Ik heb de cd van Kotic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:51

weet niet of iemand van de mensen die K-otic beetje af zit te keuren het concert heeft gezien.. maar qua zang enzo stonden ze er echt wel hoor!! alleen Stefan zat er af en toe beetje naast en Bouchra viel naar mijn mening beetje terug naar hoe ze is begonnen, maar voor de rest klonk het goed naar mijn mening! maar jah.. zal wel niet dat zij dat hebben gezien...

vond het concert op tv verder wel beetje saai eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-01 22:59

Om de spanning erin te houden ben ik het weer eens met Jippie eens. Dit gedoe is pure beredeneerde marketing, overigens tot in detail uitgelegd door Spijkerman.
Eerlijk is eerlijk, 3 maanden rondhangen in een huis en af en toe eens een liedje zingen maakt je geen artiest. Om een artiest te zijn heb je wel wat meer nodig dan een lange vakantie. Ze krijgen alles, maar dan ook alles voorgekauwd door allerlei begeleiders. Er moet aan deze kinderen uitgelegd worden dat je een liedje met emotie moet zingen, dat is een kunst en deze kinderen missen net dat gevoel wat je wel nodig hebt. Zodra er iemand komt om het uit te leggen dan kijken ze de andere kant op. Sorry, maar ik heb de serie wel eens gezien.
Doe mij maar eerlijke muziek met eerlijke emotie. Deze kids kunnen terug naar de reus van liromlei en weer eens tevoorschijn komen als ze iets kunnen

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 00:17

YEEEEEEEEHA, Lov...
Starmaker is puur het bewijs dat de wereld oneerlijk is en mensen met veel talent en weinig/geen kruiwagens jaren ploeteren (of het nooit maken), waar deze semi-getalenteerde niet-over-enthousiaste-half-ambitieuze kindertjes een puntje aan kunnen zuigen qua talent. Zij gaan in de Marketing kneed machine en worden gevormd en geleid door allerlei kruiwagens, en zie daar Neerlands publiek, uw kant-en-klare hap, uw diepvries of magnetron menu..... Haha!
Die blonde die er overbleef die kan zingen.
De rest, tja, ze kunnen een beetje zingen, een beetje dansen, maar met wat leuke aankleding vind men dat blijkbaar oke.
Ik heb een paar minuten van het concert gezien, trouwens luister nou eens naar het liedje 'i think i love you' ??? is dat de titel....en luister dan echt, probeer de stemmen apart te horen, je hoort gewoon dat die stemmen niet veel voorstellen.

Echt talent heb ik niet gezien in die show en programma. Ik ken nog wel een handvol mensen die op die manier zingen.
Wat het dus wel interessant is voor matige zangers om dit in de soundmix show te doen.
Echte neerlands zangtalent?
Marco Borsato, Trijntje, Nanda, Mathilde Santing....etc. daar halen zij het never te nooit niet bij aan talent en gevoel.

Scheve mond\ en dat naar aanleiding van 'ik heb een K.. CD gekocht' *LOL*

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 07:28

'ter info: Starmaker is afgelopen'
Net nu ik een beetje fan word!
Afijn, kan ik tenminste niet verslaafd worden.. Verward Huilen
Vandaag singeltjuh halen!! Pling

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 09:51

Hahaha leuk deze discussie! Lachen

Eerlijk gezeegd kan het me niet schelen hoe deze muziek is ontstaan. Muziek die ik leuk vind kan van alles zijn, alle soorten stijlen, van commercieel tot alternatief, noem maar op. Maar ik vind dat de meeste van K-otic leuk zingen en ik vind de meeste nummers leuk. Ik kan me goed voorstellen dat er aantal van jullie heel anders over denken hoor.

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:01

Ze zeggen wel dat er een starmeker 2 komt he?!
nou.. Verward joepie

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 10:57

oke ik moet toegeven ze hebben lekkere meezingnummers. Als je die een paar keer gehoord hebt ga je je er wel degelijk aan ergeren ( ik erger me nu al aan damn.... bla).
Op Sita na kunnen ze niet zingen, maar goed dat we tegenwoordig zo'n gewelsdige stemvervormers hebben Knipoog En dat ze een nummer 1 hit hadden heeft dus idd helemaal nix met hun zangkunsten te maken! Zoals Stef al zei: Dit kan ik ook! Kom stef doe je mee? Party!! Cool .
Ik denk dat ze nog best een tijd zullen blijven, maar puur omdat starmaker zo erg aansloeg, niet omdat ze zo geweldig zijn.
Maar ja, we shall see Knipoog

Groetjes Kim
Vork

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 12:12

Ik was gister aan het oppassen, en daar kon ik dus eindelijk starmaker zien Misselijk ik vond het echt bagger!!!
Die ene met dat lange blonde haar, die had dan een stem, maar de rest.....en dan van die afgezaagde danspasjes die er ook nog niet zó overtuigend uitzagen...na tien minuten ofzo had ik het wel weer gezien.

