Vrouwen zetten zichzelf voor schut...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:24

Ff reactie op flair : die clip van Ali-G is gweoon grappig bedoeld. Bedoel Ali G staat ook telkens voor joker. Dus het is gewoon humor.

dan ff ontopic :
het is idd triest dat je al die meiden in schaarse kleding voorbij ziet komen. Maar je moet niet vergeten dat die meiden dat zelf doen voor het geld. En om bekend te worden -> hollywood -> actrice. Da's meestal de hoofdreden en motivatie om mee te doen in zulke clips.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:30

Wat ik het meest sneu vind is het gebrek aan zelfrespect van de betreffende dames. Ze vinden zich blijkbaar niet goed genoeg om een behoorlijke baan te zoeken, maar gaan voor blijkbaar leuk geld in zo'n clip naakt staan te zijn. Tsja, als je niet beter kunt of wilt, kun je altijd nog clipsnol worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:32

Andere manier van prostitutie?

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:34

Je verdient er wel lekker veel geld mee Lachen En ze hopen gewoon op een baan in de filmwereld. En het is geen andere vorm van prostitutie imo.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:35

Mijns inziens is alles waar je niet achter staat en waarbij je je zelfrespect verliest voor geld een vorm van prostitutie.
Dat kan varieren van clipsnol spelen tot in een winkel artikelen aanprijzen terwijl je weet dat ze slecht van kwaliteit zijn of niet geschikt voor de desbetreffende klant..

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:37

r0b1n schreef:
Je verdient er wel lekker veel geld mee Lachen En ze hopen gewoon op een baan in de filmwereld. En het is geen andere vorm van prostitutie imo.
het resultaat rechtvaardigt de middelen...?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 17:37

r0b1n schreef:
Ff reactie op flair : die clip van Ali-G is gweoon grappig bedoeld. Bedoel Ali G staat ook telkens voor joker. Dus het is gewoon humor.

dan ff ontopic :
het is idd triest dat je al die meiden in schaarse kleding voorbij ziet komen. Maar je moet niet vergeten dat die meiden dat zelf doen voor het geld. En om bekend te worden -> hollywood -> actrice. Da's meestal de hoofdreden en motivatie om mee te doen in zulke clips.

Ja dus, hij mag er dan om bekend staan dat hij een joker is, maar ik wist het niet Haha! Dus voor mij blijft het hetzelfde, gewoon vernedering voor de dikkere vrouw. Die vrouwen doen het wel zelf, maar als zij het niet doet doet een andere vrouw het... degene die de clip maakt verzint toch wat erin komt niet de vrouwen zelf.

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 18:26

ik ben dus niet de enige ik erger me hier ook al een hele tijd kapot aan. Een paar rappers begonnen hiermee en nu moeten er in iedere clip van die halfnaakte "dames" dansen. echt super ordinair gewoon.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 20:35

Ik heb ergens zo'n mailtje liggen van stars zonder make up, je weet gewoon niet wat je ziet!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-02 22:32

Zodra er geld mee te verdienen is, zijn er altijd wel van die leeghoofden die in hun blote gat over de TV willen lopen. Zeker als ze een figuur hebben wat in de buurt van het "ideaalbeeld". Niet dat dat bloot dan mooi is, maar dat boeit niet, bloot verkoopt, bij voorkeur als er net niks te zien is. Verward

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 00:41

YAHOO!! Ik dacht al dat ik de enigste was die me daar aan ergerde Haha!

Ik haat dus ook die bijna naakte madammen in clips...Het lijken echt net hersenloze domme barbies.

Maar als je nu kijkt naar de kindertjes die er nu rondlopen dan zie je dus al dat het invloed heeft. echt zonde noem ik dat

En als je ook maar op een zender zapt dan zie je wel een dun meiske in een bikini...

Ik vind en merk dat een meisje/vrouw steeds vaker en meer gezien word als een lustobject echt niet leuk!

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 00:54

Ik vind het ook verschrikkelijk, en ze hebben kapsones, anders geef je je daar niet voor op.
Wat ik ook niet echt geslaagd vind is Be a Model (V8), daar moet je jezelf voor opgeven, uiteraard geven alleen de kapsoneslijers zich daarvoor op...

ajbdhrtls138

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 20:40

Citaat:
Ik vind het ook verschrikkelijk, en ze hebben kapsones

ik vind het meer een kwestie van weinig zelfrespect dan van kapsones.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:12

echt erg is dat..
ook van die sex reclame's van die meiden die je kunt bellen dan.
komen toch ook geen mannen op die zoiets doen.
niet dat ik dat moet hebben maar tis alleen maar vrouw.
meeste mannen vallen op grote T**TEN lekker strak kontje zal ik zo maar ff zeggen...en verder meestal blond..
en maar met die heupen schudden.
tis niet dat alle mannen daar op vallen...maar de meeste Misselijk Lips are sealed

