auto total loss gereden nu met foto's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:16

c
Laatst bijgewerkt door janna op 20-03-22 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:04

Nienke liet me net de foto's zien... Ik schrok me rot (en Maarten en Lonneke die hier over m'n schouder meekijken ook). Gatver, er zal toch iemand je auto van opzij binnenrijden... Gelukkig kun je het nog navertellen, en gelukkig zat er niemand naast je...

Ik kan me helemaal vinden in het verhaal van Ikke, en ik hoop ook dat dat wordt meegenomen in het bepalen van de schuldvraag. Je autootje heb je er niet mee terug, maar het zou toch van de gekke zijn als jij hier de enige schuldige partij bent.

Je zult morgen wel flinke spierpijn hebben (net als ik, ik ben vanavond gelanceerd door Ameretto en heb morgen nog een endurance te rijden), maar een warme douche (zoals Janna al zegt) doet wonderen en ik hoop dat het meevalt met je blauwe plekken!

Mirte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:57

Oh jeetje je zal wel even de schrik in de benen hebben! Gelukkig maar dat het nog meeviel, blik is maar blik, jij bent onvervangbaar.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:03

Dat is schrikken! Gelukkig ben je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, en heb je de dag nog redelijk goed doorgebracht verder Lachen Mag je Nienke wel dankbaar voor zijn Knipoog In ieder geval hoop ik dat je er niet teveel emotionele schade aan over hebt gehouden of houdt, en dat die paar pijnlijke plekjes gauw over gaan!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:28

Tjee meid! Wat verschrikkelijk! Ben blij dat je verder helemaal ongedeerd bent. En dat nog wel zo vlak bij mijn huis. Ik meende vanavond al gezien te hebben dat er (als ik denk te weten waar het is, nabij de rotonde) wat gebeurd was en inderdaad ook door de remsporen. Ik ben echt heel blij te horen dat je er zo goed vanaf gekomen bent.

Naz"]
Ik reed net nog langs die plek, ik kwam van de kant waar die man vandaan kwam, en hij MOET je echt gezien hebben of hij lag te slapen.
[/quote]

Wij hebben ook een keer gehad dat wij van die kant kwamen en hebben op dat punt een soortgelijk ongeval gehad. Is nu bijna een jaar geleden. Ook wij kwamen vanaf diezelfde kant. Wij reden daar gewoon 50, maar kwamen net uit de bocht die daar vlak voor de ongevalsplek zit, zagen niets door de felle zon en zagen op het laatste moment een auto die zonder knipperlicht ook daar afsloeg en tja.. toen was het helaas te laat. Ook wij zijn er goed vanaf gekomen, maar wel met veel schade.

[quote="Naz schreef:
Vind het raar dat hij dan zo hard door gereden is.... De remsporen waren zeker een meter of 10, het schijnt dat aan de hand daarvan berekend kan worden hoe hard er gereden is.

Heb net even het één en ander opgezocht op de politie website. Stel.. het remspoor is 16 meter. Dan is de gereden snelheid ongeveer 57.6 km/pu (bij 10 meter is dit uiteraard minder). De reactiesnelheid is bij een remspoor van 16 meter ook ongeveer 16 meter, wat inhoud dat deze man je al 32 meter van tevoren heeft gezien, maar dus niet meer op tijd kon remmen.

Nou ja, in ieder geval ben ik erg blij dat het nog zo goed is afgelopen. Dat jouw auto (die ik vannacht wel zal zien staan) helemaal in de prak ligt is natuurlijk niet leuk, maar wel vervangbaar en jijzelf niet. Sterkte meis!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-02 08:12

Karin je hebt helemaal gelijk helaas ik ben zo stijf als een plank vooral rug/schouders en nek.
de band over mijn buik/ borst begint al een beetje blauw te worden.
maar dat is eigenlijk alles.
Vanmorgen zag ik de foto's van Naz weer en had ik echt zoiets van mhhh valt nog wel mee zo in m'n herinnering leek het veel erger misschien omdat ik zo geschrokken was?

Ikke Mike en mijn vader zei precies hetzelfde als jij.
Ik weet niet wat we ermee gaan doen laat alles aan mijn ouders over
thanx allemaal voel me een stuk beter!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:31

OH MY GOD!! vrouwen achter t stuur. weet je zeker dat het geen inparkeren was dat je deed? gelukkig is er niks met je! ohohoh... vrouwen...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:36

SuperPepeijn schreef:
OH MY GOD!! vrouwen achter t stuur. weet je zeker dat het geen inparkeren was dat je deed? gelukkig is er niks met je! ohohoh... vrouwen...

