Pffff.....
Steeds meer kanker, maar vooral steeds dichterbij!
Wat rot voor je meid! Maar kom op, probeer samen een energie te krijgen om haar leven zo lang mogelijk te rekken.
Mijn moeder heeft nu al 4jr uitzaaïng van haar borstkanker 13jr daarvoor. Ze was OOK opgegeven, puur chemo om te rekken. Ze gaven haar 2 jr!
Vele naasten en bekenden in de omgeving hebben mij duidelijk laten zien dat jullie energie veel doet. Vriendin van mn moeder gaf het op en het duurde ook maar enkele weken, kennis gaf het absoluut niet op en leeft ook al langer dan 'gepland'.
Probeer nog sterker over te komen dan dat je moeder ooit is geweest; neem haar mee in een strijd en niet in een ondergang.
Het is erg moeilijk, ervaring daarvoor ermee genoeg, maar het doet de mens zoveel goed om nog te willen vechten en om nog bepaalde doelen te willen halen. Mn moeder maakt zelfs grapjes over het feit dat ze in afgelopen jaren al 5-6 keer kaal is geweest, hoe koud dat is en hoe lelijk haar oren dan zijn (dat ze op iemand uit starwars lijkt).
Kop op! En je mag me altijd PB-en!
Doe dat vooral voor als ze misschien toch chemo's of bv hercepetin krijgt, veel dokters weten niet dat je bv bij bepaalde medicijnen de stomste huismiddeltjes het beste de bijwerkingen onderdrukken (zoals doodnormale brandwonden zalf, etc. etc). Wij leren hier ook nog steeds bij van medekankerpatienten.
Sterkte de komende tijd.
Laatst bijgewerkt door Let_be op 09-11-06 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt