GRMBL... eerste autoschade...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Re: GRMBL... eerste autoschade...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 10:31

Balen zeg!
Vergoed de verzekering het?

Ik heb zelf ook schade gereden. Had net 2 maanden mijn auto. Degene bij wie ik achterop knalde 3 weken.
Ik gleed door in de sneeuw, overmacht.
Maar ja, dat werd wel op mij verhaald.
Met als resultaat: torenhoge verzekeringspremie. Daardoor moest ik mijn auto verkopen.
Ik had toen 3 jaar mijn rijbewijs.

Is inmiddels 3 jaar geleden en binnenkort ga ik opnieuw kijken voor een auto, na 3 jaar gescooterd te hebben Haha!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-06 13:32

hij is gelukkig inderdaad hiervoor verzekerd... premie zal wel iets hoger worden Boos! ... maar jah, gelukkig was die wel erg jaar omdat mijn vader al heeeeeeeeeeeeeeeel erg lang schade vrij heeft rondgereden...

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:28

Heb 1 keer botsing gehad door aquaplanning. had net een maandje mijn auto en m'n voorligger net 2 dagen. Zij een spiksplinternieuwe, ik een 2e hands wrakkie. Haar remlichten waren kapot dus ik had niet in de gaten dat ze remde en trapte toen zo hard m'n rem in dat alles blokkeerde. Verder een deuk gereden in de auto van m'n ex. Een auto die uit het niets remde. kon hem net niet meer ontwijken en zo had hij rechts achter een deuk en ik links voor geen koplamp meer. En verder heb ik wel eens een paaltje geraakt. Heb nu een jaar m'n rijbewijs. Toen ik net 20 min. mijn rijbewijs had stond ik al overdwars op de weg door ijzel! Ook iemand die zomaar remde, en ik had niet in de gaten dat t ijzelde haha! Maar door alles ben ik nu wel veel voorzichtiger geworden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:48

ik heb een ouwetje van 21 jaar dus die is sowieso niet krasvrij Clown
heb al aardig wat paaltjes ongeluk geraakt maar gelukkig nog niet zo erg dat er een deuk in zit ergens...

heb wel een keer een geparkeerde auto aangereden Nagelbijten / Gniffelen was glad en ik ging maar stapvoets bochie om, en schoof zo door Nagelbijten / Gniffelen
echt zon dure pimp-bak hele voorkant aan puin Nagelbijten / Gniffelen en mijn omaatje had niks Gestoord

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 15:51

Rijbewijs gehaald in 1998 februarie
eerste ongeluk dec februari 5300 gulden schade
tweede ongeluk maart 2001 4700 gulden schade
derde ongluk dec 2004 6700 euro schade

3 X is scheepsrecht toch