Pinky_girl schreef:Wil wel 1 ding toevoegen, ik ben 2 jaar fan geweest van volumia!, heb hem meerder malen in het echt gezien en gesproken. Ik kende hem niet alleen maar hij ons (mij en inge) ook (van ushi en van dijk) en ik kan zeggen dat het irl wel een erg leuke jongen is.
Hij is erg warrig (doet alles tegelijk) maar is oh zo attend. Dat blijkt wel uit het fijt dat hij na ushi en van dijk keihard door de concertzaal "Heej kim en inge!!" riep waar bijna niemand iets van snapte...
Dat hij vreemd is gegaan is gigantisch lomp, maar niet erger dan dat wij vreemd zouden gaan. Dat hij (imo) volumia! heeft laten zitten vind ik ook verschrikkelijk egoistisch maar vanuit zijn kant is het natuurlijk wel te begrijpen...
Kortom, Xan is geen eikel...
Toch denk ik niet dat jij Xander op elk moment van de dag hebt meegemaakt. Misschien doet hij zich in front of fans wel heel anders voor. Tenminste, ik neem aan van wel. Je hebt toch een reputatie die je moet behouden. Nja, wat er na deze feiten/roddels (who knows?) over het hele vreemdgaan gebeuren nog van zijn reputatie over is tenminste