Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

r0b1n schreef:Ff reactie op flair : die clip van Ali-G is gweoon grappig bedoeld. Bedoel Ali G staat ook telkens voor joker. Dus het is gewoon humor.
dan ff ontopic :
het is idd triest dat je al die meiden in schaarse kleding voorbij ziet komen. Maar je moet niet vergeten dat die meiden dat zelf doen voor het geld. En om bekend te worden -> hollywood -> actrice. Da's meestal de hoofdreden en motivatie om mee te doen in zulke clips.
Dus voor mij blijft het hetzelfde, gewoon vernedering voor de dikkere vrouw. Die vrouwen doen het wel zelf, maar als zij het niet doet doet een andere vrouw het... degene die de clip maakt verzint toch wat erin komt niet de vrouwen zelf. 

Mirte schreef:Trouwens, BartvB is één van de weinige heren waarvan ik hoor dat die het ook verafschuwd. Waarom ontmoet ik zulke mannen niet eens??![]()

En dan vindt men het gek dat het aantal vrouwen met eetstoornissen toeneemt.
. Alsof vrouwen allemaal kleverige dombo's zijn en mannen ook niks anders willen dan zo'n hijgerig typje .Katrien schreef:Trots zijn op wat je hebt en aan iedereen laten zien wat je hebt zijn voor mij toch nog steeds heel verschillende dingen.
) die gewoon denken dat ze heel wat zijn en iedere man proberen te versieren. Die iedere keer dat ze uitgaan wel een jongen lopen te zoenen en die op een gegeven moment bekent staan als een snol. En dan denken ze ook nog dat ze iedere man kan krijgen, ha ha ha, maar de mannen weten dat ze HAAR in bed kunnen krijgen. Maar als zij denkt dat zij ze in bed krijgt moet ze natuurlijk lekker zelf weten. Ik kan alleen maar hard lachen om zulke mensen.