Huwelijk Wendy van Dijk en Xander afgeblazen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 16:47

imker schreef:
Zouden ze het niet expres doen, zodat ze niet zoveel last hebben van opdringerige roddelpers en fotografen. Ik heb zo mijn twijfels....

Hier zat ik dus ook al aan te denken... ik vertrouw het ook niet, vooral omdat het van de week nog op tv was.

Overigens... even over mijn vorige bericht... ik vind hem persoonlijk ook een eikel... maar om dan te zeggen "wat moet ze met zo'n eikel".... sja... wij weten niet wat Wendy eikels vind.
Ik vind wendy ook maar een ehm... eikelin Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 17:09

Waar ik me zo over verbaas is dat dit bericht werkelijk het nieuws haalt...

Het gaat ons A: geen bal aan, zij zijn immers ook gewoon mensen met een prive-leven...
en B: is dit nou werkelijk 'nieuws'? elke dag stranden er huwelijken omdat hij of zij is vreemdgegaan....moet dat allemaal het journaal gaan halen...

Overigens, die Frans Bauer Wannabee (gut hoe heet die vent ook alweer) die gaat zaterdag wel gewoon volgens plan trouwen....

Ik ben zo blij dat mijn priveleven niet zo over de radio en tv en internet besproken word..maar mijn priveleven is dan ook niet zo hele spannend Knipoog
Het zal je maar gebeuren, arme Sander, arme Wendy......

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:22

lis schreef:
op de radio hoorde ik nu al een aantal x volumia met 'het is over' voorbij komen. Snapte al niet waarom ze het zo vaak draaiden.
Haha!

Hihihi, dat vind ik wel humor hoor, grinnik. Tsja, hij zit nu eenmaal in dat wereldje, hij is zanger, zal dus altijd in aanraking komen met fans die hem adoreren. En het waren geloof ik fans met wie hij is vreemd gegaan. En hij zal altijd fans tegenkomen, en als hij de verleiding nu al niet kan weerstaan, dan zal hij in de toekomst ongetwijfeld vaker de mist in gaan dunkt me. Nee, ik denk dat Wendy groot gelijk heeft dat ze hem dumpte. Ik vind haar trouwens heel leuk en ze speelt ushi fantastisch. Ze heeft talent.

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:29

Dees schreef:
het zijn mensen die in de belangstelling staan. en als dat nieuws is wil men dat weten. draait allemaal om de centen Lachen

Bobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 19:47

Dees schreef:

Het gaat ons A: geen bal aan, zij zijn immers ook gewoon mensen met een prive-leven...
en B: is dit nou werkelijk 'nieuws'? elke dag stranden er huwelijken omdat hij of zij is vreemdgegaan....moet dat allemaal het journaal gaan halen...

Overigens, die Frans Bauer Wannabee (gut hoe heet die vent ook alweer) die gaat zaterdag wel gewoon volgens plan trouwen....

Ik ben zo blij dat mijn priveleven niet zo over de radio en tv en internet besproken word..maar mijn priveleven is dan ook niet zo hele spannend Knipoog
Het zal je maar gebeuren, arme Sander, arme Wendy......

Het is inderdaad geen nieuws, dat dit in alle kranten moet... ik vind het wel zielig voor Wendy van Dijk.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:02

Eerst was er zo'n programma dan gingen ze naar zo'n 3e wereld land in Afrika ofzo en gingen ze daar kijken en helepnof alleen kijken, nou dat weet ik niet meer.
Maar ze kwamen samen super gelukkig over en ze leken me echt toffe mensen gingen ook leuk met die Afrikaantje's om enzo, en waren gewoon tof, ik vind dit helemaal niets voor hem hij leek zo dol op Wendy. Maar in die Sory stond eerst ook een verhaal van eemn meisje dat het met hem gedaan zou hebben, daar geloof ik weinig van hoor.....

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:12

Dees schreef:

Lovers Grad Damen Lovers
en dat frans Bauer Wannabee valt nou ook weer wel mee..
(ff offtopic)

enne tja, kweet ook niet wat ik van Xander en Wendy moet denken, ach we zullen zien..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 20:26

Wat zou hij nou eogenlijk precies gedaan moeten hebben , en met wie ?
Da's mij niet helemaal duidelijk eigenlijk..

Zou wel lachen zijn als het inderdaad een afleidings-tactiek is om redelijk rustig te trouwen Haha!