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:35

Mirte schreef:
Trouwens, BartvB is één van de weinige heren waarvan ik hoor dat die het ook verafschuwd. Waarom ontmoet ik zulke mannen niet eens?? Boos! Knipoog

Sorry, Mirte Haha!
Maar goed, sluit me bij de mening van de meeste dames aan, alleen maar slank, slanker, slankst in de media Misselijk En dan vindt men het gek dat het aantal vrouwen met eetstoornissen toeneemt.
Maar goed, feit is dat dat beter verkoopt en een producent is inderdaad niet slim bezig als ie reclame campagnes gaat maken die niet verkopen Haha!
Die mannen ook altijd.. tssss Haha!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:34

Ja, ik heb ook het idee dat het alleen maar erger en erger wordt. In die clips zie je hele harems om 1 vent heen en die is helemaal dik ingepakt (wat zal die naar zweet stinken als het daar zo warm is dat die vrouwen in van die half-ontbloot zijn). Het wordt inderdaad steeds bloter en bloter in videoclips, ze zoeken gewoon uit tot hoever ze bij de jeugd kunnen gaan heb ik wel es t idee..hoe shockerender, hoe meer je video opvalt.

Ik merk ook wel dat veel jongens/mannen niet goed kijken als ze op de televisie het zoveelste 'Britney-meisje' opduikt (dat was teniminste zo bij de mannen op mijn vorige werk). Ze denken allemaal:,,Wauw wat een lekker wijf!'' maar ze vergeten wel dat ze vol met make-up zitten en dat de belichting daarop is afgestemd, zo krijg je iedereen mooi.

Als je op straat oplet zie je ook veelal dat meisjes/vrouwen er allemaal op hun best uit willen zien en veel mannen lopen met een dikke pens rond maar verwachten wel dat een vrouw mooi slank is. Over dikke mannen hoor je nooit wat alleen over dikke vrouwen, vind ik ook zoiets achterlijks.
als er een dik meisje op het strand loopt is 't van: 'oooooh dat die zich in een badpak durft te vertonen' maar is het een dikke man dan wordt daar veel minder moeilijk over gedaan. Iedereen heeft net zoveel recht op het strand denk ik dan maar.

Ps. Britney Spears heeft op die eerste foto wel iets van make-up op, ik zie nog wat mascara en oogpotlood zitten.

Groetjesss van Jessica!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:28

Er zullen heus wel zat vrouwen bij zitten die het heerlijk vinden om bekeken te worden en trots zijn op hun lichaam , dat graag gebruiken en laten zien .

Ik vind het ook niks hoor die huppelmutsen op de achtergrond met de bedoeling dat dat het ideaalbeeld is van een vrouw voor mannen.

Ik vind het eigenlijk zowel een belediging tegenover de vrouw als tegenover de man Lachen . Alsof vrouwen allemaal kleverige dombo's zijn en mannen ook niks anders willen dan zo'n hijgerig typje .

Het meest storend bij van die rap-clips vind ik trouwens dat die kerels de hele tijd zo in hun zak zitten graaien , bleeeeh !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:51

Als je op tv kijkt, wordt het vanuit Amerika ook wel heel erg gebracht. Vanavond zag ik al zappend eerst een stukje Nikki( slank tieterig meisje met dikke worstelvent) en daarna een serie met echt dikke vent en slanke vrouw (King Queen oid).
Lijkt me toch niet echt gezond. En die videoclips worden echt steeds bloter (NERD met Lapdance...)
Al zou ik dikke borsten hebben en een maatje 34 lichaam dan zou ik nog niet er zo mee rondlopen.
Trots zijn op wat je hebt en aan iedereen laten zien wat je hebt zijn voor mij toch nog steeds heel verschillende dingen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-08-02 08:51, in het totaal 1 keer bewerkt

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 23:54

Hoe je het verwoord ook he , schitterend !! Haha!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 10:08

Katrien schreef:
Trots zijn op wat je hebt en aan iedereen laten zien wat je hebt zijn voor mij toch nog steeds heel verschillende dingen.

Sorry, ik ben heel trots op mijn paardje en mijn veulen en iedereen mag en wil ik het laten zien. Juist omdat ik er trots op ben.
Waarom mag ik mezelf dan niet laten zien als ik trots op mezelf ben? Als ik halfnaakt op de dansvloer sta mag iedereen me idd zien. Maar ben ik dan ook meteen zo'n snol zonder zelfrespect. Dacht het niet. Weet je wie ik pas snollen vind, dat zijn die dames (met kleren aan Haha! ) die gewoon denken dat ze heel wat zijn en iedere man proberen te versieren. Die iedere keer dat ze uitgaan wel een jongen lopen te zoenen en die op een gegeven moment bekent staan als een snol. En dan denken ze ook nog dat ze iedere man kan krijgen, ha ha ha, maar de mannen weten dat ze HAAR in bed kunnen krijgen. Maar als zij denkt dat zij ze in bed krijgt moet ze natuurlijk lekker zelf weten. Ik kan alleen maar hard lachen om zulke mensen.

