Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mag je Nienke wel dankbaar voor zijn
In ieder geval hoop ik dat je er niet teveel emotionele schade aan over hebt gehouden of houdt, en dat die paar pijnlijke plekjes gauw over gaan! 
Naz"]
Ik reed net nog langs die plek, ik kwam van de kant waar die man vandaan kwam, en hij MOET je echt gezien hebben of hij lag te slapen.
[/quote]
Wij hebben ook een keer gehad dat wij van die kant kwamen en hebben op dat punt een soortgelijk ongeval gehad. Is nu bijna een jaar geleden. Ook wij kwamen vanaf diezelfde kant. Wij reden daar gewoon 50, maar kwamen net uit de bocht die daar vlak voor de ongevalsplek zit, zagen niets door de felle zon en zagen op het laatste moment een auto die zonder knipperlicht ook daar afsloeg en tja.. toen was het helaas te laat. Ook wij zijn er goed vanaf gekomen, maar wel met veel schade.
[quote="Naz schreef:Vind het raar dat hij dan zo hard door gereden is.... De remsporen waren zeker een meter of 10, het schijnt dat aan de hand daarvan berekend kan worden hoe hard er gereden is.
SuperPepeijn schreef:OH MY GOD!! vrouwen achter t stuur. weet je zeker dat het geen inparkeren was dat je deed? gelukkig is er niks met je! ohohoh... vrouwen...
SuperPepeijn"]PARDON!?
[quote="Prima schreef:ja man, zonde van de auto. Ik denk trouwens wel dat als er alleen maar vruowen in het verkeer waren, er veel minder ongelukken zouden plaatsvinden.
En mannen rijden vaker roekeloos dan vrouwen. Dus vandaar de conclusie. 

) maar die weg ligt iets in een bocht met bomen er langs, dus als je te hard rijd en even niet oplet kan het snel gaan. Wat banketstaaf zeg, zo'n dagje uit. En dat in ons anders vrij verkeersveilige Drachten! joyce B schreef:En dat in ons anders vrij verkeersveilige Drachten!
Sterkte meid en doe even kalm aan, zo'n ongeluk heeft best een inpact op lichaam en geest.