Naja. Ik ben het met Jippie en Lov eens en ik vind het dus niks. Maar dat was al duidelijk. En ik begrijp ook niet dat iemand die cd koopt, maar dat zal wel aan mij liggen.....

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 12:48

Ze vinden mij allemaal op Rachel lijken Haha! zelfs m'n ouders begonnen er net over.. Scheve mond\ In de Break Out! Zit nl. een poster van K-Otic! En toen zei m'n moeder ineens van Hier lijk jij wel op en ze wees dus naar Rachel!! Frusty En een paar weken geleden zeiden m'n vriendinnen dat ook al!!!! Frusty

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 13:19

ik vind het programma niet zo maar de liedjes wel, vooral call for me, gina (door martijn he natuurlijk!!), en I was made to love you (sita heeft echt een mooie stem daar komt t ook wel door) en nu ga ik de cd downloaden, ga echt niet 40,- daaraan uit geven ben me daar gek Lachen
gratis cd'tje is beterss *LOL*

<HR>
uhm zijn het zowat allemaal live nummers *LOL* heb maar een studio opname, en bij sorry loopt stefan op de achtergrond te hijgen haha

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pam op 2001-05-26 14:43 ]</font>

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 13:46

hahaha ja Pam. dat heb ik ook bij sorry! is 'ie bij jou ook zo zacht?
Ik ga ook maar eens zoeken naar meer liedjes maar napster is echt gewoon poedersuiker Huilen en kazaa zit ook al te kloten bij mij Huilen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:14

Ik heb gister ook het concert gekeken, het staat ook op video Schijnheilig
Ik vond het echt heel goed geworden, kijk wat ze in 3 maanden voor elkaar hebben gekregen. Zoveel artiesten doen hun optredens niet live. En K-Otic deed dus mooi alles live en het klonk erg goed vond ik.

En Rachel...wauwwwwwwwwww! Dat vind ik echt een topartieste. Net of ze al jarenlang optreedt! Ik vind Rachel er vanaf het begin al uitspringen qua talent. Kreeg echt wel even een paar keer kippenvel gister hoor toen ze zong. Phoe Pling

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:27

Weet iemand trouwens hoe dat nummer heet dat Rachel alleen bij de piano zong? En van wie het origineel is?
Ik gok dat het nummer Heartbreaker heet maar dat weet ik niet zeker.
Kan het op Napster niet vinden, sowiezo erg weinig van Starmaker of K-Otic.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:30

Komt omdat napster gefilterd is.. je vind er bijna nix meer!
Maar euhm.. ik geloof dat het pam was, die weet een site waar je liedjes kan downloaden van starmaker. hun hele album!
ik heb helaas t concert gemist Huilen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 15:34

t concert gevolgd, ik vond call for me zo mooi die heb ik gemist Verdrietig maar daarna gina gezien van martijn nu is dat mn favo nummer *LOL* ik heb de cd ook behalve çan't get you out of my mind, das een sessie opname dan hoor je cant get you out of my mínd (schiet ze omhoog) en dan hoor je iemand ja daar gíng je weer hm.. hhi heb m als laatste maar je kan hem dll op http://21century-mp3.com/ nieuwste cd hij doet t niet bij mij maar ik heb hem al (heb geen geduld bedoel ik, doet t wel maar al die tringpopups..)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:40

Ik heb 't concert opgenomen,want ik kon gisterenavond niet kijken. Dus ik ga mezelf zometeen op de bank neerkwakken en dan lekker kijken.

Knuf

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-01 22:16

Ik heb hem ook op video, moet ook nog gaan kijken!

Ik vind ze eigenlijk allemaal wel goed. Ik doe het ze in ieder geval niet na!! Lachen

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:50

Ik heb het concert gezien en de CD. Ik vind When the heart is connected een erg mooi nummer.
Mijn favoriet is Martijntje!!! en Rachel kan zeker het mooiste zingen

Mijn moeder is verliefd op Bart

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:55

Ik vind matijn het leukste, en Rachel zingt het best (sita ook, maar Sita doet raar..)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 13:02

Citaat:
Op 2001-05-25 19:30, schreef Fonnie:
ze bedoeld dat de hele zooi gesaborteerd is, niet? Clown

Dat bedoel ik ja

Rachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 17:21

I totally agree with you, Martijn is egt een schatje en Rachel het beste in zingen ! Ik vind ze overigs alleen heel leuk omdat ze juist zo mooi zingen en mooie muziek maken en that's it ! K-OTIC rulezzz !!

BTW, de cd's waren hier binnen no time uitverkocht !!! Dus mot ik wachten tot woensdag Huilen