Schrikken Kim, had het hele topic nog niet gezien!!!
Wees maar blij dat je er redelijk goed vanaf gekomen bent, als je de auto ziet had het slechter kunnen aflopen.
Doe maar rustig aan en MANNEN achter het stuur...
Zonder die eikel had jij je Micraatje nog gehad.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:42

ja man, zonde van de auto. Ik denk trouwens wel dat als er alleen maar vruowen in het verkeer waren, er veel minder ongelukken zouden plaatsvinden.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:45

Prima schreef:
ja man, zonde van de auto. Ik denk trouwens wel dat als er alleen maar vruowen in het verkeer waren, er veel minder ongelukken zouden plaatsvinden.
PARDON!?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:47

Ja helaas zijn niet alle mannen zo geweldig als jij SuperPepeijn

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:48

...to tell you the truth, ik ben vreselijk met auto's.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:49

SuperPepeijn"]
[quote="Prima schreef:
PARDON!?
[/quote]

Denk het wel. Niet omdat ZIJ beter rijden, maar omdat de combinatie man vrouw op de weg nou eenmaal slecht is Knipoog En mannen rijden vaker roekeloos dan vrouwen. Dus vandaar de conclusie.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 21:50

Prima schreef:

Man naar mijn hart Knipoog

Ff serieus, wat een klap zal dat geweest zijn.
Ik kan me voorstellen dat je nog wel even naweeen houdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-02 22:50

Gadverderrie zeg! Er zou maar iemand naast je hebben gezeten! Gelukkig was dat dus niet zo.
Slik, volgende week beginnen mijn autorijlessen weer na 3 weken valantie, ik geloof niet dat dit verhaal zo goed voor me is (ik vind autorijden wel leuk maar soms ook eng omdat ik echt net kantje boord door de ogentest kom).

Marieke22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 11:16

Joh, ik had dit hele topic nog niet gezien! Wat zul je geschrokken zijn zeg!! Hoe voel je je nu?

Dit zijn nou van die dingen waar ik altijd een beetje bang voor ben. Ik zit heel veel in de auto, moet iedere dag voor mijn werk van Arnhem naar Utrecht en weer terug, moet voor de paarden een aantal keer per week van Arnhem naar Hoenderloo, en regelmatig zijn er van die "kantje-boord situaties" waarbij ik het hart in mijn keel heb zitten en met een hoofd zo wit als een pier in de auto zit te trillen. Eigenlijk nooit door mijn schuld, maar toch, uiteindelijk gaat het erom dat het steeds nét goed gaat.

Je kunt zelf nog zo secuur zijn in het verkeer, nog zo netjes rijden en je aan de regels houden, maar je bent altijd afhankelijk van anderen. Er hoeft maar 1 gek tussen te zitten....

Gaan ze nog kijken hoe hard die man daadwerkelijk reed? Dat zou natuurlijk een boel kunnen verklaren. Voor 't zelfde geld reed hij zo gigantisch hard, dat je hem niet eens hebt KUNNEN zien. Het idee van auto zonder lichten in de schaduw kan ook heel goed ja.

Heel veel sterkte, en heel jammer van je Micra! Gelukkig valt het met jou voor de rest wel mee.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:01

Gatsie Kim, jij beleeft ook nooit eens niks he....
Let je wel op je nek!! Succes

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-02 14:29

Jeetje, dat was niet niks. Inderdaad maar goed dat er niemand op de bijrijdersstoel zat.
Hoe gaat het nu met de spierpijn, wordt het al een beetje minder?

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 21:32

Dan heeft hij flink gas gegeven, daarvoor is nog een bocht die adviessnelheid 30 heeft (het kan wel met 50 hoor Knipoog ) maar die weg ligt iets in een bocht met bomen er langs, dus als je te hard rijd en even niet oplet kan het snel gaan. Wat banketstaaf zeg, zo'n dagje uit. En dat in ons anders vrij verkeersveilige Drachten!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:05

joyce B schreef:
En dat in ons anders vrij verkeersveilige Drachten!

Hmm, daar kan ik het niet echt mee eens zijn... Als er ergens een gemeente is die niks van verkeer begrijpt, is het wel Drachten, wat een puinhoop maken ze van alle wegen en wijken etc, niet te geloven. Dit is idd ook een van die rare plekken.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-02 23:52

jee kim, das schrikken !. Heeft gewoon te hard gereden en wrs heb je Hem daardoor niet kunnen zien dan.

sterkte er mee.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-02 00:56

Ik ken maar 1 verkeersregel. Ik heb voorrang Tong uitsteken

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 15:00

Jeetje... ik ben net na 3 weken weer eens op bokt en dan lees je dit... Wat zul jij geschrokken zijn!

Ik vind het wel heel goed dat je meteen weer gereden hebt. Wat ik al vaker gezegd heb: jij hebt geen saai leventje... maar of je daar nu zo blij mee moet zijn? Knipoog Sterkte meid en doe even kalm aan, zo'n ongeluk heeft best een inpact op lichaam en geest.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-02 15:04

De bijrijder heeft wel geluk gehad.....

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-02 15:35

ja want er was geen bijrijder Lachen
inmiddels heb ik nergens meer last van het autootje staat nu naast het huis. We hadden de hoop dat misschien met wat 'mannetjes' en onderdelen van de sloop er nog wat van te maken was maar ook dan zijn de kosten bijnanet zo hoog als een veeel nieuwere 2dehandsje dus...