Doordat ik zo onzeker ben ga ik ook niet uit. Naar de bios ga ik nog wel (licht gaat daar toch uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shalimar schreef:Ik wil ook eigenlijk wel wat terugzeggen op het moment klap ik dicht...
milo schreef:het duurt ook heel lang om vertrouwen op te bouwen.
het is gewoon zo, en dat is echt zo want ik heb het geleerd op school, dat negatieve opmerkingen veel langer en zwaarder blijven hangen als positieve.
dat is heel stinkmodder, maar maken 9 mensen een mooie opmerking en 1 iemand een lelijke, krijg je toch een rotgevoel vanwege die ene negatieve.
daarom krijgen leerlingen in mijn klas ook echt straf als ze lelijke dingen tegen anderen zeggen. het komt namelijk zo vaak voor dat kinderen klasgenootjes uitlachen als ze een beurt krijgen. ( hij is dom, hij kan het niet, of gewoon giechelen.)
ik wil het niet hebben en ben er heel streng in. al heeft de betreffende leerling het nieteens gehoord.
Shalimar schreef:Ik wil ook eigenlijk wel wat terugzeggen op het moment klap ik dicht...
Shalimar schreef:Allemaal bedankt voor de fijne reacties...
Doordat ik zo onzeker ben ga ik ook niet uit. Naar de bios ga ik nog wel (licht gaat daar toch uit) en met een paar meiden op een terrasje zitten ook. Maar naar de kroeg of discotheek ga ik al helemaal niet! Ik ben vorig jaar wel 3 maanden in mijn uppie naar Amerika geweest en dat vond ik al een hele happening. Ik heb daar een geweldige tijd gehad en dus ook totaal geen spijt maar ik heb de jongens daar wel gemeden. Dat ik met jullie (die weten wel wie ze zijn
) naar Schotland ga is voor mij ook wel een grote stap. En toch heb ik jullie al ontmoet. Ik was wel onzeker en nerveus maar het ging heel goed. Maar jullie zijn meiden en daar kan ik wel mee...heb veel vriendinnen...maar mannen...dat zal altijd wel moeilijk blijven...