Dus alle mensen met kleren aan zijn geen snollen. Maar mensen die zelfverzekerd zijn en halfnaakt op de dansvloer staan zijn meteen snollen (en dat bekijk je alleen van de buitenkant). Sorry hoor, je hoeft echt niet halfnaakt rond te lopen om een snol te zijn, want ik ken er genoeg met kleren aan!!!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 10:12

Oja, ff on-topic over die clips. Het zou idd wel minder mogen. Soms vraag ik me weleens af of het om de muziek gaat of om de clip. Ik vind het nog steeds het mooist om een live optreden van iemand te zien met de hele band erop. Dat vind ik een stuk interessanter om te zien dan al die vrouwen en of mannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 11:56

Pregini: het gaat me om die clipsnollen. Daar zie je meer bloot dan dat je muziek hoort. Ik heb ook nergens gezegd dat je als je bloot kleedt meteen een snol bent (zou ik er zelf ook soms 1 zijn...) en dat je geen snollen met kleren aan hebt.
Met er zo mee rondlopen bedoel ik dat ik het niet zou gebruiken om een vunzig rappertje zijn clip er mee op te leuken.
En mijn paard mag ook iedereen zien Haha!

aprillicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:14

Waar het me eigenlijk ook uiteindelijk om ging, is dat je die meisjes niet eens kent, maar ze worden wel gelijk beschuldigd van snollen, prutsmutsen, geen zelfrespect etc.

Sommige mensen denken te veel en trekken veels te snel conclusies Lips are sealed

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:34

Ik ben het helemaal met jullie eens!
Die walgelijk rap-clips met die vreselijk lelijke kerels waar allemaal mooie, maar dunne vrouwen met grote tieten omheen 'dansen' ( lees geil bewegen) En maar denken dat ze zo verschrikkelijk stoer zijn. Aaargh! Get a life!
Bij de meeste rock-clips komen zulke dingen niet voor. En die maken hun muziek ook helemaal zelf. Die hebben talent en laten dat zien. Die gaan ook echt voor de muziek. Neem nou Nickelback. Die zanger is nou niet bepaald knap, maar wat een prachtige stem en vreselijk mooie liedjes! En nergens een geil, bijna naakt meisje te bekennen. Zo hoort het!

En over dat die dunne vrouwen een slechte invloed hebben vind ik helemaal waar. Ik betrap me er zelf op dat ik zit te kijken naar al die magere lichaampjes en me afvraag of ik ook zo'n lichaam moet hebben om populair en gelukkig te kunnen zijn. Dan vergelijk ik mijn lichaam met die van hun en daar wordt je echt onzeker van! Gelukkig sta ik er wel vaak boven en word ik echt nooit een anorexia-patient. Maar met sommigen gaat dat er helaas anders af..

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-02 15:00

Pregini: zou jij in je (string) bikini naast Def Rhymz gaan staan dansen waarbij ingezoomd wordt op je kont en tegelijkertijd de tekst wordt 'gezongen':

Ik wil je bilen zien!
Kom op, kom op
Ik vind je leuk, echt leuk,
Wat je met je billen doet,
Maar pas op, hooeee
Anders krijg je billenkoek,
Want je weet, wat ik weet,
En je weet wat ik wil?
Ik ben niet verliefd op jou,
Maar verliefd op je bil.

Ooooh, wat zie jij er heerlijk uit,
Ik wil je opeten net als fruit

(....)

Als je je geld verdient door met je tieten en kont voor de camera gaat staan zwaaien, ben je imo flink goedkoop en idd dat staat bij mij best wel op dezelfde lijn als snol.

Dat je trots bent op je lichaam vind ik totaal niet erg, maar er zijn toch andere dingen die je dan kan doen? Als model gaan werken of op de catwalk oid. Dat is tenminste minder vrouw-onvriendelijk (hoewel ik het nog een beetje fout vindt hoor, met je lichaam je geld verdienen...)

Overigens is het ook wel 'grappig':? dat wanneer er een wat 'molligere' (man, die vind ik ook nog slank) vrouw in een clip of soap ofzo te zien is, de meeste vrouwen meteen lopen te pinnen 'nou die is ook dik!' (ahum...? Denk maar eens aan die meid van Solid Harmony of Josefine in Goudkust)

En over Jlo's kont maar niet gesproken zeg hee... die DJs die maar zeuren dat ze een dikke kont zou hebben.... waaaar dan?? Verward