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 21:27

pmarena schreef:
Wat zou hij nou eogenlijk precies gedaan moeten hebben , en met wie ?
my guess: hij heeft een nummertje of 2 gemaakt met 1 of meerdere minderjarige vrouwelijke en/of mannelijke fans.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 22:46

Ja , nee , dasnappik .

Maar hoe , wat , wanneer.....om even te oordelen hoe erg het is zeg maar...

Misschien is het nog wel van jaren geleden toen ze tijdelijk uit elkaar waren ofzo , weet ik veel ?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:07

pmarena schreef:
Misschien is het nog wel van jaren geleden toen ze tijdelijk uit elkaar waren ofzo , weet ik veel ?
gezien het verhaal is het iets wat recentelijk gebeurd is, lijkt mij.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:37

Het hele verhaal schijnt een mediastunt te zijn. Ze gaan morgen gewoon volgens plan trouwen, hoorde ik vanmiddag op de radio...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-02 23:56

Tadaaaa Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:01

Karin schreef:
Het hele verhaal schijnt een mediastunt te zijn. Ze gaan morgen gewoon volgens plan trouwen, hoorde ik vanmiddag op de radio...

Volgens inside informatie is het geen mediastunt, gaat het huwelijk niet door en is Xander echt het haasje.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 00:19

Wil wel 1 ding toevoegen, ik ben 2 jaar fan geweest van volumia!, heb hem meerder malen in het echt gezien en gesproken. Ik kende hem niet alleen maar hij ons (mij en inge) ook (van ushi en van dijk) en ik kan zeggen dat het irl wel een erg leuke jongen is.
Hij is erg warrig (doet alles tegelijk) maar is oh zo attend. Dat blijkt wel uit het fijt dat hij na ushi en van dijk keihard door de concertzaal "Heej kim en inge!!" riep waar bijna niemand iets van snapte...

Dat hij vreemd is gegaan is gigantisch lomp, maar niet erger dan dat wij vreemd zouden gaan. Dat hij (imo) volumia! heeft laten zitten vind ik ook verschrikkelijk egoistisch maar vanuit zijn kant is het natuurlijk wel te begrijpen...
Kortom, Xan is geen eikel...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:37

Pinky_girl schreef:
Wil wel 1 ding toevoegen, ik ben 2 jaar fan geweest van volumia!, heb hem meerder malen in het echt gezien en gesproken. Ik kende hem niet alleen maar hij ons (mij en inge) ook (van ushi en van dijk) en ik kan zeggen dat het irl wel een erg leuke jongen is.
Hij is erg warrig (doet alles tegelijk) maar is oh zo attend. Dat blijkt wel uit het fijt dat hij na ushi en van dijk keihard door de concertzaal "Heej kim en inge!!" riep waar bijna niemand iets van snapte...

Dat hij vreemd is gegaan is gigantisch lomp, maar niet erger dan dat wij vreemd zouden gaan. Dat hij (imo) volumia! heeft laten zitten vind ik ook verschrikkelijk egoistisch maar vanuit zijn kant is het natuurlijk wel te begrijpen...
Kortom, Xan is geen eikel...

Toch denk ik niet dat jij Xander op elk moment van de dag hebt meegemaakt. Misschien doet hij zich in front of fans wel heel anders voor. Tenminste, ik neem aan van wel. Je hebt toch een reputatie die je moet behouden. Nja, wat er na deze feiten/roddels (who knows?) over het hele vreemdgaan gebeuren nog van zijn reputatie over is tenminste Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:47

*zeg dat je niet hoeft te gaan schat, dat je aan mij echt genoeg had*

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 01:51

*als ik even kon dan, bleef ik nog een nacht bij jou...*

de eikel.

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 10:42

De dag van de waarheid... zullen ze wel of niet trouwen! Polletje waard Knipoog

Ik gok dat ze gewoon gaan trouwen....

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 10:44

no wee. (tis slecht weer Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 10:59

*woorden schieten soms te kort, als ik mijn hart bij jou uitstort*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:02

*ooowoowwoooo , het is over , de liefde tussen jou en mij - gevoelloos als ik met je vrij ...........*

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:03

*zou ik zeggen dat ik op je wacht, en dat de toekomst naar ons lacht...*

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 11:11

Nummer van Skid Row -Wasted Time is ook wel van toepassing :

....Then why can I , let myself tell lies , and watch you die every day.....
(erg goed nummer)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-02 23:00

*dan zou ik zeggen voor de zoveelste keer, 'k wil geen ander nooit meer*