Laui! schreef:Ik geloof best in ander leven in het heelal, zeker gezien de grootte van dit universum, maar dat ze dan hier komen om het graan plat te leggen? Of in vliegende schotels voorbij komen scheren? En dan vooral die belachelijke theorieën erachter, daar ben ik gewoon veel te nuchter voor denk ik.
waarom zou dat niet kunnen? Als er minder intelligente wezens in het heelal zijn dan ons, dan is de kans bijna 100 % dat er ook intelligentere wezens zijn dan ons... dat zou dus duiden op een grote technologische vooruitgang.. ok ik geloof ook niet in de groene mannetjes met grote ogen theorie, maar ik geloof wel dat ze best een bezoek aan de aarde gebracht zouden kunnen hebben.... en hoezo zouden ze er uit zien zoals wij denken? Misschien zijn ze wel onzichtbaar, wat ik wil zeggen is dat de wetenschappers er vanuit gaan dat die wezens dezelfde stoffen nodig hebben om te leven als ons, maar misschien is dat wel helemaal niet zo. Misschien hebben ze wel geen zuurstof nodig maar leven ze op koolstofmonofosfaat (voorbeeldje
)
.