.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:46

Melanie5 schreef:
En als hij ermee stopt, nou ja ok dan. Dan heb ik in elk geval een leuke tijd gehad.
totdat je meer wil.