*GRMBL* Maur heeft een meisje achter zich aan...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 20:37

Ik vertrouw mijn lieverd heel erg veel. Ik ben niet bang dat hij er met een ander vandoor gaat. En kijken mag ook best maar als zo'n meid naar hem toe komt krijg ik wel sterk de neiging im me daar eens mee te gaan bemoeien. Net zoals wanneer iemand anders mijn paard zou poetsen ofzo.

r0b1n

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:40

hehe ik hoor 't alweer.. jullie zijn even erg als wij jongens als het op dit punt aankomt Lachen

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 21:42

hahaha katrien ik ken het!en nou heb ik dus ook een vriend die maurice heet(toevallig he)maar ik ben echt heel erg jaloers,ik moet altijd gelijk weten wie wie is en met wie hij stond te praten enz.maar goed,een beetje jaloezie is wel gezond toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-02 23:45

r0b1n schreef:
hehe ik hoor 't alweer.. jullie zijn even erg als wij jongens als het op dit punt aankomt Lachen

Ik weet niet hoe jongens zijn, volgens mij zijn die veel erger Verward Clown

Ik weet dat ik mijn Maurice kan vertrouwen (en hij woont hier dus hij kan niet heen weer hopesen tussen mij en Sanderijn Haha!) wil weten wie het is maar ik weet dat hij voor mij kiest en hij weet dat ik voor hem kies.

Vandaag is het precies 2 jaar geleden dat ik hier naar toe verhuisde om bij maur te komen en wonen en hoe wonderlijk vroeg was depost vandaag Knipoog Om 6.15 lag er toevallig al een kaart van Maur voor mij waardoor ik spontaan weer weg zwijmelde:

Kijk dan hoef ik toch niet jaloers te zijn toch! Lovers
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-02 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

leoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:34

katrien gewoon een keer mee gaan en voor haar neus je vriend vlink op ze bek pakken Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel en in zijn reet kneipen en zeg dan "ow ik hou toch zo veel van je" hihih als je dat doet wil ik er graag bij zijn hahahahahahahha xxxies }> }> }> hahahaha

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 13:38

r0b1n schreef:

Nee die zijn echt veel erger... heb ik ervaring mee.
Zoals ex van me die voor het gebouw in een lantaarnpaal klom om te zien of ik wel thuis was 's avonds.
Die zag spoken dacht dat ik 's avonds naar iemand anders toe ging,
hoezo 'mental' (die is nu trouwens huisarts).

Aanleiding, ik had gezegd dat ik die dag niet wilde dat hij langskwam omdat de proefwerkweek eraan kwam. En ik moest leren.
Laatst bijgewerkt door orri op 01-08-02 16:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 15:41

Ik zou er ook niet tegen kunnen hoor ben blij met me vriend en wil hem nooit meer kwijt dus iedereen moet er vanaf blijven. Mijn vriend gaat dus ook naar de sportschool hihi en das de enige plaats waardie is zonder mij...we zien elkaar heel vaak!! Maar ik zou er ook niet tegen kunnen hoor dan krijgt dat meisje meteen de bestempeling B*tch! Ja dag al helemaal als ze weet dattie van mij is!! Dan heb ik ook de neiging om me vriend te zoenen voor haar neus....ben best wel een beetje jaloers maar jaloers zijn is niet slecht als het maar niet TE is

Jaloers zijn is gewoon dat je je vriend niet kwijt wil(op dit front dan heh, was ook een x op tv ofzo Haha!)

Kojack gewoon doen ze weet toch dattie van jou is dan mag ze het weten ook dag 100 andere jongens op de wereld

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:20

Ik ben absoluut niet jaloers, heb gewoon heel veel vertrouwen in onze relatie. Dorus is gelukkig ook niet jaloers, want daar kan ik dus absoluut niet tegen. Heb eens een relatie gehad met een barkeeper die het presteerde om mijn bankpasjes mee naar zijn werk te nemen zodat ik geen geld kon pinnen om uit te gaan, en de kilometerstand van mijn auto controleerde om te zien of ik weg was geweest, tja sorry hoor, daar is de uitgang Haha!
Mocht er toch iets gebeuren waardoor mijn vertrouwen geschaad zou worden, tja jammer dan, als hij denkt dat hij het ergens anders beter kan krijgen dan moet hij dat maar doen, ga me niet in allemaal bochten wringen om hem tegen te houden. Klinkt misschien makkelijk, maar zo is het ook Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 16:57

he hallo
zoals ik al vertelde ben ik dus jaloers, mijn vriend is gewoon net zo Haha!
het is niet echt dat ik hem niet vertrouw, nee ik vertrouw die meiden niet !!!!

Von

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:03

kojack schreef:
nee ik vertrouw die meiden niet !!!!

Zijn er toch 2 voor nodig hoor Knipoog
Het kan in ieder geval nooit kwaad om aan opdringerige tiepjes te laten zien dat hij "van jou" is Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 17:48

Als ze het ergens anders beter denken te krijgen: toedeledoki!!!
In dat geval kan IK ergens anders zeker beter krijgen en wat houdt mij dan nog tegen?

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-02 19:51

he hallo
von en lovely jullie weten toch wel over wie ik het heb?
en echt wel dat ik duidelijk laat zien dat hij van mij is als ZIJ langskomt
ben benieuwd of ze er vanavond is
